وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش جدید تغییر رنگ چشم به آبی

روش جدید تغییر رنگ چشم به آبی

روش جدید تغییر رنگ چشم به آبی

 

جراحیهای زیبایی و استفاده از روشهای عجیب و غریب و گاهی اوقات خطرناک برای کسب زیبایی بیشتر این روزها عادی شده است ! به گزارش ایران ناز یکی از این جراحیهای عجیب عمل تغییر دائمی رنگ چشم به رنگ آبی است ! بر اساس یافته های دانشمندان اغلب ما به سوی افرادی که چشم های آبی دارند جذب می شویم. امروزه امکان دستیابی به چشمان آبی برای همیشه امکانپذیر شده است. یک شرکت آمریکایی در کالیفرنیا با استفاده از یک فرآیند جدید لیزری، رنگ عنبیه چشم را برای همیشه و تا پایان عمر به رنگ آبی در می آورد.

 

شرکت استروما مدیکال Stroma Medical این عمل را با هزینه ۵ هزار دلار و در مدت سی ثانیه انجام میدهد. هر چند که چنین عملی هنوز در مرحله آزمون و خطاست و نتایج آن به ثبت نرسیده است. این فناوری از سلولهای اسکاونجر برای از بین بردن و زدودن لایه نازک رنگ دانه های سطح عنبیه استفاده می کند.

 

مدیر علمی این شرکت می گوید: زیر هر چشم قهوه ای، چشمان آبی وجود دارد و فرق اساسی در این است که در چشمهای قهوه ای لایه نازکی از رنگ دانه ها، سطح آبی رنگ زیرین را پوشانده است. لیزر بافت های چشم را به صورت نرم از بین می برد و پس از زدودن بافت ، رنگ چشم به صورت طبیعی آبی میشود.

 

چشمان دو هفته پس از عمل به طور کامل به رنگ آبی در می آیند‌. تاکنون نزدیک به چهل نفر که عمدتا از کشورهای آمریکای لاتین بوده اند تحت این عمل جراحی قرار گرفته اند و شرکت مذکور قصد دارد که آن را بر روی صد نفر دیگر هم انجام دهد.

 

یک متخصص چشم از نگرانی های موجود در این زمینه می گوید و می افزاید که چنین عملی منافذ آب چشم را می بندد و بر چشمان فشار وارد می کند. اگر چنین وضعی برای مدت طولانی ادامه یابد فرد مورد نظر به آب سیاه ( گلوکوم ) مبتلا خواهد شد که منجر به تخریب عصب بینایی، کاهش بینایی و یا حتی کوری خواهد شد. البته شرکت مذکور چنین ادعایی را رد می کند.

 

مطالب مرتبط:

 

عکس های دختری با چشمان آبی لاجوردی و ظاهری فرشته مانند

 

روانشناسی رنگ چشمها

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره