وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش درمان سرطان پستان

روش درمان سرطان پستان

روش های زیادی برای درمان سرطان پستان وجود دارد.درمان موضعی : جراحی و پرتودرمانی درمان های موضعی هستند. این نوع درمان سرطان را در پستان تخریب و یا نابود می کند . زمانی که سرطان پستان به قسمت های دیگر بدن گسترش می یابد، از درمان موضعی جهت مهار بیماری در این مناطق خاص استفاده می کنند.

 

درمان سیستمیک (عمومی) : شیمی درمانی، هورمون درمانی و درمان بیولوژیک، درمان های سیستمیک هستند. در این نوع درمان، موادی وارد جریان خون می شوند و سرطان را در سرتاسر بدن مهار و یا تخریب می کنند. برخی از زنانی که سرطان پستان دارند، درمان سیستمیک می شوند

 

تا قبل از جراحی یا پرتودرمانی، تومور کوچک شود. برخی دیگر پس از جراحی یا پرتودرمانی، درمان سیستمیک می شوند تا از بازگشت دوباره سرطان جلوگیری شود. از درمان سیستمیک برای سرطان هایی که در بدن گسترش یافته اند استفاده می کنند. از آنجا که سرطان اغلب بافت ها و سلول های سالم را نابود می کند،

 

روش درمان سرطان پستان

 

بروز عوارض جانبی شایع است. عوارض جانبی اساساً به نوع درمان و مدت آن بستگی دارد و برای همه زنان یکسان نیست و در طول مدت درمان، معمولاً دستخوش تغییر می شوند. قبل از شروع درمان، تیم درمانی عوارض جانبی احتمالی را برای شما توضیح خواهند داد و راه هایی برای کنار آمدن با آنها به شما ارائه می دهند.

 

پایگاه علمی، پزشکی و آموزشی مؤسسه تحقیقات، آموزش پیشگیری سرطان مقاله های سودمندی برای درمان سرطان و کنار آمدن با عوارض جانبی آن دارد. این مقاله ها شامل «پرتودرمانی و شما (پشتیبانی از بیماران مبتلا به سرطان)»، «شما و شیمی درمانی»، «درمان زیست شناختی»

 

و «راهنمایی های خوردن برای بیماران سرطانی (قبل، در طول و بعد از درمان)» است. در هر مرحله ای از بیماری، مراقبت هایی وجود دارد که به کمک آن می توان درد و نشانه های دیگر را مهار کرد، از عوارض جانبی درمان رها شد و نگرانی های روحی را هم کم کرد.

 

روش درمان سرطان پستان

 

همچنین شاید بخواهید درباره شرکت در پژوهش های بالینی ـ مطالعه تحقیقاتی در مورد شیوه های جدید درمان ـ با پزشکتان صحبت کنید. سؤالاتی که می توانید پیش از شروع درمان از پزشک بپرسید : قسمت گیرندۀ هورمون چه چیزی را نشان داد؟ آزمایش های دیگر چطور؟ آیا هیچ یک از غدد لنفاوی علائم سرطان را نشان می دهند؟

 

بیماری در چه مرحله ای است؟ آیا سرطان گسترش یافته است؟ هدف از درمان چیست؟ روش درمانی مناسب من کدام است؟ شما کدام را به من توصیه می کنید؟ فواید احتمالی هر درمان چیست؟ احتمال خطر یا عارضۀ جانبی احتمالی هر درمان چیست؟

 

چگونه می توان عوارض جانبی را مهار کرد؟ چطور می توانم برای درمان آماده شوم؟ آیا لازم است که در بیمارستان بمانم؟ در این صورت، برای چه مدت؟ درمان چه قدر هزینه دارد؟ آیا بیمه این هزینه را می دهد؟ درمان چگونه فعالیت های طبیعی من را تحت تأثیر قرار خواهد داد؟ آیا شرکت در پژوهش بالینی برای من مناسب است؟