وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش دقیق پیدا کردن نقطه جی در اندام جنسی زنان

روش دقیق پیدا کردن نقطه جی در اندام جنسی زنان

روش دقیق پیدا کردن نقطه جی در اندام جنسی زنان

 

اگر میخواهید راه بهتر ارضا کردن و به ارگاسم رساندن زنان را یاد بگیرید با ما در این مطلب از ایران ناز همراه باشید تا بیاموزید نقطه جي G-spot چيست ؟ نقطه جي کجاست ؟ آيا نقطه جي وجود دارد؟

 

اين سوالات مدت هاي زيادي است که ذهن زنان و مردان را براي داشتن لذت بيشتر در رابطه جنسي درگير کرده است. اولين بار در دهه 1940 – 1920 ارنست گرفنبرگ ، محقق آلماني موفق به شناسايي نقطه جي شد. در سال 2012 در بررسي هاي تحقيقي به اين نتيجه رسيدند که اثبات آناتوميکي زيادي وجود ندارد که همه زنان نقطه جي G داشته باشند. ولي شواهد زياد و گزارش هاي قابل اعتماد مي گويند که منطقه اي خاص در داخل واژن وجود دارد که تحريک آن به ارگاسم زنان کمک مي کند.

 

روش دقیق پیدا کردن نقطه جی در اندام جنسی زنان

 

محققان بريتانيايي در پرسش از 1800 زن در مورد اين که به نظرشان نقطه جي دارند يا خير در 56 درصد پاسخ بله گرفتند که براي مرداني که مي خواهند با انگشت همسرشان را به ارگاسم برسانند پاسخ دلگرم کننده اي نيست. برخي زنان از تحريک نقطه جي ديوانه مي شوند و برخي ديگر تفاوت زيادي برايشان ندارد. به هر حال اگر شما راه درست براي پيدا کردن نقطه جي را بلد باشيد مي توانيد همسر خود را بهتر به ارگاسم برسانيد.

 

روش دقیق پیدا کردن نقطه جی در اندام جنسی زنان

 

براي پيدا کردن نقطه جي اول بايد همسرتان را تحريک کنيد.اول و مهمترين نکته در پيدا کردن نقطه جي اسن است که اطمينان حاصل کنيد دستها و ناخن هايتان را با مسواک تميز شسته ايد و ناخن هايتان بلند نيست . چون قرار است انگشت شما وارد يک منطقه بسيار حساس و آسيب پذير شود.

 

با توجه به موقعيت مکاني ننقطه جي، انگشتان دست در يافتن و تحريک نقطه جي بسيار موثر عمل مي کنند.

 

ولي قبل از پيدا کردن نقطه جي بايد همسرتان را به اندازه کافي با پيشنوازي تحريک کرده باشيد، نقطه جي بخشي از بافت واژن است که بعد از تحريک برجسته مي شود. بنابراين اگر همسرتان به اندازه کافي که براي دخول لازم است تحريک شده و ترشحات واژنش روان شده باشد، پيدا کردن نقطه جي براي شما راحت تر خواهد بود.

 

روش دقیق پیدا کردن نقطه جی در اندام جنسی زنان

 

محل نقطه جی

 

با اين که مطمئن نيستيم همه زنان نقطه جي داشته باشند ولي اگر به صورت پيش فرض بخواهيم در مورد محل نقطه جي صحبت کنيد بايد بگوييد که نقطه جي حدود 5 سانتيمتر داخل واژن و درست در ديواره بالاي واژن زير استخوان عانه قرار گرفته است.

 

اگر همسرتان به پشت دراز بکشيد و انگشت خود را به طوري که کف دست رو به بالا باشد وارد واژنش کنيد و ديواره بالايي واژن را بررسي کنيد اگر نتوانستيد نقطه جي را پيدا کنيد از او بخواهيد زانوهايش را به داخل شکمش خم کند تا راحت تر بتوانيد بررسي کنيد تا برجستگي نقطه جي را پيدا کنيد.

 

نقطه جي را چطور تحريک کنيم

 

حالا که مي دانيد نقطه جي کجاست بايد بدانيد چطور آن را تحريک کنيد. همان طور که نبايد در يک حرکت فشاري تمام آلت خود را وارد واژن کنيد، در صورتي که ميخواهيد نقطه جي را با انگشت تحريک کنيد هم بايد کارتان را به آرامي و ملايمت انجام دهيد.

 

روش دقیق پیدا کردن نقطه جی در اندام جنسی زنان

 

وقتي انگشتتان به نقطه جي رسيد مي توانيد ار حرکات دوراني براي ماساژ آن استفاده کنيد. اگر يک برجستگي يا بافت خاص زير انگشتتان حس مي کنيد پس در مسير درست قرار گرفته ايم . نقطه جي شبيه يک بافت لوبيا شکل است که با لمس مي توانيد تفاوت آن را از بافت اطرافش تشخيص دهيد.

 

سعي کنيد با حرکات ريتميک و سرعت هاي متفاوت بهترين روش تحريک نقطه جي را پيدا کنيد. اگر همسرتان چيزي حس نمي کند سرعت يا فشار را افزايش دهيد و متناسب با حس او حرکت خود را تنظيم کنيد.

 

مي توانيد هنگام دخول يک بالش زير کمر شريکتان قرار دهيد تا واژن رو به بالا قرار گرفته و موقع دخول تماس بيشتري با نقطه جي داشته باشيد.