وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش هایی برای خوشبو کردن بدن و دهان

روش هایی برای خوشبو کردن بدن و دهان
بوی بد بدن و دهان ، هم آزار دهنده و هم خجالت آور است اما خوشبختانه ما می توانیم با رعایت چند نکته ساده همیشه خوشبو باشیم.

دستورالعمل :
1 – حداقل هر روز یکبار ، مخصوصا" بعد از ورزش کردن ، دوش بگیرید و حتما" از صابون و شستشو دهنده بدن استفاده کنید . بهتر است موهای زائد زیر بغل خود را بتراشید تا از اجتماع باکتری های بدبو در لابه لای این موهای زائد جلوگیری کنید.

2 – بعد از حمام حتما" از خوشبو کننده ها و ضد عرقها استفاده کنید . ضد عرقها از عرق کردن جلوگیری می کنند و خوشبو کننده ها بوی بدن را می پوشانند. برخی از محصولات موجود در بازار هم خوشبو کننده و هم ضدعرق هستند و هر دو کار را بطور همزمان انجام می دهند ، بنابراین می توانید به جای خریدن دو محصول مجزا از یک محصول که هر دو خاصیت را دارد استفاده کنید.

3 – هر روز حداقل دوبار دندانهایتان را مسواک بزنید و از نخ دندان استفاده کنید تا دهانتان بوی بد نگیرد.

4 – مرتب لباسهایتان را بشوئید تا باکتریهایی که باعث بد بو شدن آنها می شوند از بین بروند.

5 – از خوردن غذاهایی که بو و طعم تندی دارند و یا در آنها ادویه جات تند به کار رفته است ، پرهیز کنید مثلا" از خوردن سیر و ادویه کاری خودداری کنید زیرا خوردن این نوع غذاها و ادویه های تند و بودار نه تنها باعث بد بو شدن دهان شما می شوند بلکه عرق شما را هم بدبوتر می کنند.

تذکر مهم :
1 – هرگز در استفاده از اسپری های خوشبو کننده و عطرها زیاده روی نکنید زیرا گاهی این کار باعث می شود که بوی بدن شما بدتر شود و علاوه بر این ، برخی از آدمها به عطر و بوی تند حساسیت دارند.

2 – استفاده از شامپوهای خوشبو نیز برای خوشبو کردن موها بسیار مفید هستند اما دقت کنید که این شامپوها برای موهای شما مناسب باشند و شما به بوی آنها حساسیت نداشته باشید.

3 – اسپری های پودری هم ، به خوشبو کردن بدن و جلوگیری از عرق خیلی کمک می کنند اما هنگامی که از لباسهای تیره رنگ استفاده می کنید از این نوع اسپری استفاده نکنید زیرا جای آنها روی لباس می ماند.