وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

 

8 سال پیش در نمایشگاه خودرو فرانکفورت بود که کمپانی BMW برای اولین بار از کانسپت i8 رونمایی کرد. پس از این انتظار طولانی، سرانجام از نسخه رودستر بی ام و i8 رونمایی شد و شرکت بی ام و در نمایشگاه لس آنجلس از سوپراسپورت هیبریدی خود پرده برداشت. بی ام و آی 8 رودستر 2019 با ظاهری منحصربه فرد، سقف پارچه ای، نمای عقب خارق العاده و ترکیب دو نفره، همان کانورتیبل هیبریدی ای شده است که ما از این خودروساز آلمانی انتظار داشتیم.

 

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

 

سقف پارچه ای این رودستر زیبا تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت در کمتر از 16 ثانیه باز و بسته می شود و یکی از پیشرفته ترین سقف های جمع شونده در نوع خود به شمار می رود. ساز و کار اتصالات آلومینیومی این سقف جمع شونده به صورت کامل با کمک پرینترهای سه بعدی ساخته شده است. همچنین این سقف پارچه ای چهار فصل در زمان باز بودن در پشت صندلی های عقب خودرو جمع می شود اما حجم صندوق بار نیز تا اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

 

یک محفظه بار 100 لیتری بین جعبه سقف و صندلی های بی ام و آی 8 رودستر اضافه شده که به همراه صندوق بار با حجم 130 لیتر، کل ظرفیت بار خودرو را به 230 لیتر رسانده است. این افزایش ظرفیت به لطف حذف صندلی های عقب حاصل شده است. همچنین برای به دست آمدن راحت ترین سواری ممکن از موادی استفاده شده که در برابر صدا عایق هستند.بی ام و آی 8 رودستر 2019 قدرتمندتر از قبل شده است.

 

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

 

با استفاده از سیستم جدیدی به نام eDrive، قدرت نسخه رودستر i8 به میزان 12 اسب بخار بیشتر از قبل شده و به 374 اسب بخار رسیده است. این میزان نیرو توسط پیشرانه 3 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 231 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر به همراه موتور الکتریکی با قدرت 143 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر تولید می شود. همچنین این نسخه رودستر جدید 1593 کیلوگرم وزن دارد و 60 کیلوگرم سنگین تر از نسخه کوپه است.

 

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

 

به گزارش ایران نا بی ام و آی 8 رودستر نه تنها قوی تر از قبل شده بلکه به باتری های قوی تری هم مجهز شده است. باتری های 11.6 کیلووات ساعتی جای باتری های 7.1 کیلووات ساعتی قبلی را گرفته اند و حالا این نسخه رودستر می تواند در حالت تمام الکتریکی با حداکثر سرعت 105 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و برد آن نیز در سیکل رانندگی جدید اروپایی به 53 کیلومتر افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که حداکثر سرعت نسخه قبلی تنها 70 کیلومتر بر ساعت بود.

 

ایران ناز کمپانی BMW در کنار نسخه رودستر i8 از مدل به روز شده کوپه آن نیز رونمایی کرده است. آی 8 کوپه جدید از تمامی ارتقاهای فنی مدل رودستر بهره می برد و حالا در مدت 4.2 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می رسد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت نسخه رودستر 4.4 ثانیه اعلام شده است. همچنین برد تمام الکتریکی نسخه کوپه i8 کمی بیشتر از نسخه رودستر و برابر با 55 کیلومتر است.

 

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

 

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و

 

نیروی تولیدی توسط پیشرانه های بی ام و i8 به هر چهار چرخ منتقل می شود و حالت های رانندگی مختلف شامل هیبریدی، راحت، اسپورت و اقتصادی نیز در اختیار راننده قرار می گیرد. در صورت رانندگی تمام الکتریکی نیز یکی از دو حالت راحت یا اقتصادی قابل انتخاب است. همچنین این سوپراسپورت هیبریدی به صورت استاندارد دارای رینگ های آلیاژی سبک وزن جدید بوده و سیستم تعلیق هم در نسخه رودستر دوباره تنظیم شده است.

 

طراحی ظاهری بی ام و آی 8 نیز دچار تغییراتی شده که از جمله این به روزرسانی ها می توان به کاپوت کم ارتفاع تر و جلوپنجره بزرگ تر اشاره کرد. در کابین خودرو هم غربیلک فرمان اسپورت آن کمی تغییر کرده و همان طور که گفته شد در بی ام و آی 8 رودستر 2019 صندلی های ردیف عقب حذف شده اند. همچنین برای هر دو نسخه کوپه جدید و رودستر، تریم داخلی جدید با تودوزی تمام چرمی ارائه شده است.بی ام و آی 8 رودستر 2019 و نسخه جدید آی 8 کوپه در بهار سال آینده در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهند شد. قیمت این خودروها نیز در زمان نزدیک به عرضه اعلام می شود.

 

رونمایی خودروی جدید و خفن بی ام و