وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رویش مجدد موهای از دست رفته کاملا امکان پذیر است

رویش مجدد موهای از دست رفته کاملا امکان پذیر است

رویش مجدد موهای از دست رفته کاملا امکان پذیر است

 

رضایت بالای مصرف کنندگان از عملکرد محلول «لاناریا»ی دکتر نوروزیان

 

تبلیغ داروهای غیرموثر در پیشگیری از ریزش و محرک رویش مجدد مو موجب بی اعتمادی فراوان متقاضیان این گونه داروها شده اما در این میان یک محلول ساخت داخل توانسته است با عملکرد موثر رضایت بالای مصرفر کنندگان را جلب کند.

 

به گزارش ایران ناز به نقل از سرویس بازار ایسنا، با وجود پیشرفت های ایجاد شده در پزشکی پوست و مو و توسعه روش های مداخله در رویش از قبیل انواع روش کاشت مو،‌ نتایج بسیاری از روش های کاشت مو – به رغم هزینه های سنگین مرتبط و دردسرهایی که برای متقاضیان قبل و بعد از کاشت مو به وجود می آید- ‌ با آنچه مدنظر متقاضیان است تفاوت عمده ای دارد که این امر موجب گسترش نارضایتی از این روش ها شده است.

 

رویش مجدد موهای از دست رفته کاملا امکان پذیر است

 

به همین دلیل استقبال از داروها و محلول های طبیعی و گیاهی که بدون مداخله و جراحی وکاشت مو موجب پیشگیری از ریزش شود و با فعال کردن ارگانیسم رویش مو به رویش مجدد موهای از دست رفته بیانجامد، روز به روز بیشتر مورد توجه متقاضیان قرار می گیرد چرا که رویش مجدد موهای سر به طور طبیعی با این روش علاوه بر هزینه بسیار کمتر،‌ اثر تغییرات بعضا ناخوشایندی را که روش های کاشت به چهره فرد می دهد، ندارد.

 

بر اساس این گزارش،‌ در میان داروهای رویش مو،‌ محلول «لاناریا»ی دکتر نوروزیان به دلیل اثربخشی فوق العاده،‌ مورد توجه متقاضیان فراوانی قرار گرفته است. این محلول ابتدا توسط دکتر حامد نوروزیان دکتر داروساز ساخته شده و پس از نتایج فوق العاده ای که در تست های مختلف از آن حاصل شد با طی مراحل قانونی و کسب مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران و با پروانه بهره برداری رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به تولید انبوه رسیده است.

 

به گفته دکتر نوروزیان، این محلول کاملا گیاهی بوده و فاقد هرگونه عوارض جانبی است. در موارد معدودی هم که ممکن است فرد متقاضی استفاده از این محلول به داروهای گیاهی حساسیت داشته باشد بعد از یک دوره درمان با داروهای دیگر، می تواند به استفاده از محلول لاوینا ادامه دهد.

 

دکتر نوروزیان با بیان این که داروهایی که ادعای درمان ریزش مو و رویش مجدد مو را دارند باید از مراجع قانونی کشور مجوز تولید و پخش داشته باشند تا در برابر ‌مصرف کننده پاسخگو باشند،‌ اظهار کرد: متاسفانه در موارد متعدد متقاضیان داروهای خارجی تقلبی یا شبه داروهای غیر استاندارد و فاقد مجوزی را که به صورت زیرپله ای تولید شده است را از طریق تبلیغات فریبنده ماهواره ای یا شبکه های موبایلی خریداری می کنند و نه تنها شاهد اثربخشی دارو نیستند بلکه دچار مشکلات و عوارض نامطلوبی هم می شوند و این درحالی است که برای جلوگیری از تبلیغ و فروش این داروهای تقلبی اقدامی صورت نمی گیرد.

 

این داروساز با بیان این که محلول لاناریا با فرمولاسیون طبیعی برای انواع مشکلات مو مناسب است تصریح کرد: موی سر بیمار به هر دلیلی مثل مسائل ارثی، ژنتیکی، عصبی و … ریخته باشد با استفاده از این محلول دوباره رشد کرده و کاملا پرپشت می شود.

 

وی در پایان با بیان این که برای تکمیل اثربخشی محلول، پک کامل دارویی شامل صابون تقویت کننده ریشه مو ،‌قرص زینک و شامپوی تقویتی مو نیز به این محلول اضافه شده است،‌ اظهار کرد:‌ ما به اثربخشی محصول خود اطمینان داریم و رضایتمندی بالای مصرف کنندگان این محلول نیز موید تاثیر فوق العاده لاناریا است.

 

در ابتدا با توجه به تبلیغات زیادی که محصولات دیگر انجام میدهند و متاسفانه بعد از مصرف نتیجه ای نمیگیرند این محلول با نام تجاری لاناریا بر خلاف بقیه محلول ها معجره کرده است و به نام محلول معجزه گر معروف شده است.

 

رویش مجدد موهای از دست رفته کاملا امکان پذیر است

 

دکتر حامد نوروزیان مدیر مسئول این داروخانه بعد از سال ها تلاش محلولی را کشف مینماید که باعث رشد مجدد مو میشود بدین تریتیب که این محلول کاری به سن یا جنسیت ندارد به زبان ساده تر برای هر سنی میتوان از محلول دکتر نوروزیان استفاده کرد.

 

دکتر نوروزیان ابتدا این داروی دست ساز را در قوطی های سفید رنگی بدون برچسب و لیبل ارائه مینمودند ولی چندی بعد که نتیجه کار را عالی دیدند تصمیم بر تولید انبوه این دارو گرفتند و به صورتی که از حالت دست ساز به صنعتی و بهداشتی تر تبدیل شد و قوطی های سفید رنگ اینک با لیبل و برچسب که در ادامه نمونه ای از آن را میبینید ارائه میشود.

 

دکتر نوروزیان بعد از تلاش های بسیار توانست مجوزی از وزارت بهداشت برای تولید محلول خود اخذ کند که اطلاعات مجوز به شرح زیر میباشد:

 

شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶

شماره پروانه بهره برداری: ۱۷۲۶

و با نام تجاری لاناریا عرضه کرده است.

 

به گفته دکتر نوروزیان این محلول کاملا گیاهی بوده و فاقد هرگونه عوارض میباشد مگر اینکه تعداد معدودی به داروهای گیاهی حساسیت داشته باشند که عوارض این گیاهان برای آنها هم خطرناک نبوده و بعد از یک دوره درمان با داروهای دیگر میتوانند به استفاده از محلول ادامه دهند.

 

شاید برای شما هم پیش بیاید که خواستار دانستن محتویات محلول باشید که در ادامه چندی از مواد تشکیل دهنده این محلول معجزه گر را خدمت شما ارائه مینماییم:

 

الکل ، عصاره بورداک(باباآدم) ، آب دیونیزه ، روغن درخت چای ، عصاره سابال(نخل هندی) ، عصاره نعنا ، پروپلین گلیکول ، گلیسیرین ، عصاره دم اسب ، نشاطات برنج ، دی پانتنول ، زینک پی سی ا و چند ترکیب دیگر.

 

آدرس مطب و داروخانه : سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، بین هشتم و ششم ، پلاک ۱۲۱
‎۰۲۱۶۶۸۷۳۶۷۴ وقت ويزيت
۰۹۱۰۹۸۰۰۵۳۹
۰۹۳۸۴۷۹۱۰۵۹

 

نمایندگی کرج دکتر نوروزیان : فردیس بین حافظیه و فلکه اول داروخانه دکتر سمیعی ۰۹۱۹۹۹۰۹۱۰۱

 

https://t.me/joinchat/AAAAAEJ5S73vxciOuAxBig

https://rouyeshmo.com

 

سایت مورد تایید دکتر نوروزیان http://drnorouzian.com که فقط از طریق این سایت مراکز معتبر فروش در قسمت تماس با ما ارائه میگردد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره