وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زایمان داوطلب کنکور سراسری سر جلسه کنکور

زایمان داوطلب کنکور سراسری  سر جلسه کنکور

زایمان داوطلب کنکور سراسری سر جلسه کنکور

 

به گزارش ایران ناز , داوطلب کنکور سراسری در سر جلسه کنکور دچار درد زایمان شد و پسری به دنیا اورد !! این اتفاق جالب در مریوان رخ داد ! به گزارش ایران ناز رییس سازمان سنجش آموزش کشور از زایمان یکی از داوطلبان کنکور ۹۷ در حوزه امتحانی مریوان خبر داد.دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام این‌ خبر، اظهار کرد: یکی از داوطلبان حوزه امتحانی مریوان در ساعات اولیه شروع آزمون با درد زایمان مواجه شد و نوزاد پسر خود را به دنیا آورد. 

 

این مادر مریوانی هنوز که مدت زیادی از توزیع سوالات کنکور نگذشته بود، با شروع درد های انقباضی قبل از زایمان دچار ترس و ناراحتی شده بود که مراقبان جلسه متوجه درد و علائم زایمان این داوطلب کنکور شدند و پس از تماس و حضور نیروهای اورژانس، به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان خبرنگار با تایید خبر زایمان مادر مریوانی در جلسه کنکور اظهار داشت: ساعت ۹ صبح امروز پس از تماس تلفنی از حوزه برگزاری کنکور سراسری واقع در دانشگاه پیام نور، نیروها به محل اعزام شدند و با رسیدن به موقع و اقدامات اولیه، داوطلب کنکور به بیمارستان بوعلی منتقل شد.

 

ایوب غلامی افزود: مادر مریوانی ساعت ۹:۳۰ دقیقه تحویل زایشگاه بیمارستان بوعلی داده شد و ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه ظهر امروز نوزاد پسر این خانواده به دنیا آمد.

 

وی گفت: در حال حاضر این مادر مریوانی در بیمارستان بوعلی مریوان بستری و تحت مراقبت پزشکان است.

 

این داوطلب که همراه همسر خود در محل آزمون حضور یافت، در دقایق اولیه بعد از آغاز جلسه کنکور درد زایمانش شروع می شود و فقط توانسته بود به چند سوال عمومی آزمون پاسخ بدهد. در حال حاضر حال مادر و نوزاد مساعد است.

 

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: این سازمان به رسم یادبود هدیه‌ای را به نوزاد تازه متولد شده کنکور ۹۷ تقدیم خواهد کرد.این داوطلب می‌تواند در رشته‌های بدون آزمون و با تأثیر سوابق تحصیلی در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و در دانشگاه تحصیل کند.

 

زایمان داوطلب کنکور سراسری  سر جلسه کنکور

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره