وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در زمستان 97 چه فیلم ها و انیمیشن هایی را ببینیم؟

در زمستان 97 چه فیلم ها و انیمیشن هایی را ببینیم؟

در زمستان 97 چه فیلم ها و انیمیشن هایی را ببینیم؟

 

کمتر از چند روز به اکران فیلم جدید ام نایت شیامالان باقی مانده است. این فیلم که سرانجام دو فیلم “Unbreakable 2003 / نشکن” و “Split 2016 / شکافته” است، بر روی شخصیت های اصلی این دو فیلم یعنی دیوید دان، الیجاه پرایس و کوین وندل کرامب تمرکز دارد که در دو فیلم جدا معرفی شدند.

 

در زمستان 97 چه فیلم ها و انیمیشن هایی را ببینیم؟

 

دیوید دان یک محافظ امنیتی است که دارای توانایی های فراانسانی است. بدن او توانایی تحمل هر ضربه ای را دارد و هیچ چیز نمی تواند به پوست او نفوذ کند. اما توانایی های او به همین جا ختم نمی شود؛ او با لمس کردن افراد می تواند کارهایی که انجام داده اند را ببیند.

 

الیجا پرایس یک قاتل توده ای است که از اختلال استخوان زایی درجه اول رنج می برد. به خاطر این بیماری، استخوان های پرایس با کوچکترین ضربه ای می شکنند.

 

کوین وندل کرامب مرد جوانی است که از اختلال تجزیه هویت رنج می برد و 23 شخصیت مختلف دارد. بدن او با هر بار تغییر شخصیت عوض می شود و در نهایت تبدیل به شخصیت 24ام کوین یعنی بیست (هیولا) می شود.

 

در این فیلم، داستان این سه شخصیت در حالی روایت می شود که در یک تیمارستان زندانی شده اند اما بزودی همه چیز تغییر می کند. ما ایرانی ها فیلم هایی که در آمریکا اکران می شوند را نمی توانیم بر روی پرده های سینما ببینیم.

 

برای همین بیشتر افراد ایرانی با استفاده از سایت های دانلود به تماشای فیلم و سریال های خارجی می پردازند. البته برای تمامی آثار هم دوبله منتشر می شود اما برای اکثریت فیلم ها زیرنویس فارسی منتشر می شود.

 

این در حالی است که در چند سال اخیر طرفداران دوبله بسیار کم شده اند چون متوجه این قضیه شده اند که در دوبله دیالوگ ها عوض می شوند. در این میان نسبت قابل توجهی هم وجود دارند که برای بهتر شدن زبان خارجی خود از زیرنویس فارسی استفاده می کنند.

 

افراد برای دانلود زیرنویس به سایت های دانلود زیرنویس فارسی ایران زیرنویس مراجعه می کنند و در ادامه به تماشای فیلم و سریال های مورد نظر خود می نشینند.

 

برای دانلود زیرنویس فارسی فیلم Glass 2019 هم میتوانید به همین سایت مراجعه کنید. البته کاربران همیشه هم مشغول تماشای فیلم و سریال نیستند! انیمیشن ها هم دارای یک جایگاه ویژه در میان طرفداران سینما هستند.

 

امسال شاهد اکران انیمیشن های برجسته ای همچون قسمت دوم شگفت انگیزان، قسمت سوم هتل ترانسیلوانیا، قسمت دوم انیمیشن رالف خرابکار و انیمیشن تحسین شده مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی بودیم.

 

قسمت دوم انیمیشن های شگفت انگیزان و رالف خرابکار توانستد موفقیت های فیلم اول را تکرار کنند و حتی بهتر ظاهر شوند. انیمیشن رالف خرابکار که با عنوان رالف اینترنت را خراب می کند منتشر شد، توانست فروش بالای 400 میلیون دلار را در سراسر دنیا تجربه کند و همچنان مورد پسند تماشاگران و منتقدان باشد.

 

در این فیلم ونلوپه و رالف وارد دنیای عظیم اینترنت می شوند و در این ماجراجویی با شخصیت های جدیدی از جمله پرنسس های دیزنی لند و شخصیت های سینمایی آشنا می شود.

 

انتظار می رود که دانلود انیمیشن رالف خرابکار دو و دانلود زیرنویس انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-it Ralph 2 2018 از پر سرچ ترین موضوعات در چند روز آینده باشد. همزمان با انیمیشن رالف، فیلم رقیب پیشتاز با بازی هیو جکمن منتشر شد.

 

این فیلم که توسط جیسون رایتمن کارگردانی شده است، داستان زندگی سناتور سابق حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا، گری هارت تمرکز دارد. این فیلم برای اولین بار در تاریخ 31 اوت 2018 و در جشنواره فیلم تلیوراید اکران شد و اکران عمومی خود را در 21 نوامبر 2018 آغاز کرد.

 

یا اینکه فیلم رقیب پیشتاز نقد های متوسطی دریافت کرده است، اما بازی هیو جکمن در نقش گری هارت به شدت تحسین شده است. بیشتر ما هیو جکمن را به خاطر بازی در نقش ولورین می شناسیم.

 

او تا کنون در 7 فیلم نقش ولورین که با نام لوگان هم شناخته می شود را بازی کرده است. با این حال، فیلم Logan 2017 آخرین نقش آفرینی هیو جکمن در نقش ولورین بود و دیگر قرار نیست این شخصیت را بازی کند.

 

کیانو ریوز و تام هاردی بیشتر شانس انتخاب شدن برای ایفای نقش لوگان را در آینده دارند. اما برگردیم به فیلم رقیب پیشتاز! این فیلم داستان زندگی هارت را از زمانی که به عنوان سناتور کلرادو انتخاب می شود تا زمانی که در سال 1988 نامزد ریاست جمهوری آمریکا می شود، روایت می کند.

 

هارت فردی بود که بقیه او را با جان اف کندی مقایسه می کردند اما رابطه مخفیانه او با یک مدل باعث شد که تمام نقشه های او نقش بر آب شود و از کمپین ریاست جمهوری کناره گیری کند.

 

در این فیلم بازیگران دیگری همچون جی کی سیمونز، ویرا فارمیگا، آلفرد مولینا و سارا پکستون بازی می کنند. در صفحه دانلود زیرنویس فیلم The Front Runner 2018 اطلاعات جامعی از این فیلم ارائه شده است.

 

اما اگر قصد تماشای فیلم های کمدی را دارید، باید سراغ فیلم های دیگری همچون سوگلی، خانواده فوری و یا هیچ کس احمق نیست، بروید. فیلم سوگلی که امسال بسیار جلب توجه کرده است، توانسته برای جوایز بسیار زیادی نامزد شود و موفق به دریافت چندین جایزه نیز شده است.

 

این فیلم که در مراسم گلدن گلوب برای دریافت پنج جایزه نامزد شده بود، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی برای اولیویا کلمن شد. این فیلم همچنین در مراسم بفتا برای دریافت 12 جایزه نامزد شده است که از این لحاظ، پیشتاز است.

 

فیلم خانواده فوری با بازی مارک والبرگ، رز بیرن، اکتاویا اسپنسر و تام سگورا یکی از بهترین فیلم های کمدی-درام سال است. این فیلم داستان یک زوج را روایت می کند که هیچ فرزندی ندارند اما هنگامی که به یک خانه بزرگتر نقل مکان می کنند و با چندین اتاق خالی روبرو می شوند، تصمیم می گیرند که چند بچه را به فرزند خواندگی قبول کنند.

 

طولی نمی کشد که این زوج و بچه هایی که به فرزندخواندگی قبول کرده اند، با چالش های جدیدی روبرو می شوند. این اثر به عنوان یک کمدی دلگرم کننده توصیف شده و حتما اوقات خوبی را برای شما رقم می زند.

 

کم کم به زمان انتشار نسخه های با کیفیت این فیلم نزدیک می شویم. پس دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فیلم Instant Family 2018 را در گوگل جستجو کنید و از تماشای فیلم لذت ببرید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره