وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمینه نگهداری سیستمهای ویستا

زمینه نگهداری سیستمهای ویستا
مثل ویندوز اکس‌پی، ویندوز ویستا اطلاعاتی را در مورد سیستم و خرابی‌های برنامه‌های کار بردی جمع می‌کند و به شما اجازه forward آنها به مایکروسافت را برای تحلیل می‌دهد.باProblem Reports and Solutions (در جعبه جستجو ازStart ، یا در پنجره Run عبارت wercon.exe را تایپ کنید). می‌توانید زمانیکه مشکلی در برنامه‌ای پیش می‌آید چک کنید و ببینید مشکل چیست. لیست دسته بندی شده‌ای از تمام گزارشات تهیه می‌گردد و اگر خیلی خوش شانس باشید، شاید راه حلی هم برای رفع آن داده شده باشد.

کامپیوتر راه دور


کنترل کامپیوتر از راه دوریکی از بهترین وسایل صرفه جویی در وقت است. صحبت با یک ناشی برای رفع مشکل از طریق تلفن شاید کمی خسته کننده باشد. ویژگی دستیار از راه دور ویندوز می‌تواند کمک بزرگی باشد، اما اغلب، تنظیم کردن و نصب و راه‌اندازی آن وقت‌گیر است و زمان زیادی را سپری میکند.

استفاده از برنامه کنترل از راه دور، مثل Logmein free www.logmein.com به شما دسترسی آسان و سریع به هر کامپیوتر راه دوری را از طریق مرورگرتان می‌دهد.بنابراین، اگر باید مرتب برای پشتیبانی کامپیوتر مادرتان به خانه‌اش بروید، می‌‌توانید با استفاده از این ا بزار فقط با چند کلیک کار را انجام دهید. شما سپس به تمام ویژگیهای مونیتورینگ عملکرد و قابلیت اطمینان ویستا دسترسی خواهید داشت.