وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنان در مواجهه با اقوام شوهرشان

زنان در مواجهه با اقوام شوهرشان
وقتی همۀ فامیل دور هم جمع می‌شوند خواهر زادۀ شوهرم که هنوز یک نوجوان است مثل یک گربۀ وحشی با من رفتار می‌کند. شوهرم نه تنها از من حمایت نمی‌کند، بلکه با من تندی هم می‌کند. چرا؟! چون من گفته ام تا وقتی خواهر زاده اش رسما” از من معذرت خواهی نکند با او حرف نخواهم زد.

زن می‌گوید :
سر حرف خود بمانید. آدم پر رو و بی ادب را باید سر جایش نشاند. پافشاری کنید تا از شما معذرت خواهی کنند. ( باید به آنها بفهمانید چه چیزی شما را عصبی و ناراحت می‌کند. شما که بی ادبی نکرده اید، فقط با او حرف نمی‌زنید…این کمترین و بهترین واکنش است). بچه ای که آنقدر گستاخ است که به خود اجازه می‌دهد رو در روی شما قرار گیرد مقصر نیست. مقصر والدین او هستند که زحمت تربیت او را به خودشان نداده اند. اگر با این کار شما را آدم بداخلاق و بدی خواهند خواند…حداقل بداخلاقی کنید که دلتان نسوزد. طولی نخواهد کشید که بالاخره متوجه می‌شود یک نفر به او خدمت کرده و به او یاد داده که مثل آدمهای متمدن رفتار کند.

مرد می‌گوید :

می دانید موضوع چیست آیا می توانید درکش کنید؟ او به سرعت تصمیم می‌گیرد جواب دندان شکنی به یک دختر بچه بدهد. آنوقت توقع دارید شوهرتان هم از شما حمایت کند و به کل خانواده اش حمله کند، واکنش آنها هم اصلا” مهم نیست چه باشد فقط شوهر باید از زن طرفداری کند، همین.


شما هم برای حل این مشکل یک شیپور بردارید وهمه جا جار بزنید که تا وقتی که اون خانمی که توی مهمونی مامانت اینا دامن مشکی پوشیده بود و موهاش رو طلایی کرده بود از من معذرت خواهی نکنه دیگر هرگز پامو تو خونۀ مامانت نمی‌گذارم. این هم یک راهشه!

جانبداری
من و همسرم سالها بود که با یک زن و شوهر که از دوستانمان هستند رفت و آمد داشتیم. حالا آنها از هم جدا شده اند. من دوست دارم رابطه ام را با اون خانم حفظ کنم اما شوهرم می‌گوید باید با هر دوی آنها قطع رابطه کنیم. او از دست من عصبانی است.