وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک زندانی معروف رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ +عکس

یک زندانی معروف رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ +عکس

یک زندانی معروف رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ

 

در اتفاقی نادر باشگاه بایرن مونیخ مردی را که سابقه ی زندان رفتن دارد را به ریاست خود انتخاب کرد !! به گزارش ایران ناز این مرد میانسال به خاطر جرائم مالیاتی دستگیر شد و مدتی زندانی بود اما پس از آزادی به ریاست باشگاه فوتبالی معروف در کشور آلمان منصورب گردیده است . وی که به علت کلاهبرداری مالیاتی 2 سال را در زندان سپری کرد،‌به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شد.

 

به گزارش ایران ناز به نقل از گل، “اولی هونس”‌ که مدتی را به علت کلاهبرداری مالیاتی در زندان سپری کرده است،‌ به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ معرفی شد. وی در سال 2014 به علت کلاهبرداری مالیالتی از سمتش در بایرن مونیخ عزل شد ولی پس از سپری کردن زمانی در زندان دوباره به این باشگاه بازگشت و اعتماد هیات مدیره این تیم آلمانی را جلب کرد.

 

هونس در این باره بیان کرده است :

 

از همه تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و قول می دهم که پشیمانتان نکنم. قصد دارم به عنوان کسی باشم که رابطه میان مردم و باشگاه را مکن می سازد و از همه بازیکنان، کارمندان و مربیان حمایت خواهم کرد. به نظر من پس از دورتموند،‌ لایبزیک حریف اصلی ما به شمار می رود. البته صادقانه بگویم که در چند سال اخیر حریفی نداشتیم و وقتش رسیده است که با اعتماد به نفس و انگیزه زیاد صدر جدول را پس بگیریم.

 

مطالب مرتبط:

 

عکس های از فوتبالیست های معروف با فرزندانشان

 

1 تا 3 سال محرومیت در انتظار فوتبالیست‌های دستگیر شده در پارتی