وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زندگی مجموعه‌ای از لحظه‌هاست!

زندگی مجموعه‌ای از لحظه‌هاست!
استادی که درس شادبودن می‌داد می‌گفت :"اگه كسی تصمیم بگیرد فقط  در لحظه اكنون راضی باشد، بعد ، به لحظه بعدی كه رسید، باز در لحظه اكنون راضی باشد و بعد به لحظه بعدی كه رسید باز …..شما چه طور

او فقط برای راضی و شادبودن در یك لحظه تلاش كرده است، اما یك دفعه می‌بیند پنج سال است كه راضی و خشنود است! اگه كسی از لحظه اكنونش ناراضی باشد، بعد، از لحظه بعد هم نا راضی باشد ، بعد… به خودش می‌اید و می‌بیند پنجاه سالش است و همه این پنجاه سال را نا راضی بوده است ! "به همین دلیل دانشمندان ذهن به لحظه، اكنون می‌گویند: لحظه ابدی اكنون. این استاد می‌گفت:

شرط رضایت این است  كه در لحظه ابدی اكنون راضی و شاد باشید!!


اصلا" مهم نیست در لحظه اكنون چی كار می‌كنید، فقط تصمیم بگیرید مراقبه كنید كه از هر كاری كه  در لحظه انجام میدهید احساس رضایت و شادی كنید. به این كار می‌گویند مراقبه لحظه ابدی اكنون. این كار، اتفاقا" بر خلاف تصور، كار خیلی راحتی نیست. دانشمندان معتقدند در هر عمل و كاری كه انجام می‌شود  مقداری انرژی نهفته است و ما فقط در صورتی كه روی ان كار مراقبه داشته باشیم می‌توانیم ان انرژی را دریافت كنیم.

برای مثال از صبح شروع می‌كنیم. از خواب که بیدار شدیم، دست و صورتمون را می‌شوییم و در همون حال به صد تا چیز فكر می‌كنیم، سپس صبحانه می‌خوریم در حالی كه فكرمان هزار جای دیگر است غیر از صبحانه خوردن. بعد… در واقع هر كاری كه انجام می‌دهیم به همه چیز فكر می‌كنیم غیر از همان كار. این باعث می‌شود انرژی پنهان كارها را دریافت كه نكنیم، هیچ! كلی هم انرژی ذخیره شده‌مان را نیز بی‌جهت خرج كنیم!زندگی در لحظه حال نیاز به تمرین زیادی دارد اما قطعا قابل دسترسی می باشد.