وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که 61 سال در قوطی زندانی است (عکس)

زنی که 61 سال در قوطی زندانی است (عکس)
 معلولین از جمله افرادی هستند که همیشه و در همه جای دنیا در تنگنا قرار می گیرند و زندگی ساده و راحتی را دنبال نمی کنند. آن ها همیشه باید در کنار دستگاه های مختلف خود را زنده نگه دارند و همچنین همه برای او ناراحت هستند.برخی از معمولین از نظر حرکتی دچار مشکلات مختلفی هستند و نمی توانند روی پای خود بایستند، معلولین دیگری نیز هستند که نمی توانند درست تنفس کنند و همیشه نیاز به دستگاه های اکسیژن دارند. زندگی برای این افراد همیشه سخت است و زندگی دستگاهی دارند.

"مارتا ماسون" خانم معلولی است که بیش از 60 سال از زندگی خود را درون دستگاه "شش آهنی" زندگی کرده است اما در این مدت هیچ وقت اعتماد به نفس خود را از دست نداده و همیشه برای زندگی بهتر تلاش کرده است.

 
زنی که 61 سال در قوطی زندانی است (عکس)

این خانم با این که وضعیتی سخت برای زندگی دارد و همیشه باید درون این دستگاه باشد اما از دبیرستان و کالج فارق التحصیل شده و نمره های خوبی نیز کسب کرده است. او همچنین یک کتاب به نام خود منتشر کرده و جالب تر از آن هر ماه مهمانی در خانه اش برگزار می کند.

این خانم که این روزها بیش از 70 سال سن دارد، در سن 11 سالگی و پس از مرگ برادرش متوجه بیماری خاصی می شود. این بیماری باعث شد او فلج شده و مجبور به استفاده از "شش آهنی" شود.این دستگاه وسیله ای است که بیمار باید درون آن بخوابد و سپس هوای درون این کپسول به حالت تناوب درآمده و کمک میکند تا بدن او زنده بماند. به هر ترتیب این کپسول آهنی مانع از کسب افتخارات توسط این خانم نشد.