وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این زن ایرانی وزیر کشور امارات شد (عکس)

این زن ایرانی وزیر کشور امارات شد (عکس)

این زن ایرانی وزیر کشور امارات شد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز ، یک زن موفق ایرانی که اصالتا بلوچ است در کشور امارات متحده عربی به وزارت رسید . این بانوی موفق ایرانی ساره امیری نام دارد .به گزارش ایران ناز در گسترده‌ترین تغییرات کابینه در تاریخ دولت امارات متحده عربی، تعداد وزرای زن در دولت این کشور افزایش پیدا کرد که یکی از آنان اهل بلوچستان ایران است.

 

کابینه جدید امارات معرفی شد. در این کابینه ۳۱ وزیر حضور دارند که ۹ نفر آنها (حدود یک سوم) خانم هستند.

 

در این کابینه سه وزارت جدید به نامهای هوش مصنوعی، علوم پیشرفته و امنیت غذایی ایجاد شده است.

 

شیخ محمد بن راشد نخست وزیر و حاکم دبی با اعلام کابینه جدید، گفت که طرح اکتشاف مریخ نیز زیر نظر وزارت علوم پیشرفته ادامه خواهد یافت.

 

این زن ایرانی وزیر کشور امارات شد (عکس)

 

“ساره امیری” ۳۰ ساله به عنوان وزیر مشاور در امور علوم پیشرفته منصوب شده است.
دولت امارات قبل از این هم با ایجاد وزارتهای خوشبختی و تسامح، توجه جهانیان را به خود جلب کرده بود.

 

نخست وزیر امارات، خبر تشکیل کابینه جدید و تغییرات وزیران را در توئیتر اعلام کرد.در کابینه قبلی هم از میان ۲۹ وزیر، ۸ وزیر خانم بودند.

 

نخست وزیر امارات در توئیتر نوشت که در حمایت از تغییر و به روز سازی با هدف برآورده ساختن چشم اندازهای بلندمدت کابینه جدید اعلام می شود.

 

“ساره امیری” ۳۰ ساله به عنوان وزیر مشاور در امور علوم پیشرفته منصوب شده است. رئیس‌ هیات دولت امارات متحده عربی در توییتر نوشت: “خبر انتصاب ساره الامیری 30 ساله به عنوان وزیر مشاور در زمینه علوم پیشرفته را اعلان می‌کنم.

 

او مسئول پژوهش، پیشرفت و ساخت توانمندی‌های علمی است. او همچنین مسئول شورای دانشمندان امارات است و برنامه فضایی امارات برای رسیدن به مریخ را رهبری می‌کند. ما خواهان داشتن صدها نمونه مانند ساره برای آینده امارات هستیم.”

 

او مرحله جدید را اینگونه نامگذاری کرد: مهارتهای آینده، علوم آینده و تکنولوژی آینده.همچنین یک جوان ۲۷ ساله به نام عمر بن سلطان نیز به عنوان وزیر مشاور در امور هوش مصنوعی منصوب شد.

 

نخست وزیر امارات در این باره در توئیتر نوشت: موج جهانی آینده، هوش مصنوعی است. می خواهیم کشوری باشیم که بیش از دیگران آماده آن باشیم.

 

وزارت امنیت غذایی نیز به یک خانم به نام مریم المهیری سپرده شده است. نوره بنت محمد الکعبی دیگر وزیر کابینه نیز مسوولیت وزارت فرهنگ را برعهده گرفته است.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره