وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

سوپر مدل ها برترین و زیباترین مدلها و مشهور ترین آنها هستند که برای برند هایی خاص به تبلیغات میپردازند . مدلینگ حرفه اصلی آنهاست و بخاطر زیبایی یا فیزیک و چهره و رفتار خاصشان مشهور شده اند.در این مطلب از ایران ناز زیباترین زنان و شیک پوش ترین زیبارویان و سوپر مدل های دنیا را به شما معرفی میکنیم.

 

برترین‌ها: مدل‌ها در واقع چهره و سیمای صنعت مد و فشن هستند. شاید بسیاری بر این باور باشند که شغل مدل‌ها تنها این است که بنشینند، راه بروند و زیبا به نظر برسند، اما این صنعت و حرفه آن‌ها چندان نیز ساده نیست. همه ما از نگرانی وسواس‌وار سوپرمدل‌ها برای لاغر ماندن آگاهیم و در سال‌های اخیر داستان‌های ترسناکی در مورد آزار‌های جنسی که مدل‌ها به صورت هر روزه در این صنعت با آن مواجهند شنیده‌ایم.

 

تنها افراد قوی می‌توانند در دنیای خشن و سختگیرانه فشن باقی بمانند و همچنان تصویری زیبا و جذاب را در هر لحظه از خود نشان دهند. اما سوال این است که فرق سوپر‌مدل و مدل در چیست و چه چیزی آن‌ها را از هم متمایز می‌سازد؟

 

در واقع سوپرمدل چنین تعریف شده است: «سوپرمدل یک مدل معروف برای برند‌های شناخته شده با دستمزدی بالاست که در صحنه بین‌المللی فعالیت کرده و در زمینه کار با پیشروترین طراح‌های مد و لباس جهان سابقه قابل توجهی داشته باشد». بدین ترتیب سوپرمدل مدلی است که دستکم به نیمی از جایگاه یک سلبریتی دست یافته باشد. در ادامه این مطلب شما را با زیباترین، بهترین و شناخته‌شده‌ترین سوپرمدل‌های حال حاضر جهان آشنا خواهیم کرد.

 

جیجی حدید

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

زیباترین سوپرمدل‌های عصر کنونی را بشناسید

 

یلنا نورا «جیجی» حدید به چهره سوپرمدل‌های نسل آینده تبدیل شده است. زمانی که حدید به شکل سنتی در هفته مد و فشن نیویورک ظاهر شده بود، حرفه او به شکلی قابل توجه از مهارت‌هایش در زمینه بکارگیری رسانه‌های اجتماعی سود برد و به سرعت او را به شهرت رساند. جیجی حدید یک برند ساخته و آن را به چیزی شبیه یک هنر تبدیل کرده و خیلی زود به یکی از پرفالوورترین مدل‌های جهان تبدیل شد. در کنار خواهرش بلا و کندال جنر، جیجی حدید باعث شکل‌گیری عصری جدید در دنیای مد و فشن به نام عصر مدل‌های رسانه‌های اجتماعی شدند.

 

البته همه این مسیر جدید در دنیای فشن را دوست ندارند. ربکا روژمین، بازیگر و مدل مشهور در این باره چنین گفته است: «من افراد بسیاری را می‌شناسم- افراد معتبر در حوزه مد و فشن- که این را برنمی‌تابند. از این موضوع متنفرند که این ستاره‌های رسانه‌های اجتماعی اکنون سوپرمدل‌های دنیای مد هستند. آن‌ها سوپرمدل‌های واقعی نیستند». اما این انتقاد‌ها باعث توقف صعود حدید نشده و همه آینده‌ای روشن را برای او متصور هستند. او در این باره چنین گفته است: «من با کسانی کار می‌کنم که کاری که برای ۳۰، ۴۰ یا ۵۰ سال اخیر می‌کرده‌اند را دوست دارند. این همان کاری است که من نیز می‌خواهم انجام دهم».

 

نائومی کمپبل

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

نائومی کمپبل به عنوان یکی از گروه موسوم به «سوپر ۶»، دستاورد‌های بسیار بیشتری نسبت به جایگاه کنونی‌اش در سلسله مراتب دنیای مدلینگ داشته است. کمپبل در اوایل دهه ۸۰ و ۹۰ به سختی تلاش کرد و با پیشداوری‌ها در دنیای مد و فشن مبارزه نمود. او اولین مدل سیاهپوست روی جلد مجله فرانسوی ووگ بوده سال بعد نیز به اولین مدل سیاهپوستی تبدیل شد که تصویر او روی نسخه آمریکایی این مجله رفت، نسخه ماه سپتامبر که مهم‌ترین ویرایش سال مجله بود. او در مصاحبه‌ای در مورد خود چنین گفته است: «به خاطر رنگ پوستم برای شو‌های ویژه در نظر گرفته نمی‌شدم.

 

معنای سیاه بودن را می‌فهمیدم. باید تلاش بیشتری می‌کردم؛ و دو برابر دیگران خوب می‌بودم». البته او از حمایت‌هایی در این راه برخوردار بود. کمپبل در کنار لیندا اونجلیستا و کریستی ترلینگتون به بخشی از «سه‌گانه» دنیای مد و فشن جهان تبدیل شد. او می‌گوید که دو دختر دیگر گروه از او حمایت می‌کردند. کمپبل در مورد حمایت‌های دو دوستش چنین می‌گوید: «اگر طراح خاصی می‌خواست آن‌ها را در شو خود داشته باشد باید مرا نیز در آن جا می‌دادند». اکنون نائومی کمپبل به جایگاهی که باید دست یافته و در بهار ۲۰۱۸ جایزه نماد فشن را دریافت کرد.

 

آدریانا لیما

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

ملکه ویکتوریا سیکرت، آدریانا لیما یکی از شناخته‌شده‌ترین مدل‌های این برند است. او کار برای ویکتوریا سیکرت را در سال ۱۹۹۹ آغاز کرده و آخرین نمایش خود را نیز در سال ۲۰۱۸ اجرا نمود، با ۲۰ نمایش در کل. همچنین، او برخلاف دیگر مدل‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، لیما به نسل جوان این کسب و کار اعتقاد دارد: «واقعیت این است که کندال جنر نیز به انداه ما سخت کار می‌کند، از این رو من به خاطر تمام تلاش‌هایی که می‌کند او را به رسمیت می‌شناسم». حتی پس از بازنشسته شدن از ویکتوریا سیکرت نیز حرفه لیما به سمت جلو حرکت کرده است.

 

او در سال اخیر با کندال جنر همکاری داشته و در برخی مناسبت‌های این عرصه چهره بوده است. وی در مصاحبه‌ای در مورد فعالیت‌های حرفه‌ای خود چنین گفته است: «من سال‌های زیادی کار کرده‌ام و اکنون در حال کار بر روی پروژه‌های جدید و مراقبت از دو دختر زیبایم هستم. زندگی همانند گذشته بسیار شلوغ بوده و من آن را بدین شکل دوست دارم».

 

جوردن دان

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

جوردن دان در صحنه مد و فشن تقریباً یک تازه وارد به شمار می‌آید، اما بدون شک یکی از ستاره‌های در حال به اوج رسیدن در این عرصه است. در سن ۱۷ سالگی، دان در هفته فشن نیویورک در سال ۲۰۰۷ برای برند‌های پولو رالف لورن و مارک جیکوبز به روی صحنه رفت. از آنجا بود که صعود این مدل آغاز شد. او در این مدت تصویر روی جلد بسیاری از انتشارات مجله ووگ بوده و در کمپین‌های مختلفی در عرصه برندینگ مانند مایکل کورس، کالوین کلین و کیت اسپید و البته بسیاری دیگر حضور مستمر داشته است.

 

در سال ۲۰۱۴، دان به چهره جدید میبلین نیویورک تبدیل شد و جای تعجب نداشت که وی یکی از پردرآمدترین مدل‌های آن سال بود. در زندگی شخصی نیز دان با بیماری کم‌خونی سلول‌های داسی شکل مواجه بوده و توانسته آن را شکست دهد. رایلی، پسرش، نیز در همان کودکی به این بیماری مبتلا شده و بدین ترتیب دان به یکی از بزرگترین شخصیت‌های آگاهی دهنده برای مبارزه با این بیماری تبدیل شده است.

 

دان خود در مورد شغلش چنین می‌گوید: «به این موضوع باور کامل دارم که دوران فوق‌العاده‌ای در حرفه‌ام پیش رویم دارم، اما اکنون فرصت‌هایم را نیز درک می‌کنم- این واقعیت که می‌توانم هزینه‌های خانواده‌ام را پرداخت کنم و سفیر بیماری سلول‌های داسی شکل باشم و آگاهی بخش باشم».

 

رابین لاولی

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

بر کسی پوشیده نیست که دنیای مدلینگ دیدگاه وسواس‌گونه‌ای به لاغر بودن داشته و همواره به دنبال مدل‌های لاغراندام است. بسیاری از آژانس‌های مدلینگ از مدل‌های خود می‌خواهند که وزن خود را کاهش دهند و حدود یک سوم این مدل‌ها با مشکلات غذایی مواجه هستند. اما رابین لاولی در این زمینه کاملاً متفاوت عمل کرده است و ترجیح می‌دهد خود را یک مدل «سایز بزرگ» نداند. او داشتن بدنی مناسب برای سایز ۱۲ (که هنوز هم دو سایز کوچکتر از یک زن آمریکایی متوسط است)، بسیاری از آژانس‌های مدلینگ او را برای این حرفه چاق می‌دانند.

 

لاولی خود در این باره چنین می‌گوید: «شخصاً، از واژه سایز بزرگ متنفرم. مسخره آمیز و تحقیر کننده است- زنان را ناراحت کرده و به آن‌ها برچسب می‌زند. زنان دوست دارند زنانی را ببینند که بتوانند آن‌ها را درک کنند». لاولی با قرار گرفتن روی جلد مجله ووگ ایتالیا، روی صحنه رفتن در هفته مد و فشن میلان و انجام کمپین‌های تبلیغاتی براین مانگو، رالف لورن و لین برایانت توانسته توجه را به سمت زیبایی‌های بدن این زنان جلب کند.

 

فی فی سان

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

سان فیفی که در صنعت مدلینگ اغلب با نام فی فی سان شناخته می‌شود یکی از مدل‌های پیشرو آسیا در عرصه جهانی است. او اولین مدل زن آسیایی است که توانسته به تنهایی روی جلد مجله ووگ ایتالیا قرار بگیرد. سال بعد، ۲۰۱۴، او از اقیانوس آتلانتیک گذشته و اولین حضور خود روی نسخه سپتامبر مجله ووگ آمریکا را نیز تجربه کرد. او در سال‌های اخیر در کمپین‌های تبلیغاتی برند‌های برتری مانند پرادا و شانل حضور داشته، اما این مدل زیبا، آغازی بسیار آرام داشت.

 

در نسخه مجله ووگ ایتالیا که در چین چاپ شد، سان داستان زندگی خود را نیز به اشتراک گذاشته است. او در شهر کوچکی در شمال چین بدنیا آمده و بعد از آنکه مادرش برای تصحیح ساختار بدنی‌اش او را در یک مدرسه مدلینگ ثبت نام کرد، سان شیفته این حرفه شده و در رشته طراحی مد در دانشگاه سوچو ثبت نام کرد. سان در اواسط دهه ۲۰۰۰ به یکی از چهره‌های شناخته شده این صنعت در چین تبدیل شده و بعد‌ها به نیویورک سیتی نقل مکان کرد. وی در این باره چنین گفته است: «از تمام کسانی که تاکنون در این عرصه به من کمک کرده‌اند سپاسگزارم، اما هنوز به قله حرفه خود نرسیده‌ام. هنوز در حال حرکت به سمت جلو هستم».

 

میراندا کر

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

بسیاری از مدل‌ها کار خود را از دوران ناجوانی شروع کرده‌اند، اما میراندا کر شاید یکی از جوان‌ترین مدل‌های تاریخ معاصر عرصه مدلینگ باشد. در سن ۱۳ سالگی، کر جایزه جستجوی مدل دالی را برده و بلافاصله اولین بار روی جلد یک مجله قرار گرفت. او در عرصه مدلینگ در استرالیا موفقیت‌هایی کسب کرده و سپس به بازار ایالات متحده آمد و با میبلین کار کرد. چند سال بعد، کر به اولین فرشته استرالیایی ویکتوریا سیکرت تبدیل شد.

 

وی همچنان به اولین بودن‌ها ادامه داده و در سال ۲۰۱۱ به عنوان اولین مدل باردار روی نسخه استرالیایی مجله ووگ قرار گرفت. کر زیبایی خیره کننده‌ای داشته و به همین دلیل همواره در میان جذاب‌ترین مدل‌های جهان قرار می‌گیرد.

 

البته زیبایی میراندا کار بدون دردسر و جنجال نیز نبوه است. در سال ۲۰۱۰ یک بانکدار استرالیایی با تماشای عکس‌های عریان کر در پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی خبرساز شده و شغلش به خطر افتاد. میراندا کر در این ماجرا از این مرد حمایت کرده و کمپینی برای حمایت از او تشکیل داد که در نهایت باعث شد این مرد منحرف شغلش را حفظ کند.

 

اشلی گراهام

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

اشلی گراهام یکی از مشهورترین مدل‌های «سایز بزرگ» صنعت مد و فشن است. وی در طول دهه ۲۰۰۰ حضوری ثابت در عرصه مدلینگ داشته، اما یک جنجال در سال ۲۰۱۰ بود که او را به شهرت کنونی‌اش رساند. در این سال گراهام در یک آگهی تبلیغاتی متعلق به لین برایانت حضور داشت که به بهانه بیش از حد عریان بودن توسط شبکه ABC ممنوع شد. از آنجایی که در این آگهی ویدیویی میزان عریانی بیشتر از آن چیزی نبود که این شبکه تا آن زمان از مدل‌های ویکتوریا سیکرت منتشر کرده بود، گراهام این شبکه را متهم کرد که توانایی نمایش دادن یک زن با سایز بدن متوسط و معمولی را ندارد.

 

سال ۲۰۱۵ بود که گراهام در یک آگهی تبلیغاتی مربوط به لباس شنای زنانه شرکت کرده و سال بعد عکس او روی جلد مجله Sports Illustrated منتشر شد. بعد از این ماجرا‌ها حتی مجلاتی مانند ووگ استرالیا نیز از تمایل خود برای استفاده از تصویر او روی جلد خود گفتند. گراهام در این باره چنین گفته است: «از این که حرف‌های طرفداران به گوشم می‌رسد خوشحالم، عاشق شنیدن تمام آن داستان‌های فوق العاده متفاوت هستم. به پیام‌های خصوصی‌ام پاسخ می‌دهم. صحبت کردن در مورد تنوع بدنی بسیار مهم است، اما به دوست داشتن کسی که هستید نیز باید اهمیت داد».

 

کارا دلوین

 

زیباترین زنان سوپر مدل و شیک پوش جهان

 

شاید برخی کارا دلوین را به خاطر نقش شخصیت افسونگرش در «جوخه انتحار» (Suicide Squad) بشناسند، اما ستارگی دلوین تازه آغاز شده بود. او اکنون یکی از سوپرمدل‌های جدید از نظر سایت models.com است و این عنوان برای او بی‌دلیل در نظر گرفته نشده است. بعد از یک حضور کوتاه و جزئی در مجله ووگ ایتالیا، دلوین توسط بربری به کار گرفته شده و شهرتش از سال ۲۰۱۲ آغاز شد.

 

در مدت تنها یک سال دلوین برای برند‌های متعددی در تمام هفته‌های مد و فشن و فشن شو ویکتوریا سیکرت به روی صحنه رفت که برای یک مدل باتجربه نیز قابل توجه بود چه برسد به دلوین که یک تازه وارد بود. اگر چه در سال‌های اخیر حجم کار‌های دلوین زیاد نبوده، اما کارهایش همچنان تاثیرگذار و قابل توجه بوده است.

 

در سال ۲۰۱۵، دلوین مدلینگ را به خاطر استرسش رها کرده و در مصاحبه‌ای علت این تصمیم خود را چنین بیان کرد: «این کار به هیچ عنوان باعث رشد من به عنوان یک انسان نشد و به نحوی فراموش کردم که چقدر جوان هستم. احساس پیری می‌کرد». اما دلوین در سال ۲۰۱۸ به این عرصه بازگشته و بار دیگر برای بربری روی صحنه رفت. وی به فعالیت در عرصه مدلینگ ادامه می‌دهد، اما نه به اندازه فعالیت گسترده گذشته‌اش.

 

از دیگر سوپرمدل‌های جذاب و زیبای کنونی عرصه مدلینگ بین‌المللی می‌توان به آدووا آبوا، لارا استون، لیو ون، آمیتو لوگوم، هیلی بیبر و بهومیکا آرورا اشاره کرد.

 

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره