وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

به گزارش ایران ناز ستاره هایی که نام شان را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم، در چند چیز اشتراک دارند: ثروت، شهرت، موفقیت و زیبایی ظاهری. زیبایی یکی از فاکتورهای مهم در دنیای ستارگان است. آنها ترفندهای مختلفی را به کار می گیرند تا همیشه چهره ای زیبا داشته باشند، اما گذر زمان بی رحم تر اینهاست و هیچ کس نمیتواند از پیری فرار کند

 

بسیاری از آنها با گذشت زمان، جذابیت خود را از دست می دهند و همین موضوع از تعداد هوادارانشان می کاهد. از طرف دیگر برخی از ستاره ها هستند که با وجود سن بالا، هنوز هم زیبایی خاص خود را دارند. در ادامه مطلب برخی از زیباترین زنان جهان بالای 60 را از میان ستاره ها به شما معرفی می کنیم.

 

1. جین سیمور

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

جین سیمور بازیگر انگلیسی، متولد 1951، است. نام وی در زمان تولد، جویس پنلوپه لود بود اما او در سن ۱۷ سالگی نام هنری جین سیمور را برای خود برگزید که نام همسر هنری هشتم پادشاه انگلستان در قرن شانزدهم بود.

 

او در سال 1973 به خاطر بازی در فیلم «زندگی کن و بگذار بمیرد» به خوبی خودش را نشان داد و توانست در فیلم های بعدی خود موفقیت های بیشتری را کسب کند. ما جین سیمور را بیشتر به خاطر حضورش در سریال «پزشک دهکده» می شناسیم.

 

او در سال 1993، زمانی که 42 سال سن داشت در این سریال بازی کرد و چون ستاره ای درخشید. سرزمین مادری جین سیمور، انگلستان، آنقدر برای این ستاره ارزش قائل است که به او نشان امپراتوری بریتانیا را اعطا کرد. جین با وجود سن بالایی که دارد، هنوز هم زیباست و همین جذابیت ظاهری او، در کنار باطن مهربان و آرامش، طرفداران زیادی را به سمت اش جذب کرده است. ارزش خالص این بازیگر 70 میلیون دلار است.

 

2. الیویا نیوتن جان

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

الیویا نیوتن جان متولد ۱۹۴۸ بازیگر و خواننده انگلیسی است. او به همراه جان تراولتا بازیگرهای اصلی فیلم موزیکال «گریس» بودند که هم خود فیلم و هم موسیقی‌اش از موفق‌ترین‌های تاریخ هالیوود به شمار می روند. الیویا نیوتن تا به ‌امروز ۴ جایزه گرمی دریافت کرده، ۵ ترانه شماره ۱ در جدول پرفروش‌ترین‌های ایالات متحده داشته و ۱۰ ترانه دیگر او در زمان انتشارشان جزو ۱۰ آهنگ برتر بیلبورد ۱۰۰تای برتر بوده‌ است.

 

جدا از زندگی هنری، او در بیزینس نیز موفق بوده، به طوری که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است. او اکنون 79 سال دارد اما با این وجود همچنان تورهای جهانی خود را برگزار می کند. بی شک یکی از محبوبیت های او، آنهم در این سن، چهره زیبایش است که هنوز هم برای طرفدارانش جذابیت دارد. در هر حاضر ارزش خالص این ستاره 40 میلیون دلار تخمین زده شده است

 

3. لیندا کارتر

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

لیندا کارتر هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که در سال ۱۹۵۱ در ایالت آریزونا چشم به جهان گشود. او از سال ۱۹۶۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است که بیشتر به خاطر نقشش در فیلم «زن شگفت‌انگیز» شناخته می شود. او آنقدر زیباست که در سال 1972 به عنوان دختر شایسته آمریکا انتخاب شد.

 

این موفقیت برای او درهای بیشتری را باز کرد. علاوه بر نقش آفرینی در فیلم های مختلف، او به عنوان مدل در بسیاری از تبلیغات برندهای مشهور جهان نیز حضور داشت. لیندا در فعالیت های سیاسی نیز همیشه پیش قدم است، به طوری که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حمایت خود را از کلینتون به طور آشکارا نشان داد. او به دلیل چهره و ظاهر جذابی که دارد، جزو زیباترین زنان شناخته شده است. در حال حاضر ارزش خالص او 10 میلیون دلار است.

 

4. سوزان ساراندون

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

سوزان ساراندون، هنرپیشه آمریکایی، در سال ۱۹۴۶ در نیویورک سیتی به دنیا آمد. او نه تنها برای دریافت جایزه فیلم بفتا، بلکه به دلیل فعالیت های سیاسی اش نیز مورد توجه دیگران قرار گرفته است. از بهترین کارهای او می توان به «یک دنیا فاصله» در سال 1975 اشاره کرد. البته فعالیت او تنها به سینما ختم نمی شود، بلکه او در تلویزیون نیز نقش آفرینی کرده است.به عنوان مثال «دوستان» و «دنیای مالکوم» از سریال هایی است که او در آن هنرنمایی کرد.

 

او در سال ۱۹۶۷ با کریس ساراندون ازدواج نمود و در سال ۱۹۷۹ از وی جدا شد. پس از آن، در سال ۱۹۸۶، با تیم رابینز وارد رابطه شد و در سال ۲۰۰۹ برای بار دوم مهر جدایی را به شناسنامه اش زد. او در گذشته دائم الخمر بوده اما 10 سال است که مصرف مشروبات الکلی را کنار گذاشته است. با تمام اینها او در میان ستاره های مسن، یکی از زیباترین چهره ها را دارد. ارزش خالص او 50 میلیون دلار است.

 

5. لرتا دیواین

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

لرتا دیواین هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او در سال 1949 در تگزاس به دنیا آمد و حال 69 سال سن دارد، اما با این وجود هنوز هم جز زیباترین زنان در میان ستاره های مسن هالیوود به شمار می آید. لرتا بیشتر به خاطر حضورش در شوی «Boston Public» مشهور می باشد، اما بازی در فیلم پربیننده «آناتومی گری» نیز در بالا بردن محبوبیت او بی تاثیر نبود است.

 

6. لورن هوتن

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

لورن هوتن هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۱۹۶۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت می باشد. یکی از چیزهایی که در چهره این ستاره جلب توجه می کند، فاصله دندان هایش است. اگرچه او چندین بار سعی کرد که فاصله دندان هایش را پر کند اما گویا موفق نشد و در نهایت تصمیم گرفت همان چهره طبیعی خود را حفظ کند. در هر حال، حتی با وجود ابن فاصله، او همچنان مدل بسیاری از برندهای مشهور جهان مانند کلوین کلین یا رولون بوده و عکس هایش روی جلد مجلات متفاوتی چاپ شده است. ارزش خالص او در حال حاضر 20 میلیون دلار است.

 

7. نانسی ویلسون

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

نانسی ویلسون هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که از سال ۱۹۵۶ میلادی تاکنون در حال فعالیت می باشد. نام او در سال های 1960 و 70 جزو نام های برترین خوانندگان جهان بوده است. او علاوه بر موسیقی، در دنیای سینما نیز فعالیت دارد. نانسی اولین نقش مهم خود را در «حدس بزن امروز چه کسی را دیدم» در سال 1960 بازی کرد.

 

پس از آن نیز در فیلم های موفق دیگری چون «حقیقت را به من بگو» ایفای نقش کرده است.او همچنین شو 68 قسمتی خودش را در سال 1967 به اجرا در آورد که بر محبوبیت اش افزود. او از سال 2011 به بعد، هیچ اجرای زنده ای نداشته است اما با وجود توانایی های بالا و زیبایی چهره ای که دارد، همچنان جزو جذاب ترین زنان بالای 60 سال به حساب می آید.

 

8. سیسیلی تایسون

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

سیسیلی تایسون هنرپیشه آمریکایی و متولد سال 1924 است که از سال ۱۹۵۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که او در آن ایفای نقش کرده می‌توان به فیلم «خدمتکاران» و «ساندر» در سال 1972 اشاره کرد. او تاکنون جوایز متعددی را دریافت کرده است، به عنوان مثال 2 جایزه امی و نامزد جایزه بفتا از افتخارات او می باشد. علاوه بر مهارت های هنری، او به عنوان یکی از جذاب ترین چهره های جهان شناخته می شود. طبق گزارشات ارزش خالص او 10 میلیون دلار است.

 

9. اپرا وینفری

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

 

اپرا وینفری تهیه ‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برنده جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ ترین مجری های تلویزیونی آمریکا و جهان است که به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی ‌تبار قرن بیستم رتبه‌ بندی شده ‌است. او فعالیت‌ های زیادی در زمینه ‌های مختلف انسان‌ دوستانه انجام داده و بزرگترین خیر و نیکوکار سیاه‌ پوست در تاریخ آمریکا به‌ شمار می ‌رود. او برای مدتی، تنها میلیاردر سیاه‌ پوست جهان بوده ‌است و بر اساس برخی ارزیابی‌ ها، بانفوذترین زن در جهان محسوب می‌ شود.

 

اپرا تاکنون در کارهای فراوانی فعالیت داشته ‌است، اما مهم‌ ترین کار وی برنامه تلویزیونی «اپرا» است که از مشهورترین برنامه ها در نوع خود در تاریخ شناخته می شود که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۱ پخش می‌ شد. جدا از فعالیت های متنوع این ستاره هالیوودی، او جزو زیباترین زنان مسن جهان است. گویا باطن مهربان و خیرخواهانه او روی ظاهرش هم تاثیر مثبتی گذاشته است.

 

زیباترین ستاره های هالیوودی در سن 60 سال به بالا (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره