وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش سازمان سینمایی به دروغ یکی از کاندیداها

واکنش سازمان سینمایی به دروغ یکی از کاندیداها

واکنش سازمان سینمایی به دروغ یکی از کاندیداها در مناظره

به گزارش ایران ناز اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96 در مناظره تلویزیونی سبب واکنش سازمان سینمایی و برخی بازیگران و اهالی سینما شد . در پی اظهارات یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری در دومین مناظره تلویزیونی درباره خانه سینما، روابط عمومی سازمان سینمایی بیانیه‌ای صادر کرد و عنوان کرد که خانه سینما در دولت دهم و در زمان شهرداری قالیباف بر تهران توسط دولت گذشته تعطیل و پلمپ شد!

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

متاسفانه در اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری اطلاعات ناصحیحی به بینندگان و مردم عزیز منتقل شد که جهت اطلاع مردم اصلاح می‌شود.

 

١) شهردار محترم تهران ۱۲ سال است که شهردار تهران بوده و حتما به خاطر دارند که خانه سینما در دولت دهم و در زمان شهرداری ایشان بر تهران توسط دولت گذشته تعطیل و پلمپ شد. هنرمندان سینما و مردم به خاطر دارند که خانه سینما به خواست و اراده هنرمندان و همراهی دولت یازدهم با این اراده ملی در آغاز کار دولت تدبیر و امید بازگشایی شد.

 

این بازگشایی با تحمل فشارهای مختلف و عزم دولت درچارچوب واگذاری اموربه دست‌اندرکاران حوزه هنر انجام شد که ثمره آن حضور متعهدانه خانه سینما در پیگیری و حل مسایل صنفی حوزه سینماست. امری که باعث شد به تدریج اغلب امور دست‌اندرکاران به خانه سینما سپرده شود.

 

٢) در پایان دولت گذشته تعداد سینماهای فعال کشور ۳۰۶ سالن بود که قطعا حاصل سیاست‌های دولت گذشته و شهرداری بود. با حسب راهبرد فرهنگی دولت تدبیر وامید به منطور ایجاد امکان بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از محصولات فرهنگی تعداد سالن‌های سینمایی از ۳۰۶ به ۴۲۶ سالن افزایش یافته است.

 

٣) حاصل تدابیر اتخاذ یافته در دولت تدبیر و امید بازگشت امید و نشاط به زندگی مردم و بهره‌مندی و همراهی آنان از تولیدات فرهنگی بود به نحوی که آمار مخاطبان سینما از ۷ میلیون نفر در سال ۹۲ به ۲۵ میلیون نفر در سال ۹۵ رسید.

 

٤) در طول دولت تدبیر و امیدبه جهت ایجاد زمینه توسعه پایدارفرهنگی در امد صاحبان و فعالان حوزه سینما (تولید ونمایش)از کمتر از ۳۰ میلیارد تومان به بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش پیداکرد.

 

مردم عزیز که به خاطر دارند اما برای اطلاع مجددیاداور می‌شود وضعیت سال ۹۲ در حوزه فرهنگ و هنر در بخش میدانی حاصل دیدگاه و عملکرد دولت قبل بود که شهردار تهران در هر دو دوره در سمت شهردار تهران حضور داشت.

 

واکنش سازمان سینمایی به دروغ یکی از کاندیداها

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره