وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مصاحبه تلویزیونی با سجاد رضایی +تصاویر

مصاحبه تلویزیونی با سجاد رضایی +تصاویر

مصاحبه تلویزیونی با سجاد رضایی

 

سجاد رضایی دانش آموز شیرین زبان اصفهانی که پخش کلیپش سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد و آموزش و پروش اصفهان مسئولان و مدیر دبستانی که از وی فیلم تهیه کرده بودند را احضار نمود ، مهمان صدا و سیما شد . به گزارش ایران ناز دربرنامه زنده تلویزیونی” زنده رود ” سجاد رضایی به همراه پدرش حضور یافت و مصاحبه ای با این کودک و پدرش انجام گرفت.

 

چند کارگردان به سجاد رضایی پیشنهاد بازیگری دادند

 

صدا و سیمای مرکز اصفهان با دعوت از سجاد رضایی(دانش آموزی که فیلمش از چند هفته گذشته در شبکه های مجازی پخش شده) به برنامه زنده تلویزیونی «زنده رود» به موضوع فیلم این دانش آموز اصفهانی پرداخت و از استقبال دو تهیه کننده تلویزیونی برای استفاده از سجاد رضایی به عنوان بازیگر خبر داد.

 

در این برنامه با پدر سجاد رضایی مصاحبه شد و در مورد حس و حالش و نحوه ی آگاهیش از تهیه کلیپ مشهور سجاد رضایی که در آن بخاطر دویدن در حیاط مدرسه مورد بازخواست قرار گرفته بود و تهدید به اخراج شده بود ،از وی سوال شد که پدر سجاد رضایی گفت : 

 

مصاحبه تلویزیونی با سجاد رضایی +تصاویر

سجاد رضایی و پدرش در برنامه زنده رود

 

پسرم هیچ صحبتی راجع به این فیلم به ما نزده بوده و ما در جریان قرار نگرفته بودیم؛ یک روز در محل کار بودم که همکارانم من را صدا زدند و گفتند«بیا کلیپ بچه ات را ببین»؛ واقعیت امر این بود که در آن لحظه بسیار ناراحت شدم و اعصابم بهم ریخت.

 

پدر سجاد رضایی گفت: از مسؤولان مدرسه فرزندم پرسیدم چرا بدون هماهنگی و اجازه من از پسرم فیلم گرفته اید که آن ها در پاسخ گفتند چون پسر شما بسیار شیرین زبان و بااستعداد است.

 

شایان ذکر است آموزش و پرورش شهر اصفهان به پخش این کلیپ واکنش نشان داد .قبلا خبر دردسر شوخی مسئولان یک مدرسه با این دانش آموز اصفهانی در این مطلب از ایران ناز درج شده بود.وی ادامه داد: امروزه همه کودکان و نوجوانان بااستعداد هستند و تنها پسر من بااستعداد نیست، من به مسؤولان مدرسه پسرم گفتم شما باید قبل از فیلم برداری از فرزندم با من هماهنگ می کردید و از من اجازه می گرفتید.

 

رضایی در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر به وجود آمدن شایعه شکایت علیه مسؤلان مدرسه پسرش بیان داشت من و همسرم هیچ شکایتی از مدرسه نکردیم.

مصاحبه تلویزیونی با سجاد رضایی +تصاویر

گفتنی است بهنام تشکر و قدرت الله ایزدی همزمان در این برنامه حضور داشتند و سجاد رضایی را دانش آموزی بااستعداد، شیرین زبان و راستگو توصیف کردند؛ در پایان یک دستگاه «کوادکوپتر» از طرف صدا و سیما به سجاد رضایی اهدا شد.

 

 

مطالب مرتبط

 

دردسر شوخی معلم با دانش آموز اصفهانی +عکس

 

 تنبیه عجیب این معلم او را دادگاهی کرد

 

کار شرم آور سرباز معلم با دانش آموز کرمانی +عکس

 

مرگ 3 دانش آموز معلول به خاطر آلودگی و آلاینده های هوای تهران