وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سخنان بی سانسور ناصر ملک مطیعی در دورهمی مدیری (عکس)

سخنان بی سانسور ناصر ملک مطیعی در دورهمی مدیری (عکس)

سخنان بی سانسور ناصر ملک مطیعی در دورهمی مدیری

 

به گزارش ایران ناز , مرحوم ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی ایران , در آخرین مصاحبه خود پس از 40 سال دوری از صدا و سیما بالاخره پای به تلویزیون نهاد و در برنامه دورهمی مهران مدیری شرکت کرد  اما این برنامه اجازه پخش نیافت. در این مطلب از ایران ناز مشروح سخنان جال زنده یاد ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی را بخوانید .ناصر ملک‌مطیعی در گفت‌وگو با مهران مدیری، ضمن قدردانی از محبت مردم ایران از علاقه‌اش به فرهنگ و سنت ایرانی گفت.

 

مشروح گفت و گوی مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی

 

گفت‌وگوی مهران مدیری با ناصر ملک‌مطیعی در برنامه «دورهمی» که قرار بود شب یلدای سال گذشته روی آنتن شبکه نسیم برود و سرانجام در آخرین لحظات پخش نشد، در  شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی منتشر شد.

 

سخنان بی سانسور ناصر ملک مطیعی در دورهمی مدیری (عکس)

 

این فیلم که توسط یکی از تماشاگران حاضر در استودیوی «دورهمی» ضبط شده، در اختیار شبکه‌های ماهواره‌ای قرار گرفته است؛ اتفاقی که نشان از اشتباه عجیب صداوسیما دارد.

 

در ادامه بخش‌هایی از گفت‌وگوی ملک مطیعی و مهران مدیری را که از روی فیلم پخش شده در فضای مجازی پیاده شده است، می‌خوانید.

 

ملک مطیعی در ابتدای گفت‌و‌گو با مهران مدیری با ابراز خشنودی از حضورش در «دورهمی»گفت:

 

«برای من یک توفیق الهی است و خدا را همیشه از این موهبتی که نصیبم شد شکر می‌کنم، این چند دهه‌ای که گذشته و مردم عزیزم من را فراموش نکردند اصلا جای صحبت ندارد و سکوت کنم بهتر است. امروز خیلی خوشحالم که پس از سال‌ها دوری از خانه اینجا هستم و خدا را واقعا شکر می‌کنم.»

 

او در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه چرا ایران را ترک نکرد، توضیح داد:

 

«شما تصور کنید من ناصر ملک‌مطیعی در طبقه پنجاهم در لاس وگاس در جکوزی در حال فیلم بازی کردن هستم، اما برای من وقتی از زیر بازارچه معیر عبور می‌کنم و لبوفروش فریاد می‌زند لبو، لذت بخش است. اینجا ممکلت خودم است و پایم روی زمین است و پدر و مادران ما در اینجا بودند، نسل ما حداقل ریشه داریم و هنوز پایبند سنت‌ها و فرهنگ‌مان هستیم. کجا می‌توانستم شاهد این احترامی که مردم به من می‌گذارند، باشم.»

 

این بازیگر درباره کارهایی که پس از ممنوع‌الفعالیت شدن انجام می‌داد، بیان کرد:

 

«خانه ما در ونک بود، گوشه حیاط اتاق کوچکی بود که در آن گاز و یکسری وسایل را نگه می‌داشتیم، زمانیکه قرار شد دیگر کار نکنیم، ما آنجا شروع به شیرینی‌پزی کردیم.»

 

ملک مط  ی در ادامه در پاسخ به سوال مدیری که از او پرسید آیا عاشق شده است، گفت: «مگر می‌شود کسی عاشق نشده باشد؟ مهم این است که تا آخرین لحظه حیات عاشق بماند.»

 

او با ابراز ناراحتی از شرایط نه چندان مساعد برخی از بازیگران پیشکسوت و بی‌توجهی‌هایی که به آن‌ها می‌شود، گفت:

 

«شاید جایز نباشد بگویم ولی حیف است که بعضی از هنرمندان مملکت ما آسایش و رفاه نداشته باشند،باید به آن‌ها رسیدگی کرد زیرا که زندگی خودشان را در راه هنر گذاشتند و عاشقانه کارشان را دوست داشتند. الان در گوشه و کنار پنهان هستند و الان روی‌شان نمی‌شود در انظار عمومی حاضر شوند زیرا آدمی که سال‌ها مشهور بوده، برایش سخت است که دست خالی دیده شود.»

 

این بازیگر پیشکسوت نظرش را درباره نسل بازیگران پس از انقلاب این‌طور بیان کرد:

 

«نسل جدید بسیار عالی و خوب هستند ولی یک مطلب خاصی هست، فیلم ایرانی به نظرم قهرمان لازم دارد، ما در طول تاریخ گرفتار زد و خوردهای بسیاری بودیم و همواره یک قهرمان پیدا می‌شد و مردم زیر سایه او می‌رفتند. مردم قهرمان دوست دارند به خصوص وقتی که آن قهرمان، صادق، عاشق مردم و اهل عمل باشد.»

 

سخنان بی سانسور ناصر ملک مطیعی در دورهمی مدیری (عکس)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره