وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرطان جان دوست جناب خان را گرفت (عکس)

سرطان جان دوست جناب خان را گرفت (عکس)

سرطان جان دوست جناب خان را گرفت

 

صدا پیشه عروسک مشهور جناب خان در خندوانه ، با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی اش خبر ناگواری را داد . به گزارش ایران ناز یکی از مهمانان پیشین برنامه خندوانه بر اثر سرطان درگذشت . محمد بحراني در اينستاگرام خود از درگذشت کودک سرطاني که در «خندوانه» حضور داشت خبر داد و از حال و روز امروز مردم خوزستان گفت.

 

محمد بحراني صداپيشه شخصيت جناب خان، عکس يکي از برنامه هاي «خندوانه» که در آن اميرضا کودک مبتلا به سرطان حضور داشت را در صفحه اينستاگرام خود منتشر کرد.

 

او در متني که در توضيح اين عکس نوشت، اين کودک را دوست قديمي جناب خان خواند.

 

سرطان جان دوست جناب خان را گرفت (عکس)

 

بحراني در همين راستا نوشت: «امير رضا، دوست قديمي جناب خان را که يادتان هست. همان دوستي که سرطان و درد مدت ها بود امانش را بريده بود. همان دوستي که يکشب در «خندوانه» مهمان بود و دست گرم و کوچکش را روي دست جناب خان گذاشت و قلب جناب خان را تا ابد تسخير کرد.

 

حالا ديگر درد نمي کشد. همه آن سختي ها و زجرها و اشک ها تمام شد. ديگر فقط زيبايي است و موسيقي و آرامش و بوسه. روحش در آغوش خداي زنده آرام باشد انشاالله…اما اين روزها در اهواز، شهر امير رضا، حال آدم ها خوب نيست، نفس ها تنگ است و خلق ها تنگ تر.

 

من نمي دانم که منشأ بيماري اميررضا چه بود اما مي دانم که هواي آلوده و زندگي سخت و حال خراب مي تواند هزاران و ميليون ها نفر را به درد اميررضا مبتلا کند. که اي کاش نکند.

 

اي کاش همه ما مردم ايران و دولتمردان و نمايندگان مجلس و همه و همه اين روزهاي سخت خوزستان راجدي تر بگيريم.

 

براي نجات خوزستان يک عزم ملي نياز است.عجله کنيم….»

 

مطالب مرتبط:

 

سرطان بازیگر مشهور عود کرد (عکس)

 

بازیگر سرشناس ایرانی درگیر بیماری سرطان شد (عکس)

 

زن کرجی بخاطر سرطان خانواده اش را قتل عام کرد (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره