وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرقت از جواهرفروش معروف تهران هنگام ماساژ دختران

سرقت از جواهرفروش معروف تهران هنگام ماساژ دختران

سرقت از جواهرفروش معروف تهران هنگام ماساژ دختران

 

به گزارش ایران ناز جواهر فروش مشهور تهران که از دو دختر تقاضا کرده بود برای ماساژ دادن بدنش به خانه او بیاید توسط این دو دختر ماساژور غافلگیر شد ! . هنگامی که مرد جواهر فروش 2 دختر جوان را به عنوان ماساژور به خانه دعوت میکرد خبر نداشت چه لحظات شومی در انتظار اوست.

 

دو دختر جوان که با همدستی دو پسر به بهانه ماساژ 100 سکه طلا از جواهر فروش سرشناس تهران اخاذی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

 

چندی قبل مرد میان سالی با مراجعه به شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت، در شکایتی مدعی شد 2 دختر جوان به همراه 2 پسر جوان با ورود به خانه او به صورت مسلحانه، اقدام به اخاذی 100 سکه بهار آزادی کرده اند.

 

مرد 43 ساله که خود را یکی از معروف ترین جواهر فروش های تهران معرفی می کرد در شکایتش به کارآگاهان پلیس گفت: چندی قبل از طریق دوستانم با دو دختر جوان آشنا شدم که در کار ماساژ بودند.

 

بعد از چند بار تماس تلفنی، قرار شد آنها به خانه ام بیایند.در شب حادثه 2 دختر جوان وارد خانه شدند اما دقایقی بعد، دو مرد نقاب پوش با اسلحه مقابل من ظاهر شدند و ادعا کردند اگر می خواهم آبرویم نرود، باید 100 سکه طلا به آنها بدهم.سارقان مسلح، تهدید کردند اگر به خواسته آنها عمل نکنم، جان من را می گیرند.

 

در ادامه با دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این پرونده شدند.

 

سرانجام با انجام تحقیقات گسترده و رد زنی های پلیسی، 2 دختر جوان شناسایی و دستگیر شدند. با دستگیری متهمانان 22 ساله، آنها به سرقت مسلحانه از مرد جواهر فروش اعتراف کرده و با معرفی 2 پسر جوان به عنوان همدست خود مدعی شدند پس از اینکه با مهرداد و دانیال دوست شدیم آنها پیشنهاد دادند وقتی برای ماساژ به خانه مشتریانمان می رویم، در صورت شناسایی افراد متمول به آنها اطلاع دهیم تا نقشه سرقت را طراحی و اجرا کنند.

 

وقتی متوجه شدیم مرد میانسال یکی از جواهر فروشان به نام است موضوع را به دوستانمان گفتیم و بر اساس نقشه قرار شد ابتدا ما به خانه مرد جواهر فروش در شمال تهران برویم و با باز گذاشتن در، هم دستانمان وارد شوند. ما طبق نقشه عمل کردیم و فکر نمی کردیم دستگیر شویم.

 

با اعترافات دو دختر جوان و دو متهم مرد این پرونده، آنها برای شناسایی سایر جرایمشان با دستور قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

مطالب مرتبط

 

زن جوان به بهانه ماساژ شوهرش را آتش زد! (عکس)

 

نقشه نظافتچی برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره