وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرقت خشن از بازیگر زن مشهور در فرمانیه +عکس

سرقت خشن از بازیگر زن مشهور در فرمانیه +عکس

سرقت خشن از بازیگر زن مشهور در فرمانیه +عکس

 

بازیگر مشهور زن توسط 2 دزد سابقه دار غافلگیر شد ! به گزارش ایران ناز دو دزد کیف قاپ با حمله به خانم بازیگر مشهور در خودروی شخصی اش پس از ضرب و شتم وی کیف او را سرقت کردند. البته خوشبختانه این دو دزد که کيف پريناز ايزديار بازيگر زن مشهور سينماي ايران را به سرقت برده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش ایران ناز اين بازيگر زن معروف که پريناز ايزديار نام دارد چندي پيش در خيابان فرماينه مورد حمله 2 دزد موتورسوار شده بود.پريناز ايزديار پس از قاپيده شدن کيفش که مدارک شناسايي و … داخل آن بود به پليس گفت: دوستم در باشگاه فرماينه عروسي بود که من آخر شب دنبال او آمده بودم که اين اتفاق افتاد.

 

پريناز ايزديار افزود: براي رسيدن به باشگاه شيشه سمت راست را پايين داده بودم تا آدرس بپرسم و فراموش کرده بودم که شيشه را بالا بکشم. طبق عادت کيفم روي صندلي جلو بود که به باشگاه فرمانيه رسيدم.

 

پريناز ايزديار ادامه داد: منتظر نشسته بودم که ديدم يک نفر از پشت به ماشين نزيک مي شود فکر کردم دوستم است چون تاريک بود و دقتم را پايين آورده بود. در يک لحظه جواني از شيشه تا کمر خود را داخل خودرو کرد کيفم را قاپيد. کيف را گرفتم ولي آن جوان يک مشت به من زد و کيف را با خودش برد.

 

پريناز ايزديار در حالي که ترسيده بود، گفت: دزدها دو نفر بودن فردي که کيفم را دزديد کمي آن طرفتر سوار ترک يک موتورسوار شد و خيابان يک طرفه را با سرعت طي کردند.

 

چندي پيش دزدان کيف پريناز ايزديار – بازيگر زن – بازداشت شدند، اما به گفته خود وي نه از کيف خبري شد و نه از مدارک که داخل کيف بود.

 

مطالب مرتبط:

 

عکس زیبای بدون آرایش پریناز ایزدیار

 

مصاحبه و گفتگو با پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون