وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرگذشت بسیار تلخ این خانم (عکس)

سرگذشت بسیار تلخ این خانم (عکس)
 "كرستوفر سیمپتون" 27 ساله كه پس از ربودن یک دختر 20 ساله در سال 1995 در كیولند اوهایو به مدت هفت سال در زندان ایالتی اوكلاها به سر می‌ برد پس از تكمیل پرونده اش و اظهارات مشهود مبرم شناخته و به حبس ابد محكوم شداین مرد روانی که یک دختر 7 ساله از ازدواج قبلی اش داشت حدود 7 سال پیش یعد از ربودن دختر 20 ساله به نام "كالونی فلین" و وادار او برای قبول درخواست ازدواج وی را از شهر اسپیرو در آركانزاس به كلیولند به اوهایو انتقال داد. خانواده كالونی فلین برای یافتن فرزندشان نتیجه ای در بر نداشت.
 
سرگذشت بسیار تلخ این خانم (عکس)

به گفته پلیس وقتی این مرد روانی برای بار دوم متوجه پدر شدن خود می‌شود با این موضوع مخالف میکند و از فلین میخواهد تا این نوزاد را از بین ببرد و او را به قتل برساند، با بالا گرفتن اختلافات این دو و درگیری های شدید در نهایت این دختر نگون بخت به ضرب 2 گلوله در پیشانی از پای درآمد ،  سیمپتون پس از به قتل رساندن فلین جسد وی را روی صندلی راننده یك خودروی سواری در لافلور رها كرد كه پلیس چند روز بعد آن را پیدا كرد.
 
اما پس از 2 ماه پرستاری كه به  اجبار برای سقط جنین به كار گرفته شده بود شهادت داد و باعث شناسایی و دستگیر وی شد.براساس آزمایشات DNA بدست آمده از كریستوفر و قربانی گناهكار بودن وی را تائید می‌كند و براساس حكم دادگاهی كه در اوكلاهما تشكیل شد كریستوفر سیمپتون 45 ساله به حبس ابد محكوم گردید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره