وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سفر به زیباترین جزیره ایران را با آرشین پرواز تجربه کنید

سفر به زیباترین جزیره ایران را با آرشین پرواز تجربه کنید

سفر به زیباترین جزیره ایران را با آرشین پرواز تجربه کنید

 

کشور عزیزمان ایران پر از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی است و بیشتر گردشگران تور کیش را برای بازدید از زیباترین جزیره ی ایران یعنی کیش انتخاب می کنند.

 

تورکیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای گردشگری است که در فصول سرد سال مسافران زیادی این جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند.همچنین بهتر است بدانید که کیش یکی از چهار منطقه در جهان است که درصد اکسیژن خالص آن از دیگر مناطق بیشتر است و وجود این حجم از اکسیژن می تواند خستگی را از تن شما دور کند. پس بهتر است برای فرار از کار و خستگی زندگی شهری آماده ی سفر شوید. اگر سبک سفر می کنید و یا اینکه در کمترین فرصت آماده سفر می شوید می توانید با تهیه تور لحظه آخری کیش با قیمت مناسب تری سفر کنید.

 

سفر به کیش

جزیره ی زیبای کیش با وجود آب‌های نیلگون خلیج فارس و سواحل آفتابی و نقره ای همچون نگینی در دریای خلیج فارس می درخشد. البته که دیدنی ها و جاذبه های کیش آنقدر زیاد است که به شما توصیه می کنیم اگر قصد سفر به کیش را دارید در ادامه با این مطلب از آرشین پرواز همراه باشید تا از قیمت تور کیش و نکاتی که قبل از سفر به کیش باید بدانید را یادآور شویم.

 

سفر به زیباترین جزیره ایران را با آرشین پرواز تجربه کنید

 

بهتر است قبل از سفر به کیش در اینترنت جستجویی داشته باشید و اطلاعاتی راجع به آب و هوا، جاذبه های گردشگری، هتل ها، مراکز خرید، تور ها، رستوران ها، تفریحات و … به دست بیاورید تا از سفر چند روزه تان به کیش نهایت لذت را ببرید.

 

بهترین زمان سفر به کیش

جزیره کیش تابستان های گرم و مرطوبی دارد و در زمستان آب و هوای آن مطلوب است و به همین دلیل است که اکثر گردشگران در فصول سرد سال به کیش سفر می کنند. بهترین زمان برای سفر به کیش از اواسط پاییز تا اواخر زمستان است. البته تا اواسط اردیبهشت هم می‌توان از آب‌وهوای مطبوع کیش لذت برد.

 

رزرو هتل در کیش

یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران کیش انتخاب محل اقامت است. البته که در این مورد هیچ نگرانی نداشته باشید شما با توجه به بودجه و امکاناتی که در نظر دارید می توانید از هتل های ارزان تا لوکس را انتخاب کنید. اغلب در تور ارزان کیش هتل های ارزان یک یا دو ستاره معرفی می شود. البته برای مسافرانی که قصد اقامت لوکس و مدرنی را دارند هتل هایی نظیر هتل ساحلی ترنج کیش، هتل داریوش کیش و هتل ارم گزینه های ایده آلی به شمار می آید.

 

جاهای دیدنی کیش

یکی از جذابیت های کیش سواحل زیبا و مرجانی آن است. اگر برای بار اول به کیش سفر می کنید برای دیدن همه ی جاذبه ها باید برنامه ریزی کنید.

 

سفر به زیباترین جزیره ایران را با آرشین پرواز تجربه کنید

 

در جزیره ی کیش فرصت های زیادی برای گشت و گذار دارید.  دیدنی های کیش بسیار زیاد است؛ سواحل زیبای کیش، دیدنی های تاریخی، مراکز خرید لوکس و گران قیمت، تفریحات آبی، پارک های آبی که همه اینها در کنار هم کیش را به مقصدی جذاب تبدیل کرده است.

 

جاهای دیدنی کیش اکثرا جزو جاذبه های طبیعی و تاریخی هستند؛ از جمله این مکان ها می توان شهر تاریخی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، کلبه هور، روستای باغو، آب انبار سنتی کیش، درخت سبز و  محل سکونت بومیان را نام برد.

 

همچنین کیش پارک های ساحلی زیادی دارد از جمله پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ ،پارک ساحلی مرد ماهیگیر و پارک ساحلی میرمهنا.

 

تفریحات تور کیش

بیشتر افرادی که تجربه ی سفر به کیش را دارند، بعد از سفر از تفریحات پر هیجان این جزیره ی زیبا خاطره دارند. تفریحات کیش بیش از هرچیزی طرفدار دارد، پارک های ساحلی و تفریحات هیجان انگیز آن از جمله شاتل، بنانا، فلای بورد، پاراسل سواری، قایق سواری، کیبل اسکی، اسکوتر زیردریایی، اسکوتر برقی و دوچرخه سواری می تواند خاطره ای به یادماندنی از سفرتان به کیش باشد.

 

سفر به زیباترین جزیره ایران را با آرشین پرواز تجربه کنید

 

علاوه بر اینها جزیره ی کیش تفریحات دیگری همچون پرواز با گلایدر، پرواز با جایروکوپتر، ، سافاری کیش، شترسواری در کیش، تور سوارکاری، پیست کارتینگ جزیره کیش وگشت ویژه دورجزیره کیش را دارد که می تواند هیجان انگیز باشد برای گردشگران.

 

مراکز خرید کیش

جزیره کیش مراکز خرید متنوع و گسترده ای دارد که طرفداران خرید می توانند گشتی در مراکز خرید بزنند و پاساژگردی کنند و به خرید سوغاتی از کیش بپردازند.

 

هر سفری خاطرات و تجربیاتی را برای شما به یادگار خواهد گذاشت، اگر برای بار اول به کیش سفر می کنید بهتر است تورهای 4 شب یا بیشتر را رزرو کنید. آژانس مسافرتی آرشین پرواز تورهای کیش را با توجه به  خدمات و امکاناتی که میخواهید به شما ارائه میدهد، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

آدرس وب سایت: https://www.arshinparvaz.com

آدرس : تهران –  خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه –  پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.