وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

افشای سلاح کشتار جمعی که برادر رهبر کره با آن ترور شد (فیلم)

افشای سلاح کشتار جمعی که برادر رهبر کره با آن ترور شد (فیلم)

افشای سلاح کشتار جمعی که برادر رهبر کره با آن ترور شد

 

به گزارش ایران ناز ، برادر رهبر کره شمالی ، که در فرودگاه مالزی توسط دو زن مورد ترور قرار گرفت در واقع قربانی ترور بوسیله ماده ی خطرناک کشتار جمعی شده است ! دو زن با اسپری کردن یک ماده خطرناک بر صورت برادر رهبر کره شمالی ، کیم جونگ نام , او را ترور کردندکه فیلم آنرا در ادامه میبینید .  پلیس مالزی ماده خطرناکی که برادر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با آن کشته شد را معرفی کرد؛ ماده ای شیمیایی که در لیست سلاح‌های کشتار جمعی سازمان ملل گنجانده شده است.

 

به گزارش ایران ناز به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، آن گونه که پلیس مالزی اعلام کرده ماده سمی که کیم جونگ نام، برادر رهبر کره شمالی با آن ترور شد گاز اعصابVX” ” بوده است. ماده‌ای که در لیست مواد شیمیایی و سلاح‌های کشتار جمعی و ممنوعه سازمان ملل قرار دارد.

 

کیم جونگ نام، 13 فوریه در فرودگاه کوالالامپور توسط دو زن مسموم شد و لحظاتی بعد جان خود را از دست داد و در همان ابتدا انگشت‌های اتهام به سوی کیم جونگ اون، برادر ناتنی‌اش نشانه رفت.

 

 

براساس آنچه در این تصاویر دیده می شود، یكی از زنان ،برادر رهبر کره شمالی را از پشت نگه داشته و دیگری ماده ای سمی را به صورت او اسپری می كند و هردو بلافاصله محل را ترك می كنند. کیم جونگ نام پس از وقوع این حادثه به مامورین امنیتی فرودگاه گزارش می كند و به درمانگاه فرودگاه منتقل می شود اما كمی بعد بیهوش شده و در نهایت جانش را از دست می دهد.

 

گاز اعصاب VX اولین بار توسط انگلیس در اوایل دهه 50 قرن گذشته میلادی به شکل صنعتی تولید شد و از آنجایی که میتواند از طرق مختلف از جمله تماس با پوست بدن، خوردن و آشامیدن و یا استنشاق به سرعت تاثیر کند، یکی از خطرناک‌ترین مواد سمی در جهان است.

 

کسی که با VX مسموم شود، امکان نجات او بسیار ضعیف است و حتی نمی‌تواند آن را از روی پوست خود بشوید. این سم ظرف چند ثانیه و حداکثر 18 ساعت جان قربانی خود را می‌گیرد.

 

گاز اعصاب VX به سرعت به آنزیمی در بدن انسان تاثیر می گذارد که استفاده عضلات بدن و غدد چربی از اکسیژن موجود در خون را مختل می‌کند و باعث پایین آمدن شدید فشار خون، تاری دید، اسهال و احساس فشردگی در قفسه سینه می‌شود و در نهایت به مرگ قربانی می‌انجامد.

 

پلیس مالزی دستگاه‌های امنیتی کره شمالی را عامل قتل برادر رهبر این کشور اعلام کرده و چند تن را در این رابطه بازداشت کرده است.

 

 

مطالب مرتبط

 

برادر رهبر کره شمالی کشته شد (عکس)

 

اعلام شدن شرایط ازدواج با خواهر رهبر کره ی شمالی (عکس)

 

عکس هایی از شوق مردم از دیدن رهبر کره ی شمالی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره