وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

اگر شما فکر می کنید که انتخاب لباس برای میهمانی یا رفتن به سر کار سخت است، نگاهی به سبک زندگی ستاره ها کنید. ستاره ها هر روز زیر ذره بین دوربین خبرنگاران و نگاه مردم هستند، بنابراین کار آنها بسیار سخت تر از مردم عادی می باشد.

 

در واقع آنها هر روز برای لباسی که به تن می کنند مورد قضاوت قرار می گیرند. اگر شما یک فرد مشهور بودید، چگونه لباس می پوشیدید؟ آیا دوست داشتید که هر روز یک رنگ و یک مدل لباس به تن کنید یا این که یک سبک لباس پوشیدن خاص را ترجیح می دادید؟

 

آریا گرانده

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

اولین چیزی که در ظاهر آریانا گراندی جلب توجه می کند، مدل موهایش است. او همیشه موهایش را به شکل دم اسبی بالای سرش جمع می کند. او آنقدر به این مدل پایبند است که برای هوادارانش هم سوال پیش آمده که دلیل این استایل همیشگی او چیست؟ او در جواب گفت: «به خاطر بازی در فیلم «iCarly» مجبور بودم که موهایم را مدام رنگ کنم،به همین دلیل موهایم کاملا سوخت.

 

من از کلاه گیس خوشم نمی آید، از این رو موهایم را اکستنشن کردم.» البته تنها مدل موهای او نیست که همیشه به یک شکل است، بلکه او اکثر اوقات با سویشرتی گشاد و دامن یا پیراهنی کوتاه می گردد. در روزهای سر سال هم بوت بلند جزو جدانشدنی استایل او می باشد.

 

الن دی جنرس

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

الن دی جنرس حداقل هفته ای 5 روز در مقابل دوربین ظاهر می شود، از این رو طبیعی ست که بخواهد به یک یونیفرم روی آورد. فرقی نمی کند که این ستاره هالیوودی در حال اجرای شو باشد یا روی فرش قرمز، او معمولا یک شلوار تنگ، پیراهن دکمه دار طرح دار و ژاکتی روی آن به تن می کند.

 

او در این باره می گوید: «من برای لباس هایی که به تن می کنم خیلی وقت نمی گذارم. لباس هایی که می پوشم، خود واقعی مرا نشان می دهد. من در این استایل راحت ام و لباس های بدون جنسیت را ترجیح می دهم.»

 

کارل لاگرفلد

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

کارل لاگرفلد به 2 دلیل شهرت دارد: خلاقیتی که در برندهای مختلفی چون شنل و فندی به خرج داده و لباس های شبیه به همی که در هر موقعیتی به تن می کند. او همیشه یک پیراهن سفید، کت و شلوار مشکی، عینک آفتابی مشکی و دستکشی مشکی به تن دارد.

 

حتی اگر شما چهره او را ندیده باشید، می توانید از روی استایل اش او را در جمع تشخیص دهید. او در این باره می گوید: «مردم فکر می کنند که من هر روز یک دست لباس به تن می کنم، در حالی که چنین نیست. اگر دقیق تر به لباس هایم نگاه کنید، تفاوت آنها را تشخیص می دهید.»

 

کانیه وست

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

با نگاهی سرسری به ظاهر کانیه وست می توان دریافت که او عاشق لباس های اسپورت است. او اغلب یک سویشرت و شلواری گشاد به تن دارد. رنگ لباس هایش نیز از سر تا پا به یک رنگ است. اگر چه خود کانیه هیچوقت در مورد استایل اش چیزی نگفته اما همه می دانند که او چند دست لباس را بارها بارها به تن می کند. لباس های او همیشه ساده و تک رنگ اند.

 

مایکل کورس

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

مایکل کورس طراح مد آمریکایی است که سبک لباس پوشیدن خاص خود را دارد. او بدون توجه به مد روز، لباسی را انتخاب می کند که بر تن اش به زیبایی می نشیند. اگر به عکس های او نگاهی بیاندازید خواهید دید که ظاهر او همیشه سر تا پا مشکی ست.

 

شلوار جینی مشکی، تی شرت به همراه کت و عینک مشکی… در واقع او این استایل کلاسیک را به هر استایل دیگری ترجیح می دهد. او در این باره می گوید: «من 2 کت مشکی و تعداد زیادی تی شرت و شلوار جین مشکی دارم و به همین ها هم راضی ام.»

 

ادل

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

ادل شخصیت منحصر بفردی دارد. ما تنها هنگام تورهای جهانی و در مراسم مهم فرش قرمز از او خبر داریم. اگر به لباس هایی که او در مراسم مختلف به تن می کند، نگاهی بیاندازید خواهید دید که او هم مانند خیلی از ستاره ها سبک لباس پوشیدن خاص خود را دارد. او معمولا پیراهن یقه دار ماکسی با آستین های بلند و آن هم در رنگ های تیره به تن دارد. او حتی برای کنسرت هایش هم به این مدل لباس پایبند است.

 

استیو جابز

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

استیو جابز همیشه با یک مدل لباس در مکان های عمومی ظاهر می شد. در واقع شما نمی توانید عکسی از او را که استایل متفاوتی داشته باشد، پیدا کنید. او همیشه بلوز یقه اسکی مشکی، شلوار جین آبی و اسنیکر به تن داشت.

 

محققان برای پیدا کردن دلیل این کار او تحقیقات زیادی انجام دادند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که افراد موفق جهان معمولا وقت شان را صرف کارهای بیهوده نمی کنند. آنها ترجیح می دهند که زمان شان را به جای این که صرف انتخاب لباس کنند، برای چیزهای مهم دیگری بگذارند.

 

تام فورد

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

تام فورد یکی از طراحان مشهور برندهایی چون گوچی و ایو سن لوران است اما زمانی که صحبت از کمد لباس های خودش می شود، او لباس های ساده اما شیک را به هر چیز دیگری ترجیح می دهد. او معمولا یک دست کت و شلوار مشکی به تن می کند.

 

تام در این باره می گوید: «من در این لباس نه تنها راحت هستم بلکه اعتماد به نفس بالایی نیز دارم. ما باید سبک لباس پوشیدن خاص خودمان را پیدا کنیم، چیزی که اعتماد به نفس ما را بالا می برد. ما نباید لباس هایی را که دوست نداریم، تنها به این علت که دیگران آنها را پیشنهاد می کنند، بپوشیم. من خودم در رنگ های تیره حس بهتری دارم.»

 

هیلاری کلینتون

 

سلبریتی هایی با تیپ و استایل خاص (عکس)

 

یکی از سوال هایی که در مورد هیلاری کلینتون همیشه مطرح بود این است که چرا او همیشه کتی تک رنگ به تن می کند؟! او خودش در جواب این سوال گفت که عاشق یونیفرم است. او رنگ های شاد را به رنگ های مرده و تیره ترجیح می دهد.

 

«اگر به مردان سیاستمدار نگاه کنید، آنها استایل خاصی را دنبال می کنند، من به عنوان یک سیاستمدار نیز باید سبک لباس پوشیدن خاصی داشته باشم. به اعتقاد من مردم در این شرایط به جای این که به لباس من دقت کنند، به حرف هایم توجه می کنند.»

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره