وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سم موجود در رنگ خالکوبی

سم موجود در رنگ خالکوبی
کارشناسان هشدار دادند که جوهرهای سمی خالکوبی ها می تواند وارد بدن افراد شده و خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد.دانشمندان بریتانیایی شواهدی مبنی بر این موضوع کشف کردند که ذرات نانو جوهر خالکوبی وارد اندام های مهم بدن می شوند.سازندگان جوهر خالکوبی تصدیق کرده اند که پنج درصد مراکز خالکوبی از جوهرهایی استفاده می کنند که دارای ترکیبات سرطان زا است، اگرچه آنها درحال تلاش برای کاهش آن به صفر هستند.

«دزموند توبین» مدیر مرکز علوم پوستی دانشگاه «برادفورد» همراه «کولین گرانت» مهندس پزشکی این دانشگاه نشان داده اند که کلاژن به وسیله رنگ صدمه دائمی دیده و نانوذرات رنگ های خالکوبی از پوست رد شده و به بدن می رسد. «توبین» اعتقاد دارد که سم موجود در رنگ ممکن است وارد جریان خون شده و در کلیه ها یا طحال انباشته شود، این درحالی است که هر دو عضو مسئول پالایش آلودگی های خون هستند.

وی افزود: نمایان شدن سرطان چند مرحله ای مدتی طول می کشد اما فکر نمی کنم که باید 20 سال انتظار کشیده تا اطمینان حاصل کنیم که این مواد و ترکیبات سالم نیستند.

تحقیقات انجام شده توسط «یورگن سروپ» استاد زیست شناسی در بیمارستان دانشگاه کپنهاگ در 13 مورد از 21 مورد جوهر خالکوبی مورد بررسی خود مواد شیمیایی عامل شکل گیری سرطان در بدن کشف کرده است. وی افزود:

 
میلیونها نفر از مردم امروزه به خالکوبی روی آورده بدون این که به واقع مواد شیمیایی آن را که منبع آن نامشخص است شناسایی کنند. تاکنون کسی به این خطرات توجهی نکرده است و ما باید تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام دهیم.این کارشاسان اعتقاد دارند که مردم باید اطلاعات مکتوبی درباره خطرات این جوهرهایی که روی پوست آنها استفاده می شود داشته باشند نظر شما چیست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره