وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سه روش برای بالا بردن کیفیت رابطه جنسی

سه روش برای بالا بردن کیفیت رابطه جنسی

سه روش برای بالا بردن کیفیت رابطه جنسی

 

یکی از اساسی ترین ارکان دوام زندگی مشترک زوجین ، داشتن ارتباط جنسی موثر و قویست . اگر میخواهید رابطه زناشویی خوبی داشته باشید باید کیفیت رابطه جنسی خود را بالا ببرید در این مطلب از ایران ناز سه راه بالا بردن کیفیت رابطه جنسی را به شما میگوییم .با ما همراه باشید

 

از آنجا که یکی از دغدغه‌های اغلب زوجین این است که چطور می‌توانم کیفیت رابطه جنسی‌ام را بهتر کنم؟ در این مطلب به مواردی اشاره می‌شود که در این زمینه می‌تواند کمک‌کننده باشد.

 

گام اول برای بهتر کردن کیفیت رابطه جنسی یادگیری فعالانه مسائل جنسی، شناخت اندام‌های جنسی و کارکرد آن و ترجیحاتتان در چگونگی رابطه

 

با توجه به اینکه بسیاری از تصورات و توقعاتی که ما از رابطه جنسی داریم بر اساس اطلاعاتی است که به صورت غیرفعال به ما می‌رسد، مثلا با دیدن فیلم‌ها، خواندن مطالب، صبحت با دوستان و… بنابراین برای اینکه توقعات واقع‌گرایانه و مشخصی داشته باشیم باید روند کسب اطلاعات را به صورت فعال و خودآگاه در آوریم.

 

مثلا فرد ابتدا به ساکن، خودش باید بداند، چه نوع لمسی را با چه شدت و فرکانسی در کجای بدنش دوست دارد، که وقتی در یک رابطه قرار گرفت بتواند این قضیه را با شریک جنسی‌اش در میان بگذارد. اینکه انتظار داشته باشید فرد مقابلتان این اطلاعات را به طور کامل از قبل داشته باشد و در جریان رابطه با شما به درستی به کار گیرد، خیلی واقع‌گرایانه نیست. یا اینکه شنیده باشید که مثلا در برقراری رابطه، در بار اول درد و خونریزی وحشتناک وجود دارد و بدون اینکه این قضیه را از نظر علمی و ساختار بدنی خود مورد بررسی قرار بدهید، قطعا ترس ناسالمی را در خودتان پرورش می‌دهید.

 

گام دوم برای بهتر کردن رابطه جنسی : تمرین درباره اینکه چگونه خواسته‌ها و ترجیحات جنسی خود را با طرف مقابلتان مطرح کنید

 

داشتن رفتار جراتمندانه را باید از موقعیت‌های ساده‌تر، تمرین کرد. مثلا در مورد خوردن و نوشیدن! آیا می‌توانید چیزی را که می‌خواهید بخورید و چیزی که نمی‌خواهید نخورید؟ یا برای نشان دادن اینکه همراه خوبی هستید بقیه غذایی که هست را می‌خورید یا چیزی را می‌نوشید که بعدا ممکن است حتی پشیمان هم بشوید؟ تمرین ابراز وجود در این موقعیت‌های ساده و مهارت نه گفتن، حتما در مورد رابطه جنسی‌تان هم به کارتان خواهد آمد. البته درخصوص افراد کم‌رو و مبتلا به اضطراب اجتماعی شاید لازم باشد که چند جلسه با روانپزشک یا روانشناس در زمینه رفتار جراتمندانه کار کنند.

 

گام سوم برای بهتر کردن کیفیت رابطه جنسی اجرایی کردن دانسته‌ها

 

بعد از اینکه مرحله یک و دو را با موفقیت پشت سر گذاشتید نوبت اجرایی کردن این یادگیری‌هاست.

 

_ رابطه دلخواه خود را بر اساس آموخته‌هایتان شکل دهید. البته گاهی اوقات به‌خصوص وقتی خانم‌ها خواسته جنسی‌شان را مطرح می‌کنند، آقا دچار شک و تردید می‌شود و این صور برای وی به‌وجود می‌آید که خانم، تجربه‌های پیشین زیادی داشته است. بنابراین باید کل رابطه، اعتماد زوجین بهم و صمیمیت بینشان و فرهنگ دو طرف را در نظر گرفت.

 

_ اینکه همسر شما (زن یا مرد)، بدن خودش را به درستی بشناسد و حداقل تا حدی بداند که چه ترجیحات جنسی دارد، احتمال شکل‌گیری رابطه بهتری را بالا می‌برد.

 

_ در مورد زوجینی که سال‌ها در کنار هم زندگی کرده‌اند، بهتر است که این خواسته‌ها به یکباره عنوان نشود که باعث شگفتی طرف مقابل از این تغییر رویه شود. بلکه بهتر است این سری پست‌ها را بعد از مطالعه با همسرتان به اشتراک بگذارید و هر دو با هم به آرامی این مسیر را طی کنید، یادگیری‌هایتان را با هم در میان بگذارید و تغییرات جدید را در رابطه‌تان ایجاد کنید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره