وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سودجویان در کمین اطلاعات

سودجویان در کمین اطلاعات
 هشدار را جدی بگیرید:  استفاده از نرم‌افزار WeChat رو به افزایش است و پلیس فتا این نرم‌افزار را بسیار نامناسب خصوصا برای خانم‌ها می‌داند و طی یک اطلاعیه رسمی از مردم خواسته تا با دقت بیشتری از آن استفاده کنند.

 جدی بگیرید: نیازهای افراد به دوستی و برقراری ارتباط اجتماعی به هر شکل و عنوانی از جمله نکات مهمی است که افراد را به سمت چت روم‌ها می‌کشاند. اینترنت موجب می‌شود تا فرد در ورای این فناوری بدون اینکه هویت او فاش شود به هر کاری دست بزند. عکس‌ها، فیلم‌ها، مجلات، بازی‌های کامپیوتری و… در اینترنت ابزاری قدرتمند در تغییرات فاحش در شیوه نگرش،

 
رفتار و آگاهی‌های جوان دارد که فرد جنسیت، طبقه اجتماعى، تحصیلات، محل زندگى، شغل، درآمد و سایر مشخصات خود را خلاف واقع شرح می‌دهد. اگر والدین در این زمینه دقت لازم را نداشته باشند، موجب ایجاد خلاءهایی شده که وسایل ارتباط جمعی به سرعت آن را پر می‌کنند. گرایش افراد افسرده به چت‌روم‌ها بیشتر است و استفاده از چت روم‌ها مشکلات خانوادگی زیادی را ایجاد می‌کند.
 
در حقیقت استفاده زیاد از اینترنت ارتباط فرد با اعضای خانواده‌اش را دچار مشکل می‌کند. امکان چت به صورت گروهی و به اشتراک‌گذاری تصاویر و فایل‌ها با دوستان از جمله معضلاتی است که موجب انتشار تصاویر خصوصی افراد می‌شود. برخی افراد به دلیل عدم اعتماد به نفس یا به دلایل کمبودهایی که دارند چت را بهترین محیط برای رسیدن به هدف خود می‌دانند و معمولا به وسیله عکس‌های زیبا که جای عكس خود قالب می‌کنند اعتماد طرف مقابل را کسب کرده و به هدف خود می‌رسند.

 راه‌حل: دوستی‌های اینترنتی هرگز نمی‌توانند مانند گفت‌وگو با یک شخص واقعی باشد، در صفحه‌های عضویت در سایت‌های گوناگون و مخصوصا اتاق‌های گفت‌وگو هرگز مشخصاتی از قبیل نام، تاریخ تولد، آدرس خانه، مدرسه و هر چیزی که ممکن است از آن سوء‌استفاده شود را وارد نکنید.