وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماجرای سوزاندن معلم سلماسی توسط سه دانش آموز

ماجرای سوزاندن معلم سلماسی توسط سه دانش آموز

ماجرای سوزاندن معلم سلماسی توسط سه دانش آموز

 

به گزارش ایران ناز خبر سوزاندن معلم توسط سه دانش اموز تنبل در یکی از مدارس سلماس ، سوژه داغ رسانه ها شد اما حقیقت ماجرا چیست .

 

به گزارش ایران ناز خبری مبنی بر ریختن آب جوش روی یکی از معلمها در یکی از مدارس سلماس در رسانه ها دست به دست منتشر شد . در این خبر آمده بود سه دانش آموز دختر در یکی از مدارس سلماس معلم خود را سوزاندند.

 

براساس شنیده ها سه دانش آموز دختر کلاس دهم دبیرستان یکی از مدارس سلماس، برای جلوگیری از امتحان، دو پارچ آب جوش را از بالای پله ها روی معلم خود (ط.ح.) ریختند.این حادثه موجب آسیب و سوختگی سطحی این معلم شده است 

 

. رئیس آموزش و پرورش سلماس خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر سوزاندن معلم سلماسی توسط دانش آموزان به وسیله آب جوش را تکذیب کرد.روز سه شنبه (3 اسفندماه) خبری مبنی بر سوزاندن معلمی توسط دانش آموزان در یکی از مدارس دخترانه سلماس به وسیله ریختن 2 پارچ آب جوش برای فرار از امتحان در شهرستان سلماس منتشر شد.

 

رسول موسی زاده رئیس آموزش و پرورش سلماس در واکنش به این خبر گفت: دانش آموزان سلماسی برای فرار از امتحان، معلم خود را هرگز نسوزاندند و این خبر کذب است.

 

وی  با بیان اینکه در تماس با این معلم که خانم’ آ.ح ‘ بوده، این خبر تکذیب شده است، گفت: دانش آموزان در سالن مدرسه لیوانی آب در دست داشتند که در برخورد با معلم مربوطه آب روی وی پاشیده شده ولی در شایعات این موضوع به گونه ای دیگر تفسیر شده است.

 

موسی زاده گفت: حال این معلم کاملا خوب بوده و در سلامت کامل به سر می برد و رسانه ای که این خبر را نیز منتشر کرده است، خبر تکذیبیه را به زودی منتشر می کند.

 

مطالب مرتبط:

 

جزئیات فرو رفتن مداد در سر دانش آموز بخاطر تنبیه (+تصاویر)

 

ابتکار دانش آموز ژاپنی نماد صلح جهانی شد (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره