وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

سوپرمن های جذاب و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 

سوپرمن‌ها چیزهایی هستند که انسان‌ها به عنوان شکلی از سرگرمی در کتاب‌های کمیک، فیلم ها، شخصیت‌های اکشن و بازی‌های ویدئویی ایجاد می‌کنند. سوپرمن توانایی هایی دارد که یک فرد معمولی ندارد.  این توانایی‌ها می‌تواند شامل قدرت پرواز، قدرت فوق العاده، دور نوردی و … باشد.

 

این قدرت‌های فوق العاده پس از حوادث عجیب یا تولد با DNA غیرطبیعی ایجاد می‌شوند. اما آیا سوپرمن‌ها واقعا وجود دارند یا زاده ذهن ما هستند؟ احتمالا نمی‌توانید مرد عنکبوتی را در حال تاب خوردن در میان ساختمان‌های نیویورک ببینید، اما می‌توانید چیز عجیب تری ببینید

 

در این مطلب از وب سایت ایران ناز می‌توانید نمونه هایی از توانایی‌های خارق العاده انسان را مشاهده کنید. این قدرت‌ها شامل حرکت اجسام به وسیله ارواح، کنترل ذهن و … می‌شوند. این توانایی‌ها قدرت تغییر مسیر تاریخ را ندارند، اما می‌توانند جالب باشند.

 

سوپر معلم

ممکن است معلم‌ها را قهرمانان زندگیتان بدانید، اما آیا به این فکر کرده اید که یک معلم هم می‌تواند یک ابرقهرمان واقعی باشد؟ یک معلم علوم که می‌خواست کار کردن آتش را به دانش آموزان نشان دهد به آن ها گفت که می‌تواند آتش را با ذهنش کنترل کند. یکی از دانش آموزان از کار حیرت انگیز این معلم فیلمبرداری کرده است.

 

معلم به سرعت شقیقه‌های خود را می‌مالد که باعث می‌شود آتش سریعتر بسوزد. سپس دستش را دراز می‌کند تا آتش را آرام کند و آتش خاموش می‌شود. شاید معلم دقیقا بداند که وقتی یک قطعه کاغذ را آتش می‌زند چه اتفاقی می‌افتد و واقعا زمان بندی خوبی داشته باشد یا شاید واقعا توانایی‌های خارق العاده داشته است.

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس 

دستان شکست ناپذیر

شاید این یکی شما را بترساند. این آشپز صاحب یک رستوران منحصر به فرد است. اگر در این رستوران غذایی از منوی سرخ کردنی‌ها سفارش دهید آن را با دست دریافت می‌کنید. این مرد قدرت فوق العاده‌ای دارد که می‌تواند دستش را در روغن داغ به مدت طولانی فرو برد.

 

او می‌تواند گوشتی که در روغن داغ سرخ کرده را با دستش بردارد و روغن داغ را طوری در دستش می‌گیرد که گویی شن و ماسه است که از میان انگشتانش می‌ریزد. این مرد توضیح می‌دهد که این یک اختلال ژنتیکی است که در خانواده اش وجود دارد و پدر و پدربزرگش هم این توانایی را دارند. او اولین بار این توانایی را زمانی کشف کرده که با روغن سوخته و تاثیری روی او نگذاشته است. سپس او دستش را کاملا در روغن داغ فرو برده و فقط گرمای کمی حس کرده است.
 

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 

آهنربای واقعی

روزی یک مرد در حال تعمیر چیزی با میخ بود. او متوجه شد که میخ‌ها ناپدید می‌شوند و نگران شد. سپس فهمید که میخ‌ها در واقع مثل یک آهنربا به خودش چسبیده اند. هیچکس نمی‌داند چرا او توانایی جذب اشیای فلزی را دارد. بیشتر مردم از نظر منطقی نتیجه می‌گیرند که او عمل جراحی داشته و یک قطعه فلزی درون بدنش جا مانده است.

 

اما این مرد به یاد نمی‌آورد که تا به حال عمل جراحی داشته باشد. او به تازگی متوجه این توانایی خارق العاده خود شده است. متاسفانه او نمی‌تواند اشیای فلزی را با دست هایش حمل کند، اما توانایی جالبی است.

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس 

 
 
شکست ناپذیر نسبت به برق

یک مرد هندی توانایی این را دارد که در مقابل جریان کشنده‌ای از برق مقاومت کند. او قدرتش را با اتصال دو سیم برق نشان می‌دهد که برای از پا در آوردن یک فرد معمولی کافیست، اما این مرد را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. او از تیر برق بالا می‌رود و دو دستش را روی سیم‌های لختی که برق در آن‌ها جریان دارد قرار می‌دهد.

 

او نه تنها چیزی حس نمی‌کند بلکه لبخند می‌زند و از نمایش قدرت خود به دیگران هیجان زده است. او این کار‌ها را زیاد انجام می‌دهد و عادت دارد چیزهایی را لمس کند که سایر افراد را در جا می‌کشد…

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 
 

مرد پرنده

یکی دیگر از اتفاقات عجیبی که در هند مشاهده شده مردی را نشان می‌دهد که در هوا معلق است. او نه تنها معلق است بلکه می‌تواند پرواز کند تا زمانی که در آسمان ناپدید می‌شود. کسانی که روی زمین بودند نمی‌دانستند که او چطور می‌تواند پرواز کند و ترسیده بودند. به همین دلیل مرد دور می‌شود گویا نمی‌خواهد به کسی آسیب بزند.

 

به سختی می‌توان گفت این صحنه ساختگی بوده، چون جمعیت زیادی شاهد این ماجرا بوده اند. اگر پرواز این مرد را واقعی فرض کنیم این سوال پیش می‌آید که آیا قدرت او طبیعی بوده یا توسط آزمایش‌های دولتی ایجاد شده است…

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 

دستان شفابخش

راهبان نزدیک‌ترین چیز به ابرقهرمانان واقعی هستند. آن‌ها توانایی‌های انرژی درمانی دارند. اگر یک راهب در مبارزه آسیب ببیند معمولا می‌تواند خودش را درمان کند.

 

در یک ویدئو مردی در حال بازدید از معبدی است که راهبان مشغول تمرین هستند. او یک آزمایش جالب انجام می‌دهد به این صورت که با رو و پشت دستش به یک قطعه چوب ضربه می‌زند تا زمانی که دستش کاملا قرمز و متورم می‌شود. سپس راهب به سمت این مرد می‌رود و دستش را می‌گیرد و به طور معجزه آسایی آن را درمان می‌کند.

سپس مرد دستش را به سمت دوربین می‌گیرد و نشان می‌دهد که ورم آن برطرف شده و به رنگ طبیعی درآمده است.

 

 سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 
 
سرعت فوق انسانی
یکی از دوربین‌های امنیتی یک تقاطع شلوغ تصاویر جالبی را ضبط کرده است. چیزی به سرعت از مقابل چندین نفر که منتظر نوبت خود هستند از تقاطع عبور می‌کند. هنگام عبور او یک فلاش نور روشن چند ثانیه دیده می‌شود. مردم و وسایل نقلیه اطراف با حیرت نگاه می‌کنند، اما خیلی دیر شده که بگویند چه چیزی بود.

 

این می‌تواند نمونه‌ای از کسی با سرعت فوق انسانی باشد. این ویدئو می‌تواند ساختگی باشد، اما این اولین بار نیست که عبور یک چیز فوق سریع در دوربین ضبط شده است.

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 

حرکت اجسام به وسیله ارواح

بلندکردن اشیا با ذهن یک قدرت فوق العاده شگفت انگیز است، اما تصور کنید می‌توانستید با ذهنتان ماشین‌ها را بلند کنید. در ویدئویی که در یک تقاطع شلوغ ضبط شده یک مرد را می‌توانید در صحنه مشاهده کنید و یکی از ماشین‌های نزدیک او که برای راحتی اش بلند شده است.

 

به نظر می‌رسد که او کسی است که ماشین‌ها را بلند کرده، اما بعد از آن شروع به دویدن می‌کند. سال‌هاست مردم معتقدند که این خودرو‌ها توسط یک نیروی ناشناخته بلند شده اند. اما خوشبختانه هیچکس توانایی بلند کردن خودرو با ذهنش را ندارد، زیرا ممکن بود از آن در راه شر استفاده کنند.

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس 

 
 
مرد معلق

این ویدئو اگر واقعی باشد هرچیزی که درباره زمین و فیزیک آموخته ایم را رد می‌کند. مردی که بالای یک پیاده روی شلوغ معلق ایستاده است باعث حیرت همه شده است. این مرد خیلی معمولی به دیوار تکیه داده و برای عکس ژست گرفته است. او برای مردم دست تکان می‌دهد.

 

برخی می‌گویند او روی یک سکو ایستاده است، اما پاهایش آویزان به نظر می‌رسند. برخی دیگر می‌گویند او با نخ‌ها و رشته هایی نگه داشته شده، اما وضعیت شانه‌های او طبیعی است طوری که انگار روی زمین ایستاده است. برخی می‌گویند که دست او ساختگی است با این حال هنوز یک قدرت فراانسانی او را بالا نگه داشته است.

 
سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 

مرد رسانا

مردی وجود دارد که می‌تواند برق را هدایت کند، او می‌تواند مسیر برق را با دست هایش هدایت کند. او هرروز خودش را با ماشین‌های خانگی تا قطار تمرین می‌کند تا توانایی هایش را تقویت کند. او به خودش شوک ۲۰۰۰ ولتی وارد می‌کند و ظاهرا هیچ حس دردی ندارد.

 

او برای نمایش توانایی خود، خودش را به باتری ۲۲۰ ولتی وصل می‌کند و دو چنگال را در دستش نگه می‌دارد. سپس یک سوسیس روی چنگال‌ها می‌گذارد و سعی می‌کند برق را به سمت سوسیس هدایت کند تا آن را بپزد. دود از سوسیس خارج می‌شود و شروع به پختن می‌کند.

 

برق روی این مرد اثر نمی‌گذارد و حتی لبخند می‌زند. گفته می‌شود او می‌تواد بعد از جدا شدن از منبع برق هم آن را هدایت کند و با لمس لامپ، آن را روشن کند.

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس 

 

نامرئی شدن

یکی از ویدئوهای عجیب یوتیوب با مردی شروع می‌شود که وارد یک جعبه مقوایی می‌شود. هیچ توضیحی درمورد کار او داده نمی‌شود. او شروع به بالا کشیدن جعبه در اطراف خود می‌کند و با این کار ناپدید می‌شود. افراد زیادی سریعا آن را ساختگی دانسته و رد می‌کنند، اما ته جعبه در تمام مدت فیلمبرداری مشخص است…

این فرد یا یک جعبه سحرآمیز دارد یا توانایی تغییر شکل و یا مهارت فوق العاده در ویرایش فیلم. این ویدئو آنقدر واضح است که نمی توان گفت دستکاری شده، اما این تنها توضیح منطقی است که می‌توانیم درباره آن بدهیم. اگر این مرد واقعا قدرت ناپدید شدن دارد، فقط هنگام استفاده از جعبه مقوایی است؟

چه چیزهای دیگری می‌توانند برای ناپدید شدن استفاده شوند؟ وقتی وارد جعبه می‌شود واقعا کجا می‌رود؟ سوالات بدون جواب زیادی وجود دارد.

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 

تانک انسانی

یکی از هنرمندان رزمی کار روسی می‌خواست توانایی‌های فوق انسانی خود را با مبارزه با یک تیم عملیات ویژه نشان دهد و تیم عملیات ویژه نتوانستند مانع او شوند. در چند دقیقه اول ویدئو، به نظر می‌رسد مرد واقعا در مبارزه خوب است.

 

تا اینکه یکی از اعضای تیم گردن او را فشار می‌دهد که می‌تواند یک فیل را از پای درآورد، اما چند ثانیه بعد که او را ر‌ها می‌کند مرد هنوز هوشیار است.‌ نمی‌توانیم بگوییم که قدرت یا استقامت یا شاید هم ترکیبی از هر دو او را سوپرمن کرده است. این ویدئو نمی‌تواند ساختگی باشد و در عین حال دلیل منطقی هم درباره این مقاومت او وجود ندارد.

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 
 
 
حرکت اشیا با ذهن

در این قسمت دختربچه‌ای با قدرت خارق العاده مشاهده می‌کنید که می‌تواند اشیا را با ذهنش حرکت دهد. یک روز در پارک، یک نفر از یک بطری پپسی فیلم گرفته است که خودش روی میز حرکت می‌کند. در کنار آن دختری هست که لبخند می‌زند و احتمالا همان کسی است که بطری را حرکت می‌داده است.

 

دختربچه می‌گوید که به آسانی بطری را با ذهنش حرکت می‌دهد و هنگامی که از او خواسته می‌شود دوباره این کار را مقابل دوربین انجام دهد به راحتی آن را تکرار میکند. او به سادگی ذهن خود را روی بطری متمرکز می‌کند و آن را حرکت می‌دهد. او بیشتر تمرکز می‌کند و بطری را از روی میز بلند می‌کند.

 

بچه‌های اطراف او تحت تاثیر قرار می‌گیرند، اما بزرگترها توجهی نمی‌کنند. او چندبار این کار را می‌کند، اما بعد می‌گوید که سردرد گرفته است و نمی‌خواهد آن را ادامه دهد. راه‌های مختلفی وجود دارد که این ویدئو را جعل کرد از آهنربا تا کسی که میز را حرکت دهد، اما اگر واقعی باشد دریچه جدیدی به دنیایی است که کودکان هم میتوانند ابرقدرت باشند.

 

 سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 

حواس فوق العاده

این مرد هیچ قدرت آهنربایی و الکتریکی ندارد، اما حواس و واکنش‌های فوق العاده‌ای دارد. او یک سامورایی است و سال هاست هنرش را تمرین می‌کند. او ادعا می‌کند که می‌تواند یک گلوله را با شمشیر از وسط نصف کند. در یک فیلم او را با یک تفنگ ایرسافت امتحان می‌کنند.

 

به محض شلیک گلوله، سامورایی شمشیر خود را می‌کشد و گلوله را نصف می‌کند. در حرکت آهسته فیلم می‌توانید تماس مستقیم شمشیر با گلوله را ببینید. این صحنه شانسی نبوده، زیرا سامورایی چند بار آن را بدون خطا انجام می‌دهد. یک پروفسور بیان کرد که این مرد سطح حواس فوق انسانی دارد.

 

سوپرمن های دیدنی و باورنکردنی دنیای واقعی + عکس

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره