وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوژه شدن لباس عجیب رضا قوچان نژاد (عکس)

سوژه شدن لباس عجیب رضا قوچان نژاد (عکس)

لباس آقای قوچان نژاد با قلب های رویش همه را شوکه کرد.تیم فوتبال هرنفین هلند که در این فصل رضا قوچان نژاد مهاجم ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد از لباس‌های جدید این فصل خود رونمایی کرده است.این باشگاه هلندی از قوچان نژاد را برای تبلیغ پیراهن این فصل خود استفاده کرده است و او را مدل لباس جدیدش قرار داده است.

 

نکته بسیار جالب در نوع لباس های این باشگاه هلندی می باشد. این باشگاه هلندی از معدود باشگاه های دنیاست که روی لباس خود عکس قلب کار کرده است که در نوع خود جالب است! رضا قوچان‌نژاد نورنیا (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در مشهد) بازیکن فوتبال ایرانی-هلندی می باشد. قوچان نژاد از کردهای کرمانج مشهد است.

 

سوژه شدن لباس عجیب رضا قوچان نژاد (عکس)

 

نام مستعار رضا قوچان نژاد در کشور هلند و بلژیک گوچی (Gucci) می باشد وی هم‌چنین سابقه عضویت در تیم زیر ۱۹ ساله‌های هلند را در کارنامه دارد.قوچان‌نژاد تک‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی را در ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ وارد دروازه کره جنوبی کرد و باعث صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد.

 

که گل وی به تیم ملی کره‌جنوبی را مشابه گل خداداد عزیزی به استرالیا نام برده‌ شده است و در بین جراید و روزنامه‌ها به حماسه‌ساز اولسان معروف گشت.او هم چنین تنها گل تیم ایران را در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در مقابل تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین به ثمر رسانده است. وی با سروین بیات دیزاینر معروف در آمریکا و خواهر ساره بیات بازیگر سینما ازدواج کرده است.