وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوژه عکس گرفتن این پرستار بی رحم (عکس)

سوژه عکس گرفتن این پرستار بی رحم (عکس)

سوژه عکس گرفتن این پرستار بی رحم (عکس)

 

خیلی از رفتارها دور از انسانیت است به گزارش ایران ناز پرستار زن روسی به دلیل انتشار عکس و پیامی نامناسب در شبکات اجتماعی به دردسر افتاد ، این زن در حالیکه کنار یک بیمار بدحال و در آستانه مرگ با چهره ای خندان ایستاده است پیامی منتشر کرد که نشان از بی توجهی او به وضعیت یک انسان دیگر داشت. عکس جنجالی پرستار

 

تصویر ناراحت کننده و واکنش برانگیز “آنا کیم” پرستار زن در کشور روسیه یکی از نمونه تصاویر جنجالی است که از اهالی جامعه پزشکی و پرسنل خدمات درمانی در فضای مجازی منتشر می شود.
این زن با چهره ای خندان کنار یکی از بیماران بدحال ایستاده و عکس می گیرد و بعد برای جذب بازدید بیشتر پیامی زشت تر و از عکس منتشر می کند و می نویسد :”ما آنها را به تخت گره می زنیم ” جمله ای که با واکنش های تند و شدید کاربران فضای مجازی همراه بود .

 

سوژه عکس گرفتن این پرستار بی رحم (عکس)

 

تصاویر دیگری از این پرستار زن نیز در فضای مجازی منتشر شده است که بی توجه به وضعیت بیمار سعی در گرفتن یک عکس سلفی متفاوت و خاص دارد .به گزارش میرر این پرستار ساعاتی بعد از انتشار این عکس ناراحت کننده بازداشت شده است و در صحبت هایش با پلیس اذعان داشته که پزشکان بیمارستانی که او در آنجا مشغول کار است به آنها می گویند شما باید به بیمارانی رسیدگی کنید که نیاز به کمک دارند و بیمارانی که ساعات و روزهای آخر عمرشان هست نیازی به شما ندرند!!!

 

او در ادامه گفت :بله درست است من نوشتم ما آنها را به تخت گره می زنیم اما این حرف من به هیچ وجه نامناسب نیست چرا که انها لحظات آخر عمرشان را سپری می کنند و همانطور که گفتم نیازی به کمک و رسیدگی ما ندارند برای همین گفته ی من آنقدرها هم بد نیست چرا که این وضعیت بخشی از زندگی انهاست .

 

براساس گزارشات این اولین بار نیست که چنین تصاویری از بیمارستان ها منتشر می شود و پیش از این بارها تصاویری زشت از تیم جراحی با بیماری که بدن او شکافته و یا بخشی از بدن همچنان باز است در فضای مجازی منتشر شده است که خود موجب نگرانی مردم می شود.