وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

امروزه شخصیت شناسی یکی از مهم ترین مسائلی است که هر کس به آن توجه می کند زیرا تمام رفتارهای فیزیکی ما نشان از درون ما دارد!

شخصیت شناسی و روانشناسی ابعاد مختلفی داشته و متأثر از تجربیات ما در زندگی و نحوه ی تربیت ما قرار دارد. به گزارش ایران ناز اما وقتی با کسی ملاقات می کنید یا سعی دارید او را بهتر بشناسید، راه ساده ای وجود دارد که با کمک آن می توانید به چیزهای بیشتری درباره ی آن شخص پی ببرید.

نحوه ی نشستن شما نکات زیادی را درباره ی شخصیت شما آشکار می کند. حالتی که هنگام نشستن دارید و با آن راحت هستید، حتی بدون آنکه خودتان متوجه باشید پنجره ی کوچکی رو به شخصیت شما باز می کند. در ادامه می خواهیم ببینیم شکل نشستن ما چه چیزهایی را درباره ی شخصیت ما نشان می دهد.

 

شکل نشستن ما چه نکاتی را درباره شخصیت ما آشکار می کند؟

۱- صاف نشستن

صاف نشستن مزایای زیادی دارد و اگر بدانید که این شکل از نشستن چه چیزی را درباره ی شما نشان می دهد، متوجه خواهید شد که چرا همیشه تأکید می شود اگر می خواهید دیگران دید خوبی نسبت به شما داشته باشند، صاف بنشینید.

صاف نشستن نشان می دهد اعتماد به نفس دارید و قابل اعتماد و قوی هستید. شما با این نوع نشستن به دیگران نشان می دهید که آمادگی رویارویی با هر چالشی را دارید.

اما مورد اعتماد بودن شما به معنای کسل کننده بودن تان نیست. کسانی که صاف می نشینند از نظر دیگران آدم های شوخ طبعی هستند و از زندگی لذت می برند.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۲- ضربدری کردن مچ پاها

وقتی می نشینید باید به حالت پاهایتان دقت داشته باشید. البته اغلب ما ناخودآگاه و بدون آنکه حتی متوجه باشیم به شکل خاصی می نشینیم. اما اگر همیشه مچ یکی از پاهایتان را پشت مچ پای دیگرتان قرار می دهید، این نوع نشستن حرف های زیادی درباره ی شما برای گفتن دارد.

این شکل از نشستن نشان می دهد شما فرد متشخصی هستید و سعی دارید رفتاری مبادی آداب اما در عین حال فروتنانه داشته باشید.

این نوع نشستن شکل نسبتاٌ راحت تری از صاف نشستن است اما کماکان تصویر محترمانه ای از شما ایجاد می کند.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۳- گذاشتن دست ها روی پاها

تنها پاهایتان نیستند که باید به حالت آن ها دقت کنید و حالت دست هایتان هم سرنخ هایی از شخصیت شما به دست می دهد.

وقتی دست هایتان را روی پاهایتان می گذارید، این حالت به دیگران نشان می دهد که فکرتان مشغول است اما احتمالا کمی هم احساس خجالت می کنید.

این نوع نشستن معمولا تصویر آدم های دلسوزی را تداعی می کند که نسبت به موقعیت های عاطفی حساس هستند و اغلب متواضع و آرام می مانند.

البته بین اینکه یک دست خود را روی دست دیگرتان بگذارید و اینکه دست هایتان را جداگانه روی پاهایتان بگذارید تفاوت جزئی ای وجود دارد. در واقع کسانی که دست هایشان را روی هم می گذارند کمی درونگراتر هستند و آهسته صحبت می کنند.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۴- قلاب کردن دست ها در یکدیگر

اینکه دست هایتان را در هم قلاب کنید با اینکه آن ها را بی حالت روی پاهایتان بگذارید تفاوت زیادی دارد. این حالت نشان دهنده ی اشتیاقی است که برخلاف بسیاری از مردم شما از آن برخوردارید و احتمالا به همین دلیل است که دیگران جذب شما می شوند.

اشتیاق شما نسبت به دنیای پیرامون تان به دیگران هم انرژی می دهد، به ویژه زمانی که این شور و شوق با برخورد گرم و صمیمانه ی شما هم همراه باشد.

تنها مسأله ای که وجود دارد این است که از آنجایی که شخص با احساس و پرشوری هستید، گاهی زیاد احساساتی می شوید.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۵- پا روی پا انداختن

اگر همیشه یک پایتان را روی دیگری می اندازید، این حالت نشان می دهد شما شخص بسیار خلاقی هستید. شما مهارت زیادی در ایجاد تغییر دارید اما به دیگران سخت اعتماد می کنید.

با این حال، اگر به کسی اعتماد کنید، می توانید با آن شخص وارد گفتگوی عمیقی شوید و از آن لذت ببرید و قادرید دیگران را به خوبی درک کنید.

اگر یک پایتان را روی دیگری می اندازید و بعد پای بالایی را بالا و پایین تکان می دهید، این مسأله نشان می دهد که شما انسان منظمی هستید و دوست دارید همه چیز سر وقت انجام شود.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۶- نشستن در وسط کاناپه

اگر وقتی می خواهید روی کاناپه بنشینید وسط آن را انتخاب می کنید، این مسأله نشان می دهد شما اعتماد به نفس خیلی زیادی دارید و در مورد انتخاب هایتان تردید نمی کنید.

شما جسور و برونگرا هستید و همانطور که انتظار می رود دوست دارید در مرکز توجه باشید.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۷- دست به سینه شدن

دست به سینه شدن نشان می دهد که شما در حالت تدافعی هستید اما از نه موضع ضعف بلکه از موضع قدرت.

این روشی برای محافظت از بدن تان است و کسانی که اغلب اوقات به این شکل می نشینند آدم های جدی تری هستند و نگاه تحلیلی تری به مسائل دارند.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۸- گرفتن دسته های صندلی

اگر وقتی روی صندلی های دسته دار می نشینید، دسته های آن ها را می گیرید، این حالت نشان می دهد که آدم بسیار دقیق و متعهدی هستید.

این مسأله نشان می دهد که شما نسبت به مسائل پیرامون تان حساس بوده و انسان واقع گرایی هستید و همین ویژگی ها شما را به تکیه گاه عاطفی خانواده و دوستان تان تبدیل کرده است.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۹- تکیه دادن به کف دست ها

شاید تصور کنید که این حالت نشان دهنده ی راحتی و آرامش است اما در واقع نشان می دهد که شما در زندگی تان نگاهی تحلیلی به مسائل خود دارید.

همچنین شما دوست دارید قبل از آنکه تصمیمی بگیرید، شناحت دقیق تری از موقعیت مورد نظرتان پیدا کنید، چون شما شخص محتاطی هستید و قبل از هر تصمیمی دوست دارید همه ی ابعاد ماجرا و انتخاب های دیگر را بررسی کنید.

 

شخصیت شناسی با مدل نشستن + تصاویر

 

۱۰- چهار زانو نشستن

چهار زانو نشستن نشان دهنده ی شخصیت آسوده خاطر و بی دغدغه ی شما است. شما رک و خلاق هستید و می توانید خودتان را به راحتی با شرایط مطابقت دهید.

شما از تجربه ی چیزهای جدید لذت می برید و تغییر برنامه یا روال روزمره ی زندگی شما را خیلی مضطرب نمی کند چون به شدت سازگار هستید.

شکل نشستن ما چه نکاتی را درباره شخصیت ما آشکار می کند؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره