وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

5 شغل آزاد پردرآمد؛ معرفی بهترین مشاغل برای آقایان

5 شغل آزاد پردرآمد؛ معرفی بهترین مشاغل برای آقایان

امروزه با توجه به وضعیت نامناسب حقوق در بخش خصوصی و دولتی، همچنین نبود استخدام در این مراکز، مشاغل آزاد طرفداران بسیاری داشته و افراد بسیاری به دنبال ورود به بازار کار این مشاغل هستند.

 

مشاغل آزاد بسیار متنوع و گسترده می باشند، که برخی از آنها با توجه به شرایط امروز جامعه از رونق افتاده و در مقابل بسیاری از مشاغل در حال رونق و توسعه هستند.

 

5 شغل آزاد پردرآمد؛ معرفی بهترین مشاغل برای آقایان

 

با شناخت این مشاغل و یادگیری مهارت های مورد نیاز آنها می توانید آینده شغلی خود را تغییر داده و درآمد بالایی به دست آورید. در این مطلب قصد داریم شما را با 5 شغل عالی و درآمدزا در این بازار آشنا کنیم.

 

شغل تعمیرات موبایل

امروزه موبایل یکی از پرمصرف ترین لوازم دیجیتال بوده و به دلیل کاربردهای بسیار آن کمتر کسی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند.

 

نتایج یک بررسی نشان داد که در سال 98 واردات این وسیله نزدیک به 90 درصد رشد داشته است. امروزه نیز باتوجه به آنلاین شدن بسیاری از فعالیت ها این تقاضا افزایش بیشتری داشته است.

 

با توجه به کاربردهای گسترده موبایل و افزایش استفاده از آن، افراد با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری بسیاری مواجه خواهند شد.

 

شکستن تاچ، خراب شدن باتری، دوربین، اسپیکر، مشکلات آنتن دهی، بالا نیامدن گوشی و غیره برخی از رایج ترین مشکلاتی است که افراد هنگام استفاده از موبایل با آن روبه رو می شوند.

 

با توجه به کاربرد بسیار موبایل، در صورت بروز مشکل در این وسیله افراد به دنبال راهی برای رفع سریع آن هستند. همین امر بازار کار تعمیرات موبایل را بسیار داغ کرده است، نتایج تحقیقات مجله فوربز نشان داد، شغل تعمیرات موبایل در سال 2017 یکی از پردرآمدترین مشاغل فنی می باشد.

 

برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل شما می بایست با طریقه تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل های اندروید و آیفون آشنا باشید.

 

با یادگیری تعمیرات موبایل می توانید در مدت زمان کوتاهی به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل تبدیل شده و انواع مشکلات در موبایل را رفع و عیب یابی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یادگیری تعمیر موبایل بر روی آموزش تعمیر موبایل کلیک کنید.

 

شغل تعمیرات ایسیو خودرو

با نگاه به شهر می بینید که تعداد خودروها روز به روز در حال افزایش است. با افزایش تعداد خودروها بدون شک نیاز به مراکز و تعمیرکارانی حرفه ای برای عیب یابی و رفع مشکلات خودرو رو به افزایش است.

 

بروز مشکل در برخی از قطعات خودرو مشکلات جدی را در خودرو ایجاد نکرده و می توان به حرکت با خودرو ادامه داد، برخلاف آن برخی از قطعات در خودرو نقش بسیار موثری دارند و خراب شدن آنها عملکرد صحیح خودرو را با مشکل روبه رو خواهد کرد، ایسیو یکی از این قطعات می باشد.

 

ایسیو خودرو که به عنوان مغز خودرو نیز شناخته می شود، قطعه ایست که وظیفه مدیریت و کنترل عملکرد بسیاری از دیگر قطعات در خودرو را برعهده دارد.

 

نقش مهم ایسیو در خودرو شغل تعمیرات ایسیو را به یکی از مشاغل عالی و درآمدزا آزاد تبدیل کرده است. شغلی که به دلیل تخصصی بودن، اشباع نشده و با توجه به رشد و افزایش روز افزون تعداد خودرو آینده بسیار عالی دارد.

 

برای ورود به این شغل شما می بایست مهارت های لازم برای تعمیر و عیب یابی این قطعه مهم را کسب نمایید. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره ایسیو و تعمیر آن به دست آورید، بر روی آموزش تعمیرات ایسیو کلیک کنید.

 

5 شغل آزاد پردرآمد؛ معرفی بهترین مشاغل برای آقایان

 

شغل نصب و تعمیرات کولر گازی

از دیگر مشاغل بسیار عالی و درآمدزا در بازار کار مشاغل فنی، شغل نصب و تعمیرات کولرگازی است. نصاب و تعمیرکار کولر گازی شخصی است که مهارت لازم در نصب انواع مدل های کولر گازی و تعمیر و عیب یابی انواع مشکلات این وسیله گرمایشی و سرمایشی را دارد.

 

اگر به دنبال یک شغل پردرآمد با سرمایه و هزینه ورود اندک هستید، شغل نصب و تعمیرات کولر یکی از بهترین انتخاب هاست. خوشبختانه ورود به بازار کار این شغل چندان سخت نبوده و شرط اصلی برای موفقیت و ورود به این شغل کسب مهارت های لازم برای نصب و تعمیرات انواع کولر گازی است.

 

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های کولر گازی را برگزار می نماید. کافیست بهترین آموزشگاه را شناسایی و در دوره های کولر گازی آن ثبت نمایید.

 

با شرکت در دوره های آموزش نصب کولر گازی در مدت زمانی کوتاه به صورت حرفه ای با مراحل و کلیه ترفندهای نصب کولر گازی آشنا شده و در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی نیز طریقه عیب یابی و تعمیر کولر گازی و تعویض قطعات آن آموزش داده می شود.

 

شغل نصب و تعمیرات پکیج

امروزه کمتر ساختمانی را می توان دید که برای گرمایش فضای ساختمان و آب مصرفی از پکیج دیواری استفاده نکند. مزایا و کاربردهای بسیار پکیج باعث شده تا این شغل به یکی از مشاغل بسیار عالی و آینده دار در تمامی کشورها تبدیل شود.

 

با افزایش نصب پکیج دیواری، بدون شک تقاضا برای تعمیرات این وسیله نیز افزایش می یابد. چرا که این وسیله حداقل سالی یکبار نیاز به سرویس دارد، همچنین با توجه به کیفیت نامناسب آب در برخی از استان ها قطعات آن با سرعت بیشتری رسوب گرفته و خراب می شود.

 

همه این موارد این شغل را به یکی از بهترین مشاغل آزاد تبدیل کرده است. شغلی که با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توانید به سرعت وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازید.

 

5 شغل آزاد پردرآمد؛ معرفی بهترین مشاغل برای آقایان

 

شغل تعمیرات برد الکترونیکی

برد الکترونیک قطعه ای است که از قطعات گوناگونی تشکیل شده و نقش مهمی در عملکرد لوازم الکترونیکی دارد. امروزه از بردهای الکترونیکی در تمامی لوازم الکترونیک از تجهیزات صنعتی تا لوازم خانگی و لوازم برقی کوچک استفاده می شود.

 

بروز مشکل در برد، در بسیاری از موارد باعث ایجاد اختلال در عملکرد لوازم الکتریکی می شود. با توجه به نقش مهم برد در لوازم امروزی همچنین تخصصی بودن کار تعمیرات آن، شغل تعمیرات برد یکی از مشاغل عالی و آینده دار در میان مشاغل آزاد است.

 

برای ورود به بازار کار تعمیرات برد، ابتدا می بایست با قطعات برد، نقش آن در برد، لوازم لازم برای تعمیرات برد، انواع مشکلات برد، مراحل تعمیر برد و نحوه عیب یابی و تعویض قطعات معیوب در برد آشنا باشید.

 

بهترین راه برای یادگیری تعمیرات برد، یادگیری تخصصی و مرحله به مرحله است. با توجه به نقش مهم یادگیری در موفقیت این شغل، در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره تعمیرات برد به دست آورید، بر روی آموزش تعمیرات برد الکترونیکی کلیک کنید.

 

امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های فنی را برای آماده سازی افراد جهت ورود به بازار کار برگزار می نمایند. آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین این مراکز است که به صورت تخصصی دوره های فنی را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

 

برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://barghgostaran.com مراجعه نمائید.

 

همچنین می‌توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمائید.