وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شفای عجیب این زن در مدینه منوره (عکس)

شفای عجیب این زن در مدینه منوره (عکس)
 در مسجد حضرت محمد (ص) واقع در مدینه منوره، یک زائر سالمند سودانی به نام "فاطمه الماهی"  با سر دادن فریاد شادی که خداوند او را شفا داده است و دوباره قدرت بینایی خود را بازیافته، تمامی حجاج حاضر در مسجد را شگفت زده کرد و همه به خوشجالی پرداختند.

وی مدت 7 سال بود که بینایی اش را از دست داده و با وجود جراحی های متعدد هرگز قادر به دست آوردن دوباره قدرت بینایی خود نشد. فاطمه گفت: گویی به من الهام شده بود که در حج امسال بینایی خود را دوباره به دست خواهم آورد. با ورود به کشور عربستان این نور امید در دلم افزون تر شد.
 
شفای عجیب این زن در مدینه منوره (عکس)

وی در ادامه می گوید: چندین روز در مسجد حضرت محمد (ص) ماندم و ساعت های طولانی در داخل مسجد برای شفای چشمانم دعا می خواندم. در گوشه ای از مسجد نشسته بودم که ناگهان پرده سیاهی که به مدت هفت سال جلوی چشمانم کشیده شده بود، به آرامی محو شد، و تصویر پسرم که رو برو من نشسته بود را به صورت کاملا واضح دیدم.

این زن مسلمان از آرزوی 7 ساله‌ اش اینگونه می گوید: حالا می توانم پس از 7 سال پسرم را ببینم و بدون کمک دیگران حرکت کنم.ا ین بانوی مسلمان سودانی به همین دلیل ساعات طولانی در مسجد حضرت محمد (ص) ماند و به درگاه خداوند دعا کرد.