وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شما چرا زیاد حرف می‌زنید؟

شما چرا زیاد حرف می‌زنید؟
این اشتباه، یکی از رایج‌ترین اشتباهات مردها در اولین ملاقات است حتما دقت کنید. برخی از مردها گمان می‌کنند اگر بی‌وقفه در مورد خودشان توضیح دهند و درمورد شرایط و آرزوهای طرف مقابل‌شان سؤال کنند، او را زودتر می‌شناسند و زودتر به نتیجه می‌رسند. آنها بدون آنکه فرد مقابل‌شان بخواهد، ریز تا درشت زندگی‌شان را بیان می‌کنند و مثل بچه‌های رؤیایی،
 
در مورد اینکه می‌خواهند زندگی آینده‌شان چطور باشد، حرف می‌زنند. اگر نمی‌خواهید یک زن را در اولین دیدار از خودتان برانید، اجازه دهید شرایطی که در آن قرار دارید، موضوع صحبت‌ها را ایجاد کند و بدون مکث کردن، کلمات‌تان را روی سرش آوار نکنید. مهم نیست حرف‌های شما چقدر جالب باشد، مهم این است که تنها کسی نباشید که در این قرار حرف می‌زند.

او را نمی‌بینید؟

بعضی مردها می‌گویند چون مثل دیگران رند و اهل حرف زدن نیستند، نمی‌توانند دل هیچ زنی را به دست بیاورند. آنها معتقدند به‌دلیل خوبی و حجب و حیای‌شان همیشه تنها می‌مانند. اما زن‌ها نظر دیگری درباره آنها دارند. زن‌ها با مردهای رند میانه خوبی ندارند اما خیلی زود عاشق مردهای اجتماعی‌ای می‌شوند که آداب برقراری ارتباط را خوب می‌دانند.

 
اگر شما در اولین قرار، چشم‌های‌تان را به کفش‌تان می‌دوزید و با صدایی که به سختی شنیده می‌شود، جملات کوتاه‌تان را بیان می‌کنید، نباید انتظار داشته باشید که یک زن عاشق شما شود. یکی از اتفاقاتی که می‌تواند شما را از اولین ملاقات پیروز بیرون بیاورد، برقراری درست ارتباط کلامی است. همسر احتمالی آینده شما که در مقابل شما نشسته، باید توجه شما را احساس کند و نگاه، بهترین ابزار نشان دادن این توجه است.