وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شوهر مهناز افشار از زندان آزاد شد (عکس)

شوهر مهناز افشار از زندان آزاد شد (عکس)

شوهر مهناز افشار از زندان آزاد شد

 

به گزارش ایران ناز ، شوهر خانم بازیگر معروف که در زندان اوین به سر میبرد ، از زندان آزاد شد ! یاسین رامین فرزند یکی از دولتمردان احمدی نژاد که همسر مهناز افشار نیز هست ، مدتی را در حبس گذراند و بتازگی با تامین قرار وثیقه به جمع خانواده خود بازگشته است

 

یاسین رامین، متهم اصلی شرکت رشد وابسته به هلال احمر از زندان آزاد شد. چهارشنبه  شب (۱۱ اسفند) یاسین رامین، متهم اصلی شرکت رشد وابسته به هلال احمر از زندان آزاد شد. بر اساس این گزارش، پیش از این چهار جلسه بازپرسی در رابطه با پرونده یاسین رامین در شعبه ۸ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت برگزار شد.

 

محمد شعبانی، وکیل‌مدافع یاسین رامین چهارم مهرماه گفته بود:موکلم همچنان در بازداشت است و هنوز نتوانسته وثیقه ۲۹ میلیاردی را تأمین کند. پرونده فعلا در مرحله بازپرسی و تحقیقات مقدماتی است و نیاز به یک سری مدارک و اسناد دارد تا تکمیل شود. البته باید منتظر ماند تا نظر بازپرس مشخص شود.

 

وکیل‌مدافع یاسین رامین درباره موضوع اصلی پرونده موکلش گفت:

 

موضوع این پرونده اختلاف حساب مالی بین شرکت موکلم و هلال احمر است. قرار بود اسناد و مدارکی از آلمان ارسال شود که برخی از این مدارک از آلمان واصل شده ولی ناقص است و قرار است نماینده هلال احمر به آلمان برود. یک‌ سری مدارک هم کارشناس پرونده می‌خواهد که باید تکمیل شود.

 

بر اساس این گزارش، عباس جعفری دولت‌آبادی ۲۶ مرداد ماه درباره متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر گفته بود که پرونده مطروحه با اعلام شکایت سازمان هلال احمر در دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است. بازپرس برای متهم قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی صادر کرد که متهم به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه همایش مرکز امور مشاوران قوه قضاییه در چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده متهم اصلی رشد وابسته به هلال احمر گفته بود که قرار مجرمیت این پرونده صادر نشده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره