وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شیرین کاری احمقانه این پسر کار دستش داد (عکس)

شیرین کاری احمقانه این پسر کار دستش داد (عکس)

این پسر با این کار احمقانه خود دچار جنون شد. لحظات فریاد زدن شخصی که در 1250 بطری سس فلفلی تند حمام کرده است توسط دوستان اش ثبت شده است. این شیرین کاری احمقانه این مرد بیش از 3 میلیون بار توسط کاربران مشاهده شده است.

 

“سمر کندر” با استحمام در داغ ترین حمام جهان توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کرده است. وی بیش از یک دقیقه در انبوهی از سس فلفلی دوام آورده است، اما این کار نتایج بسیار دردناکی را برای اش در پی داشته است. ساعاتی بعد از این شیرین کاری با وجود اینکه هنوز از عواقب کارش رنج می برد،

 

شیرین کاری احمقانه این پسر کار دستش داد (عکس)

 

اما اذعان داشته این ایده بهترین کاری بوده که تا کنون انجام داده است.  این کلیپ که گفته شده در انگلیس ثبت شده با هدف سرگرم کردن کاربران توسط سمر انجام شده است. به محض ورود به وان مرد جوان شروع به فریاد کشیدن می کند، اما بطور شگفت انگیزی حدود یک دقیقه و نیم می تواند در آن دوام بیاورد.

 

لحظه دهشتناک این فیلم آن ثانیه ای می باشد که وی سرش را داخل وان فرو می برد که منجر به سوزش چشم های اش می شود. به رغم اینکه سس های فلفلی در گوش، دهان و چشم وی فرو رفته اما اذعان می دارد بهترین چالشی بوده که تا کنون انجام داده است.

 

فیلم شیرین کاری سمر 3 آگوست در یوتیوب آپلود شد که بیش از 3 میلیون بار از آن بازدید شده است.وی در پستی زیر ویدئو نوشته تمام سس های تند تاریخ انقضای شان گذشته بوده است بنابراین هیچ سس و هیچ پولی بابت این کلیپ تلف نشده است. پیش از این نیز کلیپ هایی متفاوت از حمام کردن سمر در محلول های متفاوت نیز در یوتیوب آپلود شده بود که مورد توجه کاربران نیز قرار گرفته بود. 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره