وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

 

تازه ترین مدلهای ساعت مچی را میتوانید از برترین برندهای روز دنیا در آلبوم زیر مشاهده نمایید و از تازه ترین گرانقیمت هاي دنیا با خبر شوید. مدلهای فراوانی در دنیای ساعت ها مخصوصا ساعت مردانه اسپرت موجود هست. هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت هست. اما بعضی افراد به دنبال چیزهای متفاوت و ویژه می‌گردند.

 

گرچه سلیقه هاي عمومی نیز از نسلی به نسل دیگر متفاوتند و برندهای سازندۀ ساعت نیز بر زمینه میزان مطلبویت در جامعه, تولید خود را عرضه می‌کنند.در طول دورۀ جدید, این شرکت ها رشد فزاینده اي را در خواهش مردان از سراسر دنیا برای داشتن ساعت هاي متمایز و خاص, تجربه کرده اند.

 

مردان مایلند این ساعت هاي جذاب, مدت زمان طولانی جذابیت و خاص بودن خود را حفظ کنند. یک مرد شیک پوش میخواهد همانگونه که لباس بسیار شیکی بر تن میکند, ساعتش نیز به همان اندازه و حتی اکثر از آن, شیک باشد.شیک ترین و لوکس ترین ساعت هاي روز مردانه عبارتند از;

 

ساعت مردانه اسپرت برند Bell & Ross BR03-92 Black Camo;
ساعت هاي مربع شکل بل اند رز بسیار ساده و متمایز اما کاربردی میباشند و تأثیر زیبایی شناختی زیادی دارند. طراحی مربع شکل ساعت هاي تولیدی این شرکت برگرفته از طراحی مبتنی بر مدرسۀ باهاوس –که زادگاه حرکت بر زمینه زوایای قائم و مستقیم هست-

 

و دارای دست کم دکوراسیون و دارای کمترین طراحی می‌باشد.از آنجا که این شرکت دارای پیشینه اي طولانی در تولید ساعت هاي مخصوص خلبانان هست, روح پرواز در شمار زیادی از تولیدات آن پدیدار هست; اما این مدل از این قاعده استثناست و بی حدس میتواند شما را به خود جلب کند.

 

قیمت این ساعت ۳۷۴ دلار هست. ساعت مردانه اسپرت برند بل اند رز

 

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

 

ساعت مردانه اسپرت برند Projects Watches Crossover Steel;
این ساعت مناسب کسانی هست که دوست دارند در انحصارطلبی و برتری همانند باشند. طراحی این ساعت بسیار انتزاعی, متمایز, خوشگل و بسیار سحرانگیز هست. حالت تمیز و صاف این ساعت آن را برای بهره گیری در اماکن و مراسمات گوناگون مناسب کرده هست.همین طور در طراحی بند این مدل از چرم و فولاد بهره گیری شده و شما میتوانید یکی از این دو بند را برای ساعتتان انتخاب کنید.

 

قیمت این ساعت ۱۴۵ دلار هست. ساعت مچی گران قیمت مدل Crossover Steel

 

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

 

ساعت مردانه اسپرت برند U-Boat 8105 Classico U-47 AS1;
احتمالاً هیچ ساعتی به اندازۀ این ساعت متمایز نباشد. مدلهای u این شرکت به اندازۀ برند آن شناخته شده اند. چنان که خود شرکت اعلام کرده, این ساعت مناسب مردانی هست که دارای شخصیتی قوی و نترس بوده و به نشان دادن قدرت خود علاقه دارند. بند دستساز این ساعت چرمی هست و با یک لایۀ ضد آب نیز پوشانده شده هست.

 

قیمت این ساعت ۱۹۳۴ دلار هست.

 

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

 

بهترین مدل های ساعت مچی گران قیمتساعت مردانه اسپرت برند Movado Museum Black ;
این شرکت قدیمی سوئیسی به دلیل طرح هاي خوشگل و منحصر به فرد ساعت هایش شناخته شده هست. قیمت تولیدات این شرکت در سنجش با کیفیت کار و متریال به کار گرفته شده در تولید آن ها, قابل قبول هست.

 

طراحی بسیار ساده و فاقد تزئینات و گرچه کنتراست بین رنگ هاي سیاه و طلایی, آن را به مدلی لوکس و ایده آل تبدیل کرده هست. امکان سفارش دادن این ساعت به رنگ هاي سفید و خاکستری و با بند چرمی یل فولادی نیز وجود دارد.

 

قیمت این ساعت 450 دلار هست.ساعت مچی گران قیمتساعت مردانه اسپرت برند موادو

 

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

 

ساعت مردانه اسپرت برند Tudor Heritage Black Bay Bronze ;
هانس ویلدروف بنیادگذار شرکت رولکس بود که این شرکت را اولین بار با اسم تئودور در سال 1946 برای تولید ساعت هاي با کیفیت تأسیس کرد که قیمت آن ها از ساعت هاي رولکس پایین تر بود; زیرا امکان خرید برند رولکس برای همه ي وجود نداشت. این مدل, با اندازۀ بزرگش, بسیار متمایز جلوه میکند و از نوعی آلیاژ برنز ساخته شده که از آن کمتر در صنعت ساعت سازی بهره گیری می‌شود.

 

قیمت این ساعت ۳۵۵۹ دلار هست.بهترین مدل های ساعت مچی گران قیمتساعت مردانه اسپرت برند تئودور

 

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

 

 

ساعت مردانه اسپرت برند Nixon Acetate Timeteller;
وقتی به قیمت فکر می‌کنید, احتمالاً ساعت اولین چیزی نباشد که به ذهنتان می‌رسد; مخصوصاً اگر هدفتان زیبایی و شیک بودن باشد. اما برند نیکسون توانسته هست این ساعت نوین, شیک و ارزان را با علامتی خاص به بازار ارائه کند; ساعتی که مناسب شمار زیادی از مردان می‌تواند باشد.

 

قیمت آن ۱۴۱ دلار هست.بهترین مدل های ساعت مچی گران قیمتساعت مردانه اسپرت برند نیکسون

 

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

 

ساعت مردانه اسپرت برند Capanno;
برای اینکه ساعتی را جزو ساعت هاي لوکس و متمایز بدانیم, لازم نیست حتما آن ساعت با الماس و سنگ هاي گرانقیمت آراسته باشد. شرکت سواچ طرح هایي با قیمت هاي مقرون به صرفه به بازار ارائه کرده که می‌توانند به لیست سلایق شما نیز افزوده شوند.مدل کابانو از جملۀ این ساعت هاست که مناسب گروه سنی جوان هست; گرچه افراد مسن هم ممکن هست رنگ هاي گوناگون آن را به دست کنند.

 

قیمت این ساعت ۹۸ دلار هست. ساعت مردانه اسپرت برند کابانو

 

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

 

ساعت مردانه اسپرت برند Hublot Classic Fusion Aerofusion TWG;
مارک هاي لوکس ساعت هاي متمایز, منحصر به فرد میباشند. برای برتری اکثر مدلهای محدودی وجود دارد, اگر شما می‌خواهید پول خود را بابتِ یک ساعت کم حجم بدهید, ساعت «Phoeblut» کلاسیک فیوژن برای شما مناسب هست.

 

لازم به ذکر هست که تنها 45 نوع از این مدل ساخته شده هست.این ساعت خصوصیت حرکتِ اتوماتیک و ذخیره انرژی 42 ساعته را دارد. همین طور در مقابل آب به گودی 50 متر و نیز در مقابل زنگ زدگی مقاوم هست گروه ایران ناز

 

شیکترین و زیباترین مدل های ساعت

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره