وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

صادقانه احساسات خود را بیان کنید

صادقانه احساسات خود را بیان کنید
برایتان سخت است بگویید از رنگ لباسی که همسرتان برایتان خریده خوشتان نمی‌آید؟ با سفری که در جمع درباره آن تصمیم‌گرفته‌اند مخالف هستید اما نمی‌توانید بگویید؟ می‌دانید برنامه جدید کاری که رئیستان برایتان تعیین کرده غلط است اما می‌ترسید بگویید؟ از اظهار نظر در جمع می‌ترسید؟ همه‌ این‌ها نشانه‌ این است که شما به اندازه کافی قاطعیت ندارید.

قاطعیت یک ویژگی است که بعضی افراد از آن بی‌بهره هستند. مهارتی است که فرد با داشتن آن می‌تواند صادقانه احساسات خود را بیان و بدون خجالت حق خود را مطالبه کند. اگر فکر می‌کنید با اظهار نظر در جمع یا در رابطه با نزدیکان مشکل دارید نگران نباشید؛ قاطعیت یک مهارت است و می‌توان با راهکارهایی آن را تقویت کرد.

سلیقه شما مال شماست این را بدانید بعضی از نظرات کاملا سلیقه‌ای است و درست و غلط درباره آن‌ها معنا ندارد. شما دوست دارید در یک کلبه چوبی اتاق بگیرید اما دیگر همسفران یک ویلای لوکس را می‌پسندند. شما از رنگ سبز خوشتان می‌آید اما همسرتان این رنگ را دمده می‌داند. شما باید در عین حال که به سلیقه دیگران احترام می‌گذارید، به سلیقه خود هم پایبند باشید.

 
اگر از رنگ سبز خوشتان می‌آید، این نظر و سلیقه شماست. نگذارید دیگران سلیقه شما را زیر سوال ببرند. درباره مسائل مهم‌تر هم همین روال را حفظ کنید. رعایت اعتدال و تبعیت از نظر جمع در مورد مسائل سلیقه‌ای بهترین راه‌حل است.برای دادن نظر قاطع و درست باید چند نکته مهم را رعایت کنید. اول از همه سعی کنید کلمه «من» را کنار بگذارید. در جملاتتان تاکید را روی هدف و منطق ماجرا بگذارید. عصبانی بودن و نشان دادن آن شما را غیر منطقی نشان خواهد داد