وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

صفحه کیبورد این موبایل جدا می شود

صفحه کیبورد این موبایل جدا می شود

اگر فکر می‏کنید پروژه Ara گوگل اولین در نوع خود است، اشتباه می کنید، زیرا تا پیش از این شرکت‌های مختلف ژاپنی از جمله فوجیتسو اقدام به ساخت و عرضه گوشی‏هایی با قابلیت ماژولار کرده ‏اند. این اولین بار نیست که یک موبایل ژاپنی مورد توجه قرار گرفته و البته آخرین بار هم نخواهد بود، زیرا باوجود شرکت‌هایی همچون سونی هر روز باید منتظر یک برگ تازه از فناوری‏های جدید به‌کار گرفته در تلفن‏های هوشمند باشیم؛ برای مثال می‏توان به F-04B Separate Keitai شرکت فوجیتسو اشاره کرد.

 

شاید کمتر نام تلفن ماژولار فوجیتسو را شنیده باشید، اما این دستگاه در سال ۲۰۱۰ با نام F-04B Separate Keitai همراه با کیبورد جداشدنی به بازار عرضه شد. این محصول شامل دو تکه جدا از هم است که از طریق نیروی مغناطیسی به یکدیگر متصل شده و با استفاده از بلوتوث با هم ارتباط برقرار می‏کنند.

 

 ایده اصلی تولید این دستگاه، امکان تایپ پیام هنگام صحبت با گوشی توسط کاربر بود. همچنین می‏توان از کیبورد F-04B Separate Keitai به‌عنوان یک گیم پد استفاده کرد.
شرکت سازنده برای این دستگاه قابلیت‏های دیگری همچون اتصال اسکنر، پرینتر و پروژکتور را نیز در سر می‏پروراند، اما بنا به مسائل فنی تیم سازنده F-04B نتوانست در آن زمان به تمام طرح‌های جانبی آن جامه عمل بپوشاند.