وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با ضروری‌ترین لوازم آرایش برای خانم‌ها آشنا شوید

با ضروری‌ترین لوازم آرایش برای خانم‌ها آشنا شوید

با ضروری‌ترین لوازم آرایش برای خانم‌ها آشنا شوید

 

با ضروری‌ترین لوازم آرایش برای خانم‌ها آشنا شوید

 

اولین شخصی که آرایش کردن و زیبایی بیشتر روی او تاثیر می‌گذارد، خودتان هستید. کافی است وقتی روحیه‌تان پایین است و دلتان گرفته یک رژ لب ساده بزنید یا یک خط چشم بکشید. همین که زیباتر به نظر برسید، حال روحی‌تان هم بهتر می‌شود؛ اما کدام لوازم آرایشی برای زیبایی بیشتر ضروری هستند و صرف نظر از کدام‌ها ممکن است؟ در این مقاله به شما می‌گوییم.

 

آرایش صورت و لوازم مورد نیاز

برای آرایش صورت می‌توان از انواع کرم‌ها استفاده کرد. معمولا آرایش صورت با استفاده از مرطوب کننده و پرایمر Primer شروع می‌شود تا زیرسازی درستی روی پوست انجام بگیرد. بعد از زیر سازی نوبت به استفاده از انواع کرم پودر، بی بی کرم BB Cream، پنکیک و وسایل کانتور می‌رسد؛ اما قبل از خرید این وسایل حتما به نکات زیر دقت کنید:

 

  • اگر پوست خودتان خوب است، هیچ لزومی ندارد در هر شرایطی به خصوص زمانی که سر کار می‌روید یا به مهمانی رسمی دعوت نشده‌اید، از کرم پودر و سایر پوشاننده‌های صورت استفاده کنید. یک مرطوب کننده، یک ضد آفتاب بی‌رنگ و کمی رژ گونه برای داشتن پوستی شفاف که می‌تواند بدون مزاحمت کرم پودر نفس بکشد، کافی است. کرم پودر به مرور زمان ممکن است باعث مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد آکنه شود.

 

  • بهتر است برای یک مراسم ساده از هایلایتر و لوازم کانتورینگ استفاده نکنید. آرایش‌هایی که در آن‌ها از هایلایت و کانتور استفاده شده است؛ شباهت بیشتری به گریم دارند. بهتر است گریم را برای مراسم خاص بگذارید.

 

  • اگر دنبال مواد پوشاننده سبک برای صورتتان می‌گردید تا به صورت روزانه از آن استفاده کنید و نقایص پوست را بپوشانید، می‌توانید از بی بی کرم‌ها با بافتی سبک و قدرت پوشانندگی بالا کمک بگیرید. پنکیک‌های خشک و موس‌ها هم گزینه‌های دیگری هستند که نسبت به کرم‌پودر سبک‌تر هستند.

 

  • در هر شرایطی که هستید استفاده از مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. بعضی از متخصصان پوست توصیه می‌کنند به جای کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است سراغ گزینه‌های بی‎‌رنگ و بی‌بو بروید؛ اما بعضی‌های دیگر معتقدند استفاده از این دو مورد، فرقی با هم ندارد. بسته به تحقیقاتی که انجام می‌دهید بهترین گزینه با اس پی اف SPF مناسب را تهیه کنید.

 

برای آرایش لب به چه چیزهایی نیاز دارید؟

این روزها از ماسک لب گرفته تا بالم لب حاوی ضد آفتاب در کنار بهترین انواع رژ و خط لب در دسترس خانم‌هایی هستند که دوست دارند زیبایی‌شان را هر چه بیشتر کنند. ماسک‌های لب معمولا لب‌ها را آبرسانی می‌کنند و لایه‌برداری خفیفی هم انجام می‌دهند تا ظاهر لب‌ها تازه و جوان بماند.

 

استفاده از بالم لب هم برای مرطوب‌کنندگی و جلوگیری از ترک خوردن و خشکی لب‌ها مناسب است؛ این وسیله به خصوص برای خانم‌هایی که دوست ندارند از رژ لب استفاده کنند انتخاب خوبی است. بسته به نیازتان سراغ خرید هر یک از این وسایل بروید. توصیه‌های ما در مورد آرایش لب شامل موارد زیر می‌شود:

 

  • رنگ رژ لب شما باید یک تا دو درجه با رنگ واقعی لب‌های خودتان فرق کند؛ در غیر این صورت آرایشتان مصنوعی به نظر می‌رسد.

 

  • بهتر است استفاده از رژ لب‌های قرمز پر رنگ را به شب محدود کنید. استفاده از بعضی از تناژهای رنگ قرمز در روز ممکن است از جذابیت شما کم کند.

 

  • اگر لب‌های درشتی دارید فقط زیر لب پایین را خط بکشید؛ آن هم خط لبی که به رنگ رژتان نزدیک باشد. تنها کسانی مجاز هستند از خط لب برای لب بالا و پایین استفاده کنند که لب‌هایشان باریک باشد.

 

  • استفاده از خط لب نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد. طوری خط لب نکشید که انگار دستتان از کادر لب‌ها بیرون رفته است. هدف این است که آرایش تان به شما بیاید؛ نه اینکه شما را عجیب به نظر برساند.

 

  • رژ لب‌های مات معمولا لب‌ها را کم‌حجم‌تر نشان می‌دهند و برق لب‌ها باعث پرحجم رسیدن آن‌ها می‌شوند.

 

  • رژ لب‌های روشن باعث بزرگتر نشان دادن لب‌ها و رژ لب‌های تیره باعث کوچکتر به نظر رسیدنشان می‌شوند.

 

آرایش چشم و وسایل مورد نیاز

 

با ضروری‌ترین لوازم آرایش برای خانم‌ها آشنا شوید

 

برای یک آرایش چشم حرفه‌ای به کانسیلر، فر مژه، ریمل، خط چشم، مداد چشم، پرایمر سایه و سایه نیاز دارید؛ البته اگر قرار است کاملا فرم چشم‌هایتان را عوض کنید! تمام این وسایل وقتی به کارتان می‌آیند که به یک مهمانی رسمی دعوت شده باشید یا قصد شرکت در یک مجلس مهم را داشته باشید. در غیر این صورت برای داشتن یک آرایش روزانه ساده کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

 

  1. با استفاده از فرمژه به مژه‌هایتان حالت دهید و بگذارید خوب فرم بگیرند. مراقب باشید که مژه‌ها را فشار ندهید یا به سمت خودتان نکشید.
  2. یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده تهیه کنید و چندین بار به خوبی روی مژه‌ها بزنید.
  3. از یک کانسیلر مناسب و سبک برای پوشاندن حلقه سیاه زیر چشم استفاده کنید:

 

  • اگر رنگ حلقه زیر چشمتان به بنفش نزدیک است، می‌توانید از کانسیلر زرد استفاده کنید.
  • اگر ترکیبی از بنفش و آبی است سراغ کانسیلر زرد، نارنجی و صورتی ملایم یا هلویی بروید.
  • چنانچه این حلقه بیشتر به رنگ آبی نزدیک است، تنها گزینه‌ای که پیش رو دارید، کانسیلر نارنجی است.

 

اگر به درستی از این سه گزینه استفاده کنید، می‌توانید به چشم‌هایتان حالت طبیعی اما زیبایی بدهید. بنابراین برای یک آرایش ساده وجود این سه وسیله در کیف لوازم آرایشتان کافی است و بقیه را بسته به نیازتان می‌توانید به فهرست خرید اضافه کنید.

 

نکات مهم برای آرایش گونه‌ها

انواع رژ گونه‌ها با طیف‌های رنگی متنوع در بازار به فروش می‌رسند؛ اما اینکه کدام برای شما مناسب هستند به دانستن نکات زیر مربوط می‌شود:

 

  • دو نوع رژ گونه پودری و کرمی در فروشگاه‌ها بیشتر از انواع دیگر به چشم می‌خورند. نکته مهم اینجاست که انواع پودری برای خانم‌هایی با پوست چرب مناسب هستند و رژ گونه‌های کرمی به کار خانم‌هایی می‌آید که پوستشان خشک است.

 

  • برای آرایش روز سراغ رژ گونه‌های براق نروید. برای آرایش شب هم سراغ رژ گونه‌های اکلیلی عجیب نروید و حد وسط را با توجه به موقعیتی که در آن هستید، نگه دارید.

 

  • هر صورتی فرم خاص خودش را دارد. بسیار مهم است که حتما بر اساس فرم صورتتان از رژ گونه استفاده کنید.

 

زیبایی ناخن‌های آراسته

 

با ضروری‌ترین لوازم آرایش برای خانم‌ها آشنا شوید

 

در کنار لوازم آرایش صورت، انواع لاک ناخن و لوازم آرایشی ناخن هم جزو ضروریات کیف آرایش هر خانمی است که به زیبایی‌اش اهمیت می‌دهد. بعضی از پرکاربردترین لوازم آرایشی ناخن شامل انواع سوهان، انواع گیره و نگین، مواد تقویت کننده و لوازم مانیکور می‌شود:

 

  • خانم‌هایی که ناخن‌های کاشته شده دارند، به مواد تقویت کننده ناخن و لوازم مانیکور احتیاج ندارند، چون کار ترمیم را ناخن‌کار آن‌ها انجام خواهد داد و ناخن کاشته شده هم نیازی به تقویت‌کننده ندارد؛ اما کسانی که ناخن نکاشته‌اند خوب است ناخن‌هایشان را تقویت کنند.

 

  • به خاطر داشته باشید موادی که در لاک ناخن هستند، ممکن است از طریق ناخن‌ها جذب شوند، به همین دلیل بهتر است نسبت به خرید لاک ناخن‌تان و سالم بودن آن حساسیت به خرج دهید.

 

  • از لاک‌هایی با رنگ‌های خنک در هوای گرم و از لاک‌هایی با رنگ‌های گرم در هوای سرد استفاده کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره