وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طالع بيني اسفند 96 برای شما

طالع بيني اسفند 96 برای شما

طالع بيني اسفند 96 برای شما

 

طالع بيني فروردين ماه:

 

در اين ماه برايتان آسان نيست که انرژي خود را به حرکت واداريد ، حتي با وجود مسيرهاي روشن سخت است که دقيقا بدانيد مسيري که اکنون در آن قرار داريد به کجا منتهي مي‌شود.

 

اما اين ماه زمان ان نيست که انگيزه‌هاي خود را زير سئوال ببريد ، با وجود اينکه فکر مي‌کنيد که مي‌توانيد باز هم صبر کنيد ، اين ماه يک حرکت مستقيم به سوي هدف مورد نياز شماست !

 

طالع بيني ارديبهشت ماه:

 

شايد دوست داشتن براي عده‌اي از متولدين اين ماه ايجاد دردسر کند، بنابراين اگر مي‌‌بينيد که توانايي تحمل دردسرهاي آن را نداريد، فراموشش کنيد. احتمالا در راهي که پيش مي‌‌رويد، دچار مشکلاتي خواهيد شد ولي زود قضاوت نکنيد و زود از کوره در نرويد که در نهايت، تحمل اين مشکلات نتيجه‌بخش خواهد بود. نظرات شما در مورد اطرافيان و دوستان نزديک‌تان تغيير خواهد کرد. شما از طرف آنان مورد لطف قرار مي‌‌گيريد و براي آنان کارهايي انجام خواهيد داد که شما را تشويق خواهند کرد.

 

پيشنهادي خواهيد داشت که شروعي براي پيروزي‌هاي شما خواهد بود، فقط بايد با احتياط عمل کنيد و پله‌هاي ترقي را باحوصله و بدون عجله طي کنيد. تا آن‌جا که براي شما مقدور است خود را با اعضاي خانواده درگير نکنيد و سعي کنيد اگر بين شما و هر يک از اعضاي خانواده مشکلي وجود دارد، آن را با صحبت کردن برطرف کنيد. در اين بين خبر خوشحال‌کننده و اميدوار‌کننده‌اي به شما مي‌‌رسد. عاشق هم باشيد و روزهاي خوش‌تان را با هم تقسيم کنيد.

 

طالع بيني خرداد ماه:

 

اگر تمام دنيا جمع شوند تا خود شما تصميمي قاطع براي خودتان و زندگي خودتان نگيريد هيچ تغيير مثبت و مناسبي در زندگي تان به وجود نخواهد آمد. عيب بزرگ شخصيت ي شما اين است که در اتخاذ تصميمات مفيد و سازنده کاهل هستيد و در مقابل، حسن بزرگ شخصيتي شما قدرت مقاومت و پايداري شما در برابر ناملايمات و شدايد زندگي است که شما در زندگي گذشته خود نمونه هاي زيادي از آن ها را ديده ايد. شما براي خودتان يک زندگي (کرم ابريشمي) درست کرده ايد خارج شويد.

 

در تدارک يک جابجائي محيط مثل (سفر) هستيد که بسيار خير و مبارک است و انشاءالله تعالي بزودي غربت و هجران شما به قربت و وصال منجر خواهد شد. سعي کنيد که مباني اقتصادي خود را قوي تر کنيد و بيشتر به ذات اقدس الهي اتکا و اتکال داشته باشيد.

 

طالع بيني تير ماه:

 

تصميم گرفته بودي مهارت دوست يابي ات را بيشتر کني،يادت باشد تداوم صميميت از شروع آن مهم تر است.اغلب اوقات به راحتي با ديگران صميمي مي شوي،ولي خيلي زود دلسرد مي گردي و نمي تواني صميميت سابق را حفظ کني.دوستي مهارت مي خواهد و استحکام آن هنرمندي لازم دارد.در مسير زندگي مطمئناً سختي ها و مشکلات فراواني پيش مي آيد که بايد با گذشت و صداقت آنها را از پيش پا برداشت.تبسم جرقه عشق و دوستي است.هرگز بر سر کسي که دوستش داري فرياد نزن و او را تحقير نکن..از خودت بپرس چقدر براي رسيدن به خواسته هايت وقت و انرژي گذاشته اي..در ميانه ماه به دو هدف واقعي ات مي رسي.رفتن به سفرهاي دور براي آنهايي که درصدد مهاجرت به شهرها و حتي کشورهاي ديگر هستند،امکان پذير است.اگر به دنبال آرامش هستي با نزديکانت حرف بزن و شرايط را چه خوب و چه بد با آنها در ميان بگذار.

 

طالع بيني مرداد ماه:

 

کسي که شما بصورت روزانه با او روبرو مي شويد مي تواند تبديلي از به يک کندو از دانش و علم باشد. اما احتمالا چيزي بيش از اين وجود خواهد داشت. و اين شخص مي تواند بسيار مشتاق نيز باشد. البته ممکن است همه چيز به اين وضوح نباشد اما دقت به نوعي اشاره يا زبان بدن نکته هاي ظريفي را نشان خواهد داد. اگر شما به دنبال انجام هر خلوت شبانه هستيد پس هميشه يک موضوع تحريک کننده پيدا خواهيد کرد. اين مي تواند چيزي باشد که به شما کمک کند تا کار خود را با لذت خاصي انجام دهيد اما نکته اصلي تحريک پذير شدن احساس شما بوده. ده روز آخر اين ماه مي تواند براي انواع روابط مهم به ويژه با کساني که با افراد بسيار نزديک و يا در خانواده باشد. نوعي از مراسم تند و تلخ و با ارزش. با پايان اين ماه حريم خصوص شما در صلح و آرامش خواهد بود.

 

طالع بيني شهريور ماه:

 

فعاليتها در اين ماه بطور کلي خوب خواهند بود و فرصتي براي بدست آوردن آرامش و شناخت خود خواهد رسيد. دامنه ارتباطات با خويشاوندان همراه با يک رابطه صميمي خواهد بود. با همسر خود دوستانه تر و با انديشه باشيد و از رابطه صلح آميزتان لذت ببريد. کمي خودخواه در عشق هستيد و به تمايلات خود اهميت زيادي مي دهيد اما شريک عشقي شما را با يک وضعيت غير منتظره غافلگير ميکنيد. مسئوليت هاي حرفه اي و شغلي افزايش پيدا مي کنند و نيازمند توجه ويژه اي براي انجام آنها هستند.

 

يک سود مالي ناگهاني و غير منتظره پيش بيني مي شود. براي انجام فعاليتهاي معنوي به مکانهاي مقدس برويد. اخبار خوشحال کننده و رضايت بخش خواهند بود. از نظر سلامتي در وضعيت خوبي هستيد. از فشار خون بالا و افزايش کلسترول کمي دچار رنج خواهيد شد. بهتر است به پياده روي و تمرينات نرمشي بپردازيد.

 

طالع بيني مهر ماه:

 

در اين ماه هدفي بزرگ در سر داريد که براي رسيدن به آن بايد مرحله به مرحله پيش برويد و آن هم به گذشت زمان نياز دارد ؛ توصيه ميشود با تقسيم آن هدف بزرگ به هدفهاي کوچکتر راحت تر به جلو قدم بگذاريد.

 

انتخابي را در پيش داريد که بايد تمام جوانب آن را در نظر بگيريد و بعد پاسخ بدهيد ؛ اصلاً عجله نکنيد و با درايت در مسير تازه گام برداريد ، در اين ماه تحولي بزرگ پيش روي شما است که چشم انداز و افقي روشن دارد پس با آغوش باز پذيراي آن باشيد.

 

طالع بيني آبان ماه:

 

اين ماه را بايد جشن بگيريد زيرا زمان موفقيت شما بسيار نزديک شده است و شايد هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقيت هستيد.

 

در ماه قبل کمي اندوهگين بوده ايد و دلتان گرفته بود ، پيشامدهايي برايتان ايجاد شده بود که احساس غمي سنگين داشتيد اما به شما مژده داده مي شود که در ماه جديد زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دين، اخلاق و عرفان روي آوريد.

 

بايد از کوته نظري و سطحي بيني چشم بپوشيد و بيشتر از گذشته به حقايق توجه کنيد ؛ بهتر است زياد اهل تظاهر نباشيد ؛ بگذاريد اطرافيان شما حقايق را ببينند با اين اوصاف شما را بيشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهيد بود.

 

طالع بيني آذر ماه:

 

در اين ماه شما ميخواهيد کاري کنيد تا از گرهي که مي‌دانيد در آينده در زندگي تان خواهد افتاد پيشگيري کنيد اما هنوز خيلي چيزها هست که بايد آنها را به خوبي راست و ريست کنيد قبل از اينکه به خودتان اجازه ابراز هيجان دهيد.

 

شما تصميمات بزرگي براي آينده داريد ، به دقت انتخاب کنيد ‌به خاطر اينکه تصميم آخر شما تاثير بزرگي بر زندگي تان خواهد داشت.

 

طالع بيني دي ماه:

 

از کينه دست برداريد و بي خيال کدورت شويد. خنده را مانند گلي بر لب هايتان بنشانيد که دوستي و نيکويي همانند پلي است به دل ديگران. به آينه بنگريد و دلتان را همانند آن، صاف و بي غش کنيد. بعد مي بينيد که آينه به شما لبخند رضايت مي زند. زندگي فراز و نشيب هاي زيادي دارد، به خود بياييد. گذشته را فراموش کنيد و به آينده اي درخشان بنگريد، چون زندگي زيباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگيريد. او روزي از شما کمکي خواست، اما شما کاري نکرديد، خب، حالا وقتش است که جبران کنيد، مگر چه اشکالي دارد… او همچنان چشم به راه شماست.

 

طالع بيني بهمن ماه:

 

استراحت کافي کمي از خستگي دوران پرمشغله ي کاري تان کاسته است. به فکر تغيير شغل هستيد. دوره ي يکنواختي را طي مي کنيد، اما به زودي بايد آماده ي کار و فعاليت در زمينه ي شغلي خود باشيد. مشغله ي شما بيش از گذشته خواهد شد. از نظر مالي به همن صورت گذشته خواهد بود. کمي کم تحملي و کم حوصلگي داشته ايد. مراقب برخوردتان با بزرگترها باشيد. اين دوره بهترين فرصت است براي تصميم گيري هاي جديد در مورد تحصيل و کار. در اين دوره قادر به دست زدن به ريسک هاي بزرگ خواهيد بود و ماه را با ياد گرفتن و تجربه آموختن به پايان خواهيد رساند. اثرات شکست عاطفي تان کمتر مي شود.

 

طالع بيني اسفند ماه:

 

خريد وسايل جديد را به زودي شروع مي کني.مي خواهي مسايل مالي را باديد ديگري نگاه کني،اما اهل حساب و کتاب نيستي.اگر لازم است از کسي که بتواند مشاوره هاي خوبي به تو بدهد استفاده کن.هرگز براي دستيابي به اهدافت،قوانين را زير پا نگذاشته اي و هر جايي مي روي اين حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.

 

افراد زير دستت را مورد تحسين قرار بده،پس از مدتي خواهي ديد که کارآيي آنها بهتر خواهد شد.نيازهاي ويژه اطرافيان و خانواده ات را درک کن.در اين ماه ،با استرس و عصبانيت برخورد نکن،زيرا نگرش هاي مثبت خود را از دست مي دهي و احساسات منفي بر تو غلبه خواهند کرد.پيش داوري ها را کنار بگذار.کارهاي اداري پيش آمده،که احتياج به زمان دارند.