وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طالع بینی سال 96 سال خروس

طالع بینی سال 96 سال خروس

طالع بینی سال 96 سال خروس

 

به گزارش ایران ناز رفته رفته به سال 96  نزدیک تر میشویم . اگر میخواهید بدانید در سال 96  چه اتفاقاتی ممکن است پیش آید و طالع شما در این سال چیست با ما همراه باشید, سال 1396 سال خروس خواهد بود. در ادامه بررسی می کنیم که در سال خروس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

سال 1396 با سمبل خروس از راه خواهد رسید و پیشگویان چینی طالع و اتفاقات جهان را بر اساس تغییر سال پیش گویی می کنند.

 

حتما شما شنیده اید که نام یک حیوان را به هرسال نسبت می دهند و برای شخصیت متولدین هر سال ویژگی های منحصر به فردی را نیز ذکر می کنند.

 

سال خروس برای ایرانی ها از نوروز 1396 آغاز خواهد شد، خروس نشانه ای از سپیده دم و بیداری، پیروزی و موفقیت بوده و بر اساس پیشگویی ها با تلاش و صبر و شکیبایی درسال 2017 موفقیت ها درخشانی پیش روی افراد است.

 

کارهای مهمی که سال خروس می توان انجام داد

 

بر اساس تعالیم فنگ شویی، توازن بین قدرت ها پنج عنصر طبیعت عامل شادی، تحقق رویاها و پیشبرد کارها شده و با توجه به عنصر سال خروس توصیه می شود که اگر قصد سرمایه گذاری اقتصادی دارید، کمی دست نگه داشته وبه سرعت اقدام نکنید، برای نتیجه مطلوب و راه اندازی کسب و کار کمی صبر کرده و پس از تحقیق و تلاش درفصل ها بعدی اقدام کنید.

 

با توجه به توزیع متفاوت انرژی در طول سال، بهتر است پروژه ها خود را در پاییز یا دو هفته آغازین از هر فصل سال خروس شروع کنید، در مقابل هفته های آخر هر فصل زمان ثبات انرژی و کارها است.

 

متولدین سال خروس چه شخصیتی دارند؟

 

اگر در انتظار تولد فرزندی در سال خروس هستید باید بدانید که متولدین این سال به خصوص در فصل بهار دارای شخصیتی، مغرور، مقاوم، سرسخت و اهل رفتارهای نمایشی هستند.

 

متولدین سال خروس اهل عدالت و انصاف، سخنوری و تولید هستند. شغل مدیریت در بخش ها دولتی و خصوصی، مشاغل نظامی یا شغل پلیس به شدت مورد علاقه متولدین این سال است.

 

سال موش صحرایی، خرگوش و خروس یک عنصر مشترک دارند البته تمام نشانه های زودیاک چینی دارای چندین عنصر پنهان هستند، بنابراین، دولتمردان و سیاستمداران متولدین این سه سال عمدتا در هسته قدرت فعالیت می کنند.

 

سال خروس، بهترین زمان برای خواستگاری رفتن و عروسی گرفتن!

 

اگر مجرد هستید، سال خروس زمان بسیار خوبی برای شروع یک پیوند تازه است، با این حال احساسات عاشقانه شما با کسی که قصد ازدواج با او را دارید ممکن است دستخوش اتفاقاتی شود، در اغلب افراد به دلیل اینکه سمبل این سال آتش است حرارت و گرمی عشق بیش از پیش می شود اما مراقب باشید به دلیل عدم توازن انرژی ممکن است همین آتش به ناگه زبانه کشیده و عشق شما رانابود کند، پس بیشتر مراقب رفتار خود و خانواده تان باشید.

 

افزون بر یک رابطه عاشقانه تازه، سال خروس به دلیل چرخه انرژی خاصش برای کسانی که نامزد هستند، سال فرخنده ای برای عروسی گرفتن است، البته در چین و اغلب کشورهای آسیایی شرقی رنگ سنتی لباس عروسی، قرمز و هم خوان با سمبل آتش سال جدید است.

 

رنگ لباس، جواهر و دکوراسیون منزلتان را این گونه انتخاب کنید

 

به منظور تعادل جریان انرژی و بهره مند شدن از انرژی ها مثبت بهتر است برای انتخاب طلا، جواهرو لباس به عنصر سال توجه و انرژی توجه کرد.

 

بر اساس فنگ شویی به جهت تعادل انرژی ، باید رنگ عنصر سال در دکوراسیون داخلی جریان داشته باشد. در سال 1396 باتوجه به عنصر آتش بهتر است تا در اشیا و وسایل دکوری خانه از قرمز، قرمز مایل به قهوه ای و خرمایی استفاده کنید.

 

برای طلا و جواهر از رنگ عنصر زمین یعنی زرد و قهوه ای آسفالریت استفاده کنید. علاه بر این باید توجه داشته باشید در سال 1396 کمتر سراغ لباس ها به رنگ قرمز و جواهراتی به رنگ گیلاس، یاقوت و الماس قرمز، گارنت، رودوکروزیت بروید.

 

موفقیت های درخشان در سال 1396 پیش روی شما است

 

سال خروس اغلب زمان رسیدن به موفقیت های درخشان بوده و کسانی که صبر و بردباری در تحمل سختی ها پیشه کردند توانسته اند یک کسب و کار فردی موفق راه بیندازند.

 

بسیاری از مردم در طول این سال تمایل دارند محیط زندگی و کار خود را به طور کامل تغییر دهند اما بر اساس نشانه های چینی برخی افراد به دلیل جریان انرژی و غلبه استرس نمی توانند کار را مدیریت کرده و در رسیدن به اهداف خود شکست می خورند.

 

در سال خروس جو سیاسی جهان متشنج می شود

 

عنصر آتش سال خروس فلزات را ذوب کرده و موجب گرما و ایجاد فضا متشنج می شود. پیشگویان با توجه به عنصر این سال بروز رفتارها خشن در رهبران سیاسی کشورها را دور از انتظار ندیده و جو متشنج سیاسی را پیش بینی می کنند که در مواردی حتی خطر بروز جنگ نیز وجود دارد.

 

پیشگویان درخشش مشاهیر و افراد مشهور در حوزه هنر و موسیقی را برای سال خروس پیش بینی می کنند.

 

مطالب مرتبط:

 

فال میل جنسی و طالع بینی جنسی ماههای سال

 

طالع بینی آبان ماه امسال برای متولدین همه ماهها

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره