وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طالع متولدین تمام ماهها در آبان ماه 96

طالع متولدین تمام ماهها در آبان ماه 96

طالع متولدین تمام ماهها در آبان ماه 96

 

اگر علاقه مند هستید بدانید طالع این ماه برای شما چیست ، این مطلب را بخوانید .طالع بینی ماه آبان برای متولدین تمام ماهها را در این مطلب از ایران ناز بخوانید . با ما همراه باشید  :

 

متولدین ماه فروردین:

 

چرا آنقدر با خودتان کلنجار می‌‌روید و مدام با دیگران برخورد نامناسب دارید. زندگی را سخت نگیرید که هرچه سخت‌گیر باشید، زندگی هم برای‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌اید. باز هم می‌‌توانید برای خود اهدافی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آنها گام بردارید. کسالتی دارید که به امید خدا به زودی برطرف خواهد شد. فعلا از این‌که چیزی را به زندگی خود اضافه یا کم کنید خودداری کنید که زمان مناسبی برای این تغییرات نیست. عده‌ای از خوش‌قلبی شما می‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشید و با چشمانی باز به اطراف نگاه کنید و بی‌‌جهت به کسی اطمینان نکنید.

 

برای تحقق آرزوی‌تان در تلاش هستید. در این راهی که قدم گذاشته‌اید به سختی‌هایی برخورد می‌‌کنید که با تفکر و بدون عجله باید آنها را از سر راه خود بردارید. برای برداشتن این موانع می‌‌توانید از خانواده و دوستان نزدیک‌تان کمک بگیرید ولی آنها را زیاد از آرزویی که دارید مطلع نکنید. او همیشه به فکر شماست، شما‌ چه‌‌طور؟

 

متولدین ماه اردیبهشت:

 

اختلافات و نگرانی هائی که شما در زندگی خودتان دارید نه اختصاصی است و نه عجیب است. همه افراد در خانواده های خودشان از این گرفتاری های کوچک و بزرگ دارند منتها شما باید بجای چکنم چکنم خودتان راهی برای خروج از بن بست پیدا کنید عصبانیت و دلسردی و بگومگوهای مختلف با این و آن کار را بدتر می کند و (گره)ها را (کور)تر می سازد.

 

در روابط با دیگران شما در حال گذراندن یک (ماه عسل) شما تبدیل به (ماه زهرمار) نشود. با افراد خانواده خودتان تفاهم دارید ولی یکی از آنان بیشتر از همه مورد توجه و محبت شما واقع شده و بر عکس یکی دیگر که هم جنس او هست مورد نفرت شماست. در شناخت افراد سیاست و دقت کامل بخرج دهید. ماهی که شروع کرده اید برای اقدام به معاملات اقتصادی مناسب نیست. اگر به سفر می روید کاملا محتاط باشید

 

متولدین ماه خرداد:

 

هر روز خبری تازه در راه است..هیچ گاه امیدت را از دست نده.شرایط زندگی در حال بهبودی است.از پند و نصیحت دیگران زیاد خوشت نمی آید و بعضی وقتها خود را عقلِ کل می دانی.یادت باشد که همیشه گوش شنوا داشته باشی.تعدادی کتاب خریده ای ولی فرصت نکردی تمامشان کنی.از تعطیلات و ساعتهای فراغت خودت برای مطالعه استفاده کن.از آثار هنری لذت می بری،.سراسر زندگی ات به دنبال کسی بوده ای که وقتی افسرده و غمگین هستی تو را شاد و خوشحال سازد.

 

کسی که به وقت دلسردی،سر خوردگی و نا امیدی به تو انگیزه بخشد و هنگامی که تردید،سراسر وجودت را پر کرده،تو را از ایمان و امید و آینده روشن نوید دهد.

 

متولدین ماه تیر:

 

شما خودتان را پیدا میکنید و زمان بیشتری را صرف با یک خواهر یا برادر خواهید کرد. یک همسایه بیش از حد به شما نزدیک شده. خانه شما ممکن است به عنوان محل ملاقات استفاده شود و یا یک شب میزبان همه باشید. سطح رقابتی شما از اواسط این ماه رو به رشد است و اگر شغل شما در ارتباط با رودرویی با مردم یا فروش باشد واقعا خواهید درخشید. اگر خودتان را پیدا کردید علاقه مندی های عاشقانه در بالاترین حد خود خواهند بود.

 

متولدین ماه مرداد:

 

این ماه به تمرکز بیشتری برای انجام کارها نیاز دارید و چالشهایی در پیرامون خود شاهد هستید. توجه به نیازهای خانواده و تعهدات تان برایتان شادی به ارمغان می آورد. زندگی زناشویی بطور طبیعی طی خواهد شد و باید از خودخواهی با در برخورد شریک زندگی تان جلوگیری کنید و با درک بهتر با او مدارا کنید. در این ماه نتایج آموزش و درس در سطح بالایی هستند هر چند ساعات مطالعه شما کاهش یافته و باید آن را با فرصت های تازه برای مطالعه جبران کرد. تعهدات شغلی به اوج می رسند و کمک های فوق العاده شما مورد قدردانی قرار می گیرند.

 

بهتر است شرایط یا تصمیم گیریی های مافوق خوتان را بپذیرید و توضیح دادن درباره ضعف هایتان چیزی از ارزشتان کم نخواهد کرد و سعی کنید با زیردستان روابط دوستانه تری داشته باشید. کمی احساس ناامنی دارید حتی زمانی که در مسیر واقعی موفقیت گام بر می دارید. تغییر الگوی ارتباطی در زمان تصمیم گیری را در پیش بگیرید و زمان بیشتری برای به سرانجام رساندن وظایف تان قبل از موعد مقرر در نظر بگیرید. ذاتا مشتاق به قبول کردن وظایف تازه هستید اما قبل از آن باید وظایف فعلی را به پایان برسانید. بهتر است بحث های چالش برانگیز را با شرکا یا کارکنان کنار بگذارید. وضعیت مالی این ماه برای شما روند طبیعی داشته و می توانید کسری هزینه های خود را تامین کنید.

 

متولدین ماه شهریور :

 

در این ماه پول قابل توجهی به دستتان میرسد که باید برای هزینه آن با برنامه ریزی پیش بروید ، به عنوان مثال سرمایه گذاری در یک کار تولیدی میتواند برایتان مثمر ثمر باشد ، جشن تولد عزیزی را پیش رو دارید که اصلاً فراموش کرده اید ؛ با تهیه هدیه ای هرچند ساده مهر و محبت خودتان را به وی نشان بدهید.

 

زنگ تلفن خانه تان برای دادن خبری خوش به خانواده تان به صدا در خواهد آمد ، پس همیشه و در همه حال شکر گزار خالق هستی باشید !

 

متولدین ماه مهر:

 

آنچه را که هم اکنون دارید قدرش را بدانید ؛ اگر در تلاش برای بهبود شرایط هستید ، تلاش را در تداوم همان مسیر و آنچه که دارید قرار دهید.

 

چشمانتان را به نعمت های خداوند باز کنید ؛ شما یکی از بزرگترین نعمت ها را دارید ، جفا و ستم است اگر به چیزی جز آنچه دارید و هستید بیندیشید ، البته آرزوهای بهتر به شما قدرت بیشتری میدهد تا بر جهت گیری خود پافشاری داشته باشید و شرایط را بهتر کنید اما یادتان باشد که «جز کوی دوست» نروید!

 

باید آنچه را که وجود دارد محترم بدارید و چشم دلتان دنبال برخی جلوه های زودگذر نباشد.

 

متولدین ماه آبان:

 

در این ماه شما قادر هستید بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید ، ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و آنچه از احساسات‌تان که مجال میابند بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چقدر کار پیچیده و دشواری است.

 

آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش خود را بهم بزنید ؛ برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

 

متولدین ماه آذر:

 

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. دوستتان روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست.

 

متولدین ماه دی:

 

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند این ماه شما را به دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما در این ماه ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ، تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید.

 

خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

 

متولدین ماه بهمن:

 

استرحت کافی کمی از خستگی دوران پرمشغله ی کاری تان کاسته است. به فکر تغییر شغل هستید. دوره ی یکنواختی را طی می کنید، اما به زودی باید آماده ی کار و فعالیت در زمینه ی شغلی خود باشید. مشغله ی شما بیش از گذشته خواهد شد. از نظر مالی به همن صورت گذشته خواهد بود. کمی کم تحملی و کم حوصلگی داشته اید. مراقب برخوردتان با بزرگترها باشید. این دوره بهترین فرصت است برای تصمیم گیری های جدید در مورد تحصیل و کار. در این دوره قادر به دست زدن به ریسک های بزرگ خواهید بود و ماه را با یاد گرفتن و تجربه آموختن به پایان خواهید رساند. اثرات شکست عاطفی تان کمتر می شود.

 

متولدین ماه اسفند:

 

راهی در پیش گرفته اید که نباید از سختی های آن بهراسید چرا که همین سختی ها و موانع است که پیروزی و موفقیت را برای شما شیرین و دوست داشتنی میکند.

 

از دوستی نزدیک آزرده خاطر شده اید و به همین دلیل آن رابطه صمیمی گذشته را از دست داده اید اما باید سعی کنید که با گذشت و چشم پوشی به او نزدیک شده و با این عمل شیرینی گذشت را بچشید.

 

تمامی امکانات و پتانسیل لازم برای پیشرفت و ترقی شما مهیا است که میتواند آینده درخشانی را برای خودتان رقم بزنید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره