وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه

طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه

اگر دوست دارید طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه درست کنید با ما همراه باشید.این غذای خوشمزه و گیاهی بسیار مقوی است و در عین حال بسیار سریع حاضر می شود. این دستور غذای بسیار مطلوبی برای افرادی است که رژیم دارند. همچنین پیش غذای عالی برای وعده های مفصل می باشد.

 

طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه

 

مواد لازم :

 

    قارچ : 24 عدد متوسط (450 گرم)
    کره : 6 قاشق غذاخوری
    پیاز ریز خرد شده : 1 عدد کوچک
    سیر ریز خرد شده : 2 حبه
    پنیر خامه ای کم چربی : 90 گرم
    پنیر پارمزان رنده شده : 3 قاشق غذاخوری
    جعفری تازه ساتوری شده : 2 قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه

 

طرز تهیه:

 

فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا گرم شود.ساقه قارچ ها را می گیریم. ساقه ها را ریز خرد می کنیم تا یک پیمانه شود.2 قاشق غذاخوری کره را در یک قابلمه مناسب ذوب می کنیم و روی کلاه قارچ ها را با کره ذوب شده چرب می کنیم.

 

سپس آنها را به طوری که کلاه آنها زیر قرار گیرد در یک سینی مناسب فر می چینیم و داخل آنها را نیز با کره چرب می کنیم.بقیه کره را در تابه ذوب کرده و ساقه های خرد شده قارچ ها را به همراه سیر و پیاز خرد شده در آن کمی تفت می دهیم.

 

سپس آن را از روی حرارت برداشته و پنیر خامه ای را در آن می ریزیم و با چنگال مخلوط می کنیم.پنیر پارمزان، جعفری و کمی ادویه مورد علاقه خود را در آنها ریخته و کاملاً مخلوط می کنیم. داخل هر قارچ، یک قاشق از مخلوط حاصل را ریخته و سینی فر را در فر داغ می گذاریم تا بپزد.

 

نکات:

 

می توانید قارچ ها را آماده کرده ولی در همان لحظه نپزید، بلکه روی آن را کاملاً پوشانده و حداکثر تا 24 ساعت در یخچال نگهدارید و در زمان مناسب، آن را در فر گذاشته و بپزید تا آن را داغ سرو نمایید.می توانید به جای سیر خرد شده از ¼ قاشق چایخوری پودر سیر در این غذا استفاده کنید. این قارچ های خوشمزه در 30 دقیقه آماده می شوند و برای سرو به تعداد 6 تا 8 مناسب می باشد.