وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طرز تهیه میگو پفکی خوشمزه

طرز تهیه میگو پفکی خوشمزه

برای خانم های عزیز امروز آموزش جدید طرز تهیه میگو پفکی خوشمزه و ترد را در این بخش از سایت قرار داده ایم پس شما کاربران عزیز با ما همراه باشید.همه از خواص بیشمار میگو آگاه هستند، اما شاید خیلی ها طعم میگو را دوست نداشته باشند،

 

ولی اینکه به خاطر ذائقه از این همه خاصیت بی نسیب باشند درست نمی باشند، به همین خاطر در این بخش از سایت ایران ناز قصد داریم تا طرز تهیه میگو پفکی را به شما عزیزان آموزش دهیم تا میگو را بسیار خوشمزه میل کنید، با ما همراه باشید.

 

طرز تهیه میگو پفکی خوشمزه

 

طرز تهیه میگو پفکی ترد و خوشمزه:

 

▪ میگو ۱ کیلو
▪ پیاز یک عدد ( درشت )
▪ آرد ۳/۲ لیوان
▪ آبلیمو یک قاشق سوپخوری
▪ ماست دو قاشق سوپخوری
▪ زعفران نصف قاشق چایخوری
▪ تخم مرع یک عدد
▪ نمک مقدار لازم
▪ بیکینگ پودر یک قاشق چایخوری
▪ فلفل مقدار لازم

 

طرز تهیه میگو پفکی خوشمزه

 

روش تهیه :

 

برای درست کردن این میگوی خوشمزه ابتدا میگو را پوست بکنده ، شسته و سپس درون آب پیاز ( یک عدد پیاز درشت را پوست کنده رنده کرده و آن را بین دو دست فشرده و آب پیاز را درون یک ظرف می ریزیم ) با مقداری آبلیمو و فلفل سیاه ریخته و مخلوط می کنیم . در ظرف را بسته و یک ساعت داخل یخچال قرار می دهیم.

 

مایع مخصوص میگو پفکی را با مخلوط نمودن آرد ، تخم مرغ ، ماست ، زعفران ، بیکینگ پودر و نمک تهیه می کنیم ( مایع نباید زیاد سفت یا شل باشد ، در صورتیکه مایع سفت شد با اضافه کردن کمی ماست و اگر شل شد با افزودن آرد آن را درست می کنیم ) سپس میگوها را از آب پیاز خارج کرده و داخل مایع ریخته ، مخلوط کنید و در ظرف را گذاشته و نیم ساعت درون یخجال قرار می دهیم.

 

یک ظرف کوچک ( برای اینکه روغن باید تمام سطح میگو را بگیرد ) نچسب را روی حرارت اجاق گاز قرارداده و داخل آن روغن ریخته و می گذاریم داغ شود ، پس از اینکه روغن کاملاً داغ شد حرارت را پائین کشیده و میگوها را یکی یکی داخل روغن می ریزیم وقتی یک طرف آن طلایی شد ، میگو را بر می گردانیم تا طرف دیگر آن نیز طلایی شود ، ضمناً حرارت باید طوری باشد که روغن نسوزد .

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره