وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طلاق زوج مشهور سینمایی هالیوود (عکس)

طلاق زوج  مشهور سینمایی هالیوود (عکس)

به گزارش ایران ناز از روز گذشته رسانه های مختلفی از احتمال طلاق زوج سینمایی هالیوود یعنی «آنجلینا جولی» و «برد پیت» خبر داده‌اند.این زوج بازیگر که به خاطر شیوه زندگی، ازدواج و فرزندان خود هر از چند گاهی خبرساز می شوند و سوژه خوبی برای رسانه ها هستند،

 

این بار حاشیه‌ی جدیدی را منتشر کردند که حکایت از جدایی این زوج دارد.گفته می شود اختلاف های مالی عامل اصلی اختلافات «آقا و خانم اسمیت» سینماست. طی سال‌های اخیر هالیوود روی نوع رابطه،فرزندخواندگی و حتی مراسم ازوداج رسمی «برنجلینا»

 

که نامی ترکیبی از اسم این دو بازیگر می باشد، مانور زیادی می‌داد. این دو در فیلم‌ «آقا و خانم اسمیت»  به کارگردانی «جولی» روبروی هم قرار گرفتند.«آنجلینا جولی» در سال های اخیر بیش از بازیگری، روی فعالیت های انسان دوستانه و کارگردانی تمرکز کرده و از همسرش هم در جدیدترین اثرش بازی گرفته است.

 

طلاق زوج  مشهور سینمایی هالیوود (عکس)

 

به گزارش مووی نیوز گاید، گزارشات نشان می‌دهد اخیرا هزینه زندگی «زوج قدرت» بسیار بالا رفته و آن ها حساب های بانکی خود را برای خرید وسایل و خانه های گرانقیمت تقریبا خالی کرده‌اند. آن ها دو میلیون و 500 هزار پوند صرف خرید ویلایی در اسپانیا کرده اند و در حال حاضر به همراه شش فرزندشان عمارتی را به 21 هزار پوند در لندن اجاره کرده و در آن سکونت دارند.

 

«برد پیت» بازیگر فیلم هایی چون «افسانه بنجامین باتن» و «افسانه های خزان» شیفته جزایر بالئارس در اسپانیا شده است و به همین دلیل این پول گزاف را برای خرید ویلایی در این منطقه خرج کرده است. اما ممکن است او خود به تنهایی مجبور به سکونت در آن شود.

 

این زوج هنری قصد داشتند بلیت‌هایی برای سفر به فضا خریداری کنند، سفری که تنها با صرف مبلغی 200 هزار دلاری میسر می شود. گفته می شود شش فرزند «جولی» و «پیت» که «مدوکس»، «پکس»، «زهرا»، «شیلو» و دوقلوها «ویوین» و «ناکس» نام دارند، بسیار نگران طلاق احتمالی والدین خود هستند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره