وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طنز جدید و جالب مدهای تازه

طنز جدید و جالب مدهای تازه
 خط‌خطی: تازگی؛ یک چیز مد شده است. نخست: انتشار سخن بزرگان. دو: راه اندازی کمپین. سه: نجات بشریت باتزریق روح عارفانه روزی یک نوبت عضلانی. البته شاید بگویید ای بابا، این که سه تا شد ولی کافی است دقت کنید؛ در اصل این سه تایی که می بیند؛ فقط یکی اش بیرون می ماند و آن همان پرتاب ذرت خودمان است. بنابراین بر آن شدیم تا کمپین بزرگان از فیلتر کوچکمان را راه بیندازیم که خود ذِرت پرت کردن است و متناسب با این صفحه.

پس اول جمله گهربار بزرگان و در ادامه جمله تکمیلی بنده را خواهید خواند.آدم ها در اصل توان تحمل خوشبختی را ندارند، طالبش هستند، بی تردید، ولی همین که به آن برسند، حرص و جوش می زنند و خواب چیزهای دیگری را می بینند. (مارگریت دوراس)شما خوشبختی؟ شما خوشبختی را به من نیشان بده.افتادگی یا گردن نهادن و خشنود بودن و یا هر چه می خواهید نامش را بگذارید، نشانه سستی و درماندگی است. (جین وبستر)گدای گردن شق.

چه شادی هایی که زیر پای انسان ها سرکوب شدند، زیرا بیشتر افراد به آسمان توجه دارند و آنچه را که زیر پاهایشان است نادیده می گیرند. (گوته)بچه جلوی پاتو نگاه کن.اگر می دانستید که یک محکوم به مرگ هنگام مجازات تا چه حد آرزوی بازگشت به زندگی را دارد، آن گاه قدر روزهایی را که با غم سپری می کنید، می دانستید. (بوعلی سینا)و اگر می دانستید یک غمگین چه روزهایی را سپری می کند؛ دست از طبابت برمی داشتید.

چهره خود را به سوی خورشید بگردان، آنگاه تمام سایه ها پشت تو خواهند افتاد. (هلن کلر – نویسنده نابینا و ناشنوا)قبول نیست … تودیدی.آنچه امروز از آن شما است، یک روز به دیگری سپرده می شود. (جبران خلیل جبران)و آنچه امروز مال دیگری است، هرگز به شما سپرده نمی شود. خودش وارث دارد.اگر انسان ها در طول عمر خویش، میزان کارکرد مغزشان یک میلیونیوم معده شان بود، اکنون کره زمین تعریف دیگری داشت. (آلبرت انیشتین)فعلا که تعریف ندارد؛ بو دارد.

افراد دانا کوشش دارند خود را همرنگ محیط می سازند، اما اشخاص دیوانه سعی می کنند محیط را به رنگ خود درآورند. به همین دلیل، تحولات و پیشرفت های اجتماع به دست دیوانگان بوده است. (آندره موروا)ای بابا! پس با این پتانسیل عظیم، چرا تحولات و پیشرفت های ما کم است.عشق برای کسانی وجوددارد که برایشان دادن به معنای گرفتن است. (فرناندو پسوا)فرناندو داری یک تومن به من دستی بدی؟از آنچه زندگی به شما می بخشد، لذت ببرید ولی همیشه آزاد و رها باقی بمانید. (پیتر مک ویلیام)وقتی زندگی یک «نره شیر خونخوار» به شما می بخشد؛ دست و پا نزنید. لذت ببرید.

انسان هرگز چیزهایی را که مزه اش را نچشیده هوس نمی کند اما پس از اینکه یک بار مزه نعمتی را چشید، آن وقت دیگر محرومیت از آن دشوار است. (جین وبستر)ظاهرا سقوط دولت مصر، زیر دندان مردمش مزه کرده است.هرگز با احمق ها بحث نکنید. آنها اول شما را تاس طح خودشان پایین می کشند، بعد با تجربه یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند. (مارک تواین)قابل توجه آدم های ظریف

آدم بدبین، سختی را در هر فرصتی می بیند، آدم خوشبین فرصت را در هر سختی. (چرچیل)پس بگو چرا ما اینقدر به اوضاع؛ خوشبین هستیم.امید در زندگانی بشر به همان میزان اهمیت دارد که بال برای پرندگان. (ویکتور هوگو)مرغ نماد ناامیدی است.چقدر عاقلند آنهایی که در عشق احمق اند. (ویکتور هوگو)خدا عقلت بده.خنده حد فاصل میان انسان ها را کم می کند. (ویکتور هوگو)لطفا؛ فاصله جانبی را رعایت فرمایید.

من اشخاص زنده را آنانی می دانم که مبارزه می کنند؛ بی مبارزه، زندگی مرگ است. (ویکتور هوگو)و آنهایی هم که مبارزه می کنند؛ بالاخره می میرند.هر آموزشگاهی را که باز کنید، در زندانی را بسته اید. (ویکتور هوگو)لطفا؛ در را پشت سرتان ببندید. با تشکر؛ مدیریت آموزشگاه.یک روز زندگی به روشن بینی، بهتر از صد سال عمر در تاریکی است. (بودا)روابط عمومی وزارت نیرو.پرداختن به جزییات زندگی را تباه و زشت می کند، ساده شوید، ساده زندگی کنید. (هنری تورلو)یارانه ها جزئیات به حساب می آیند؟

اگر زندگی با تو سر ناسازگاری دارد، تو با او سازش کن. (اسپارت)و اگر با تو سازش کرد، تو با زندگی ناسازگاری کن. این به آن در.انسان کامل کسی است که زندگی خود را به دست خود بسازد. (آرتور شوپنهاور)فوتبالیست ها؛ انسان های ناقصی هستند؟خنده، بهترین اسلحه جنگ با زندگی است. (آناتول فرانس)می گم چرا هر بار می خندم؛ زندگی باهام دشمن می شه.امید آن حسی است که می گوید حسی که الان دارید دائمی نیست. (جین کِر)یک بار هم که حس خوبی داشتیم؛ امید زد تو ذوقمون.

زندگی اولین هدیه است، عشق دومی و درک سومین. (مارج پیرسی)باقی هدایا عدد ندارند، قیمت دارند.وقتی فهمیدید که چیزی برایتان مضر و ناسالم است، آن را ترک کنید و وقتی فهمیدید که چیزی برایتان مفید و خوب است، آن را انجام دهید. (بودا)می دونم ولی چی کار کنم که دلم می خواد.برای خوشبخت شدن، مهم نیست که چقدر داشته باشیم مهم این است که چقدر لذت ببریم. (چارلز هادون اسپارجیون)ستاد هدفمندسازی یارانه ها.

یافتن خوشبختی در خودمانس اده نیست، پیدا کردن آن در جایی است که دیگر اصلا ممکن نیست. (آکنس ریپلایرکلا سابیدیم به الک.بازی زندگی بازی با بومرنگ است. افکار، اعمال و گفته های ما خیلی زود با دقت بسیار به خودمان برمی گردد. (فلورانس اسکاول شین)سرت را بدزدآنچه با خشم آغاز می شود، با شرم به پایان می رسد. (بنجامین فرانکلین)شرمنده ام.شرمنده ام.شرمنده ام.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره